- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Роз"яснення
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Порядок анулювання актових записів цивільного стану (розміщено 11.07.2013)
Заява про анулювання актового запису цивільного стану подається заінтересованою особою до відповідного органу державної реєстрації актів цивільного стану за місцем проживання заявника або за місцем зберігання актового запису, який підлягає анулюванню.
Громадяни України, а також іноземці, особи без громадянства, які проживають за кордоном, подають заяву про анулювання актового запису цивільного стану, складеного органом державної реєстрації актів цивільного стану України, до дипломатичного представництва чи консульської установи України або до відділу державної реєстрації актів цивільного стану України за місцем зберігання актового запису.
Разом із заявою подаються документи, необхідні для розгляду та вирішення питання по суті, зокрема: паспорт або паспортний документ; свідоцтво про державну реєстрацію актів цивільного стану, яке підлягає анулюванню; письмове пояснення стосовно проведення подвійної державної реєстрації акту цивільного стану у разі анулювання повторно складеного актового запису; інші документи, що підтверджують вимоги заявника.
Питання про анулювання актових записів цивільного стану розглядається у тримісячний строк з дня подання відповідної заяви до відділу державної реєстрації актів цивільного стану. Цей строк може бути продовжений з письмового дозволу керівника відділу державної реєстрації актів цивільного стану Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі (за місцем їх подання), але не більше ніж на три місяці.
................Перейти до повного тексту