- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про внесення змін до наказу Міністерства юстиції України від 31.08.2009 N 1555/5 ( v1555323-09 )
З метою виконання підпункту 4 пункту 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 року
N 737 "Про заходи щодо упорядкування державних, у тому числі адміністративних послуг" щодо затвердження стандартів адміністративних послуг
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до Стандарту надання адміністративної послуги з реєстрації приватної нотаріальної діяльності, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 18 лютого 2010 року
N 338/5, виклавши його у новій редакції, що додається.
2. Департаменту нотаріату, банкрутства та функціонування центрального засвідчувального органу (Чижмарь К.І.) та начальникам головних управлінь юстиції в Автономній Республіці Крим, обласних, містах Києві та Севастополі забезпечити належне виконання цього наказу.
3. Цей наказ набирає чинності з 1 листопада 2011 року.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
18.02.2010 N 338/5
( v338_323-10 )
(в редакції наказу
Міністерства юстиції України
від 13.10.2011 N 3166/5)
СТАНДАРТ
надання адміністративної послуги з реєстрації приватної нотаріальної діяльності
1. Загальні положення
1.1. Цей Стандарт розроблено для підвищення якості виконання та доступу до результатів виконання державної функції з питань реєстрації приватної нотаріальної діяльності, визначення опису процедури надання цієї послуги, складу, послідовності дій одержувача та адміністративного органу, строків надання послуги, вимоги щодо необхідного рівня її доступності та якості.
(Відповідно до статті
24 Закону України
"Про нотаріат" та пункту 1.2 Положення про порядок реєстрації приватної нотаріальної діяльності та заміщення приватного нотаріуса, затвердженого наказом Міністерства юстиції України від 22.03.2011
N 871/5, зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 23.03.2011 за N 388/19126 (далі - Положення).
1.2. Адміністративний орган (структурний підрозділ), що надає послугу, - Головні управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, в областях, містах Києві та Севастополі (далі - управління юстиції).
Інформація про місцезнаходження управлінь юстиції та їх контактні телефони розміщена в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Міністерства юстиції України: www.minjust.gov.ua.
2. Перелік категорій одержувачів
Одержувачами адміністративної послуги є особи, визначені статтею
3 Закону України
"Про нотаріат", які одержали свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю, не мають судимості за вчинення злочину, не обмежені у дієздатності або не визнані недієздатними за рішенням суду, не займаються підприємницькою або адвокатською діяльністю, не є засновниками адвокатських об'єднань, не перебувають на державній службі або на службі в органах місцевого самоврядування, не перебувають у штаті інших юридичних осіб, не входять самостійно, через представника або підставних осіб до складу правління чи інших виконавчих органів господарських організацій, кредитно-фінансових установ, а також не виконують іншу оплачувану роботу, крім викладацької, наукової і творчої, у вільний від роботи час.
3. Перелік документів, необхідних для надання адміністративної послуги
3.1. Особа, яка має намір зареєструвати приватну нотаріальну діяльність, подає до управління юстиції заяву. У заяві зазначається назва нотаріального округу, в якому особа буде займатися нотаріальною діяльністю.
До заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності додаються:
- акт сертифікації про відповідність робочого місця (контори) приватного нотаріуса встановленим Законом України
"Про нотаріат" вимогам;
- свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю та його засвідчена в установленому порядку копія;
- документ, що підтверджує право власності на приміщення або право користуванням приміщенням для розташування робочого місця (контори) приватного нотаріуса, чи договір про співпрацю з іншим приватним нотаріусом, який надає заявнику відповідне приміщення, та його засвідчена в установленому порядку копія;
- дві фотокартки розміром 3 х 4 см;
- власноруч заповнена особова картка, форма якої наведена в додатку 1
Положення.
- паспорт громадянина України.
Свідоцтво про право на зайняття нотаріальною діяльністю з відміткою управління юстиції про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності та паспорт повинні бути повернуті особі, яка їх подала.
3.2. Повторне реєстраційне посвідчення видається у разі втрати або пошкодження реєстраційного посвідчення, а також у разі необхідності внесення до нього виправлень управлінням юстиції під тим самим номером разом з додатком до реєстраційного посвідчення.
У разі втрати або пошкодження реєстраційного посвідчення, а також у разі необхідності внесення до нього виправлень до управління юстиції особа подає такі документи:
- заява про переоформлення реєстраційного посвідчення із зазначенням обставин необхідності такого переоформлення;
- паспорт громадянина України;
- копія документа, що підтверджує звернення особи до правоохоронних органів, якщо втрата реєстраційного посвідчення відбулась у результаті протиправних дій до нотаріуса іншими особами;
- попереднє реєстраційне посвідчення, пошкоджене або яке потребує виправлень, разом з додатком до нього.
4. Склад і послідовність дій одержувача та адміністративного органу, опис етапів надання послуги
4.1. Послідовність дій одержувача послуги:
подання до управління юстиції повного пакета документів, визначених пунктом 3 цього Стандарту, особисто;
отримання реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності.
В будь-який період з моменту надходження заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності заявник має право на отримання відомостей про стан виконання адміністративної послуги за допомогою засобів телефонного зв'язку або шляхом особистого відвідування управління юстиції. Заявнику надається інформація про те, на якому етапі виконання знаходиться розгляд його заяви.
4.2. Послідовність дій управління юстиції:
розгляд документів щодо реєстрації приватної нотаріальної діяльності на предмет повноти комплекту та відповідності законодавству;
прийняття рішення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності або відмову у реєстрації приватної нотаріальної діяльності;
видача реєстраційного посвідчення;
внесення інформації про видачу реєстраційного посвідчення до Журналу обліку виданих реєстраційних посвідчень, форма якого наведена у додатку 2 до
Положення.
4.2.1. У разі відповідності змісту заяви про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності та відповідних документів, перелік яких наведений у пункті 3 цього Стандарту, спеціаліст, який відповідає за видачу реєстраційних посвідчень, заповнює бланк реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності.
Заповнення бланка реєстраційного посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності здійснюється за допомогою друкарської машинки або з використанням комп'ютерної техніки.
Реєстраційне посвідчення про реєстрацію приватної нотаріальної діяльності повинно містити:
- назву управління юстиції;
- назву нотаріального округу;
- прізвище, ім'я та по батькові особи, якій видається посвідчення;
- фотокартку цієї ж особи;
................Перейти до повного тексту