- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Н А К А З
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
юстиції
N 889/7 від 16.09.2010 )
Про створення Консультативно-методичної ради з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань
З метою врахування думки нотаріальної спільноти, усунення колізій та прогалин в законодавстві з питань нотаріату, розроблення пропозицій щодо удосконалення законодавства, методичних рекомендацій з принципових та проблемних питань нотаріату та впровадження єдиної нотаріальної практики
НАКАЗУЮ:
Створити Консультативно-методичну раду з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань.
Затвердити Положення про Консультативно-методичну раду з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (додається).
Затвердити склад Консультативно-методичної ради з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (додається).
Адміністративному департаменту (Бондаренко І.С.) забезпечити матеріально-технічне забезпечення роботи Консультативно-методичної ради з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань.
Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (Ященко Н.В.) та начальнику Головного управління юстиції Міністерства юстиції України в Автономній Республіці Крим, начальникам головних управлінь юстиції в областях, містах Києві та Севастополі забезпечити належне виконання цього наказу.
Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Л.В.Єфіменка.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
юстиції України
29.04.2010 N 368/7
ПОЛОЖЕННЯ
про Консультативно-методичну раду з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань
1. Загальні положення
1.1. Консультативно-методична рада з питань нотаріату при Департаменті нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань (далі - Рада) є дорадчим консультативно-аналітично-методичним органом.
1.2. Рада утворюється з метою опрацювання проектів нормативно-правових актів з питань нотаріату, підготовки пропозицій щодо усунення колізій та прогалин в законодавстві, узагальненню і розповсюдженню єдиної нотаріальної практики, розгляду наукових рекомендацій, пропозицій щодо покращення організації діяльності органів нотаріату України, вивчення та розповсюдження передового досвіду роботи нотаріусів України.
1.3. Рада в своїй діяльності керується
Конституцією України, законами України, нормативно-правовими актами Президента України, Кабінету Міністрів України, Міністерства юстиції України, а також цим Положенням.
1.4. Рада здійснює свою діяльність на громадських засадах.
1.5. Завданням Ради є:
1.5.1 підготовка пропозицій щодо вдосконалення законодавства з питань нотаріату, усунення колізій та прогалин в законодавстві;
1.5.2 розгляд проектів нормативно-правових актів з питань нотаріату та надання висновків до них;
1.5.3 вивчення питань, що виникають в нотаріальній практиці та їх узагальнення;
1.5.4 розробка пропозицій щодо організації роботи з питання підвищення кваліфікації нотаріусів;
1.5.5 розробка єдиної методології вчинення окремих видів нотаріальних дій та здійснення нотаріального діловодства;
1.5.6 участь в організації та проведенні спільно, з легалізованими в установленому порядку об'єднаннями нотаріусів семінарів, науково-практичних конференцій тощо;
1.5.7 розгляд матеріалів комплексних перевірок головних управлінь юстиції з питань діяльності органів нотаріату та надання методичної допомоги.
2. Склад Ради
2.1. Чисельність та склад Ради затверджується наказом Міністра юстиції України за поданням Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань.
2.2. Рада формується з представників Департаменту нотаріату та реєстрації адвокатських об'єднань, головних управлінь юстиції та нотаріусів.
2.3. До складу Ради входять голова Ради, заступник голови, секретар та члени Ради.
2.4. Очолює Раду голова ради.
Голова Ради керує її роботою відповідно до цього Положення, забезпечує планування роботи Ради, визначає перелік питань, що підлягають розгляду на засіданнях Ради, підготовку та реалізацію її висновків та рекомендацій, дає доручення заступнику, секретареві та членам Ради, у разі необхідності, надає пропозиції щодо зміни складу Ради, ініціює скликання засідання Ради.
2.5. У разі відсутності голови, або за його дорученням обов'язки голови Ради виконує його заступник.
................Перейти до повного тексту