- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
ПРЕЗИДІЯ ВИЩОЇ АТЕСТАЦІЙНОЇ КОМІСІЇ УКРАЇНИ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Постанова президії
ВАК України
08.07.2009 N 56-09/3
Паспорт спеціальності
ПАСПОРТ СПЕЦІАЛЬНОСТІ
06.01.02 - сільськогосподарські меліорації
I. Формула спеціальності:
Галузь науки, що дає системне теоретичне і практичне обґрунтування докорінного поліпшення несприятливих ґрунтових, екологічних та гідрологічних умов ведення землеробства, раціонального використання природних ресурсів, ландшафтного облаштування й забезпечення належного агроекологічного стану земель.
Розроблення нових і вдосконалення наявних методів та технологій сільськогосподарського виробництва на меліорованих землях, охорони довкілля, поліпшення умов економічного та соціального розвитку агроформувань і населених пунктів.
II. Напрями досліджень:
- Розроблення й обґрунтування критеріїв потреби в меліорації земель, вивчення впливу меліорації на зміну якісного стану земель і довкілля.
- Вивчення процесів водоспоживання сільськогосподарських культур та формування врожаю на меліорованих землях з урахуванням природнокліматичних умов.
- Розроблення моделей та методів формування еколого-меліоративного режиму ґрунтів і ландшафтів, режимів зрошення, управління поливами і водорегулювання, управління формуванням врожаю на зрошуваних та осушуваних землях.
- Встановлення й обґрунтування оптимальних, допустимих та критичних показників еколого-меліоративного стану земель у різних фазах вегетації сільськогосподарських культур, дослідження їхнього взаємозв'язку і залежності від регіональних природно-господарських умов, способів меліорації, технологій меліоративного землеробства.
- Розроблення та еколого-економічне обґрунтування систем землеробства і технологій вирощування сільськогосподарських культур на зрошуваних і осушуваних землях з застосуванням меліоративних заходів і технологій водорегулювання; розроблення агроекологічних вимог до конструкцій, технологій і технічних засобів будівництва, реконструкції, модернізації та експлуатації меліоративних систем.
................Перейти до повного тексту