1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


ДЕРЖАВНА КОМІСІЯ З РЕГУЛЮВАННЯ РИНКІВ
ФІНАНСОВИХ ПОСЛУГ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
16.12.2010 N 970
Про оприлюднення інформаційного листа Держфінпослуг щодо роботи з електронною версією Державного реєстру фінансових установ, електронною версією звітності страхових компаній, електронною версією звітності адміністраторів недержавних пенсійних фондів та недержавних пенсійних фондів
З метою реалізації єдиного підходу в складанні та поданні електронних форм даних фінансовими установами Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України
ПОСТАНОВИЛА:
1. Оприлюднити інформаційний лист Держфінпослуг щодо роботи з електронною версією Державного реєстру фінансових установ, електронною версією звітності страхових компаній, електронною версією звітності адміністраторів недержавних пенсійних фондів та недержавних пенсійних фондів (далі - Інформаційний лист), що додається.
2. Відділу зв'язків з державними органами, громадськістю та протоколу департаменту організаційно-аналітичного, документального та кадрового забезпечення розмістити Інформаційний лист на офіційному сайті Держфінпослуг.
3. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника Голови згідно з розподілом обов'язків.
Голова Комісії В.Волга
Протокол засідання Комісії
від 16 грудня 2010 р. N 594
Додаток
Керівникам фінансових
установ, інформація
про які внесена
до Державного реєстру
фінансових установ
Щодо роботи з електронною версією Державного реєстру фінансових установ, електронною версією звітності страхових компаній, електронною версією звітності адміністраторів недержавних пенсійних фондів та недержавних пенсійних фондів
За результатами аналізу звернень фінансових установ щодо роботи інформаційних систем Держфінпослуг, з метою реалізації єдиного підходу в складанні та поданні електронних форм даних фінансовими установами Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України надає відповіді на питання, які найчастіше виникають у співробітників фінансових установ під час роботи з інформаційними системами Держфінпослуг.
Державний реєстр фінансових установ
Питання. Як заповнити реєстраційну картку, якщо у довіднику "Банк" відсутнє необхідне значення "найменування банку"?
Відповідь. Письмово звернутися до Держфінпослуг щодо необхідності додати до словникового значення назву відсутнього банку.
Питання. Як заповнити реєстраційну картку, якщо у довіднику "Орган державної реєстрації юридичної особи" відсутнє необхідне значення "найменування органу державної реєстрації юридичної особи"?
Відповідь. Письмово звернутися до Держфінпослуг щодо необхідності додати до словникового значення назву відсутнього органу державної реєстрації.
Питання. Як роздрукувати реєстраційну картку?
Відповідь.
УВАГА! ПЕРЕД ТИМ, ЯК ВІДПРАВИТИ ЕЛЕКТРОННУ ВЕРСІЮ РЕЄСТРАЦІЙНОЇ КАРТКИ ДО ДЕРЖФІНПОСЛУГ, НЕОБХІДНО ЇЇ РОЗДРУКУВАТИ.
Для реєстраційної картки юридичної особи: у розділі "Функції" натиснути напис "Друк" та напис "Додаток 3".
Для реєстраційної картки відокремленого підрозділу юридичної особи: у розділі "Функції" натиснути напис "Друк". Поставити "галочки" напроти відокремленого підрозділу, який необхідно роздрукувати.
Питання. Чому електронна версія реєстраційної картки знаходиться в статусі "Відправлено" після відправлення до Держфінпослуг для внесення змін до інформації про фінансову установу в Державному реєстрі фінансових установ?

................
Перейти до повного тексту