- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
НАКАЗ
Про Науково-експертну раду з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України
1. Утворити Науково-експертну раду з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України.
2. Затвердити:
- Положення про Науково-експертну раду з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України, що додається;
- склад Науково-експертної ради з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України, що додається.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра юстиції України Бондарчука І.В.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
13.06.2014 № 932/5
ПОЛОЖЕННЯ
про Науково-експертну раду з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України
I. Загальні положення
1. Науково-експертна рада з питань розвитку інфраструктури відкритих ключів України при Міністерстві юстиції України (далі - Рада) є дорадчим органом, який утворюється з компетентних представників державних органів, науковців та фахівців, розробників апаратного та програмного забезпечення, громадських організацій та об'єднань, спеціалістів у сфері відносин, що виникають при використанні електронного цифрового підпису.
2. Метою створення Ради є розроблення науково обґрунтованих рекомендацій для створення належних умов для використання всіх можливостей інфраструктури відкритих ключів, її стандартизації та розбудови електронних довірчих послуг для:
- забезпечення розвитку транскордонного співробітництва та інтеграції України у світовий електронний інформаційний простір;
- визнання в Україні іноземних кваліфікованих сертифікатів відкритих ключів та кваліфікованого електронного підпису;
- визнання юридичної значимості отриманих кваліфікованих електронних довірчих послуг та забезпечення належної довіри фізичних та юридичних осіб до таких послуг;
- використання електронного документообігу;
- ефективного електронного урядування, у тому числі надання адміністративних послуг в електронному вигляді;
- подальшого розвитку електронного судочинства, електронних закупівель, електронного архіву тощо.
3. Рада у своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовими актами і актами технічного регулювання, що регламентують питання функціонування, розвитку інфраструктури відкритих ключів та створення системи електронних довірчих послуг, та цим Положенням.
II. Основні завдання Ради
1. Вивчення проблемних питань у сфері функціонування та розвитку інфраструктури відкритих ключів та створення системи електронних довірчих послуг.
2. Надання рекомендацій щодо вирішення проблемних питань, які виникають під час вжиття заходів державного регулювання щодо створення та забезпечення функціонування інфраструктури відкритих ключів і для досягнення мети, визначеної в пункті 2 розділу I цього Положення.
3. Внесення пропозицій до Міністерства юстиції України щодо вдосконалення нормативно-правових актів та актів технічного регулювання сфери використання інфраструктури відкритих ключів і надання електронних довірчих послуг для досягнення мети, визначеної в пункті 2 розділу I цього Положення.
III. Рада відповідно до покладених на неї завдань
1. Аналізує акти нормативно-правового та технічного регулювання інфраструктури відкритих ключів, готує пропозиції щодо їх вдосконалення.
2. Вивчає і аналізує проблемні питання, які виникають при застосуванні електронного цифрового підпису та актуальні шляхи розвитку і функціонування інфраструктури відкритих ключів України, а також системи електронних довірчих послуг.
3. Готує та подає Міністерству юстиції України рекомендації щодо досягнення мети, визначеної в пункті 2 розділу I цього Положення.
4. Здійснює моніторинг нових практик, тенденцій та технологій щодо функціонування та розвитку інфраструктури відкритих ключів та надання електронних довірчих послуг.
5. Надає консультації щодо впровадження механізму застосування електронного цифрового підпису, інтеграції та гармонізації сфери електронного цифрового підпису з європейським та світовим законодавством, а також отримує пропозиції, спрямовані на ефективне впровадження системи електронного цифрового підпису в усіх напрямах діяльності, попередження виникнення проблем при здійсненні суб'єктами діяльності, пов'язаної із застосуванням електронного цифрового підпису.
6. Надає пропозиції щодо налагодження співробітництва з міжнародними організаціями, іноземними уповноваженими органами з питань розвитку та функціонування інфраструктури відкритих ключів, неурядовими організаціями іноземних держав, використання передового досвіду іноземних держав.
7. Проводить семінари, круглі столи, обговорення, дискусійні майданчики з питань, що стосуються сфери електронного цифрового підпису.
8. На засіданнях Ради можуть обговорюватися теоретичні питання, розглядатись та схвалюватись посібники з практичних питань організації та функціонування інфраструктури відкритих ключів.
IV. Права та обов'язки Ради
1. Рада має право:
- утворювати в разі потреби для виконання покладених на неї завдань постійні або тимчасові робочі групи;
- проводити заходи та вирішувати питання, що належать до компетенції Ради.
2. Рада зобов'язана:
- забезпечувати об'єктивність та неупередженість у прийнятті рішень;
- забезпечувати збереження конфіденційності інформації, яка стала відома під час роботи Ради.
V. Склад Ради
1. Рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.
2. Рада створюється у складі: Голови Ради, заступників Голови, секретаря та членів Ради.
Заступники Голови та секретар Ради обираються Радою за поданням Голови.
3. До складу Ради входять представники Міністерства юстиції України, державного підприємства "Національні інформаційні системи", Адміністрації Державної служби спеціального зв'язку та захисту інформації України, Державного агентства з питань електронного урядування України, Національного банку України, а також науковці та практикуючі фахівці, які за характером своєї діяльності пов'язані з питаннями розвитку інфраструктури відкритих ключів.
4. Персональний склад Ради затверджується наказом Міністерства юстиції України.
VI. Голова Ради
1. Здійснює загальне керівництво Радою.
2. Забезпечує організацію діяльності Ради:
- скликає засідання Ради;
- затверджує проект порядку денного Ради;
- визначає доповідача з кожного питання проекту порядку денного засідання Ради.
3. Головує на засіданнях Ради.
4. Дає доручення секретареві, заступникам та членам Ради.
5. Підписує документи, підготовлені Радою за результатами її роботи.
6. У разі відсутності Голови Ради його обов'язки виконує заступник Голови Ради.
VII. Секретар та члени Ради
1. Секретар Ради забезпечує:
- підготовку матеріалів до розгляду Радою;
- ведення і зберігання документації, пов'язаної з роботою Ради;
- ведення та оформлення протоколу засідання Ради.
2. Члени Ради:
- беруть участь у вивченні та узагальненні практики застосування електронного цифрового підпису та актуальних питань розвитку та функціонування інфраструктури відкритих ключів України, а також системи електронних довірчих послуг;
- за дорученням Голови Ради, його заступників члени Ради готують письмові рекомендації (висновки, рішення, пропозиції) з окремих питань практики застосування електронного цифрового підпису та актуальних питань розвитку і функціонування інфраструктури відкритих ключів України, а також системи електронних довірчих послуг;
- порушують перед Головою Ради, його заступниками та іншими членами Ради питання щодо удосконалення нормативно-правового та технічного регулювання для досягнення мети, визначеної в пункті 2 розділу I цього Положення;
- беруть участь в обговоренні та формуванні питань порядку денного засідання Ради;
- вивчають матеріали, подані на розгляд Ради;
................Перейти до повного тексту