1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ
Л И С Т
18.04.2006 N Г-8857-19
Щодо надання роз'яснення стосовно товару, який вважається дефектним
Міністерство юстиції розглянуло <...> звернення від 25 березня 2006 року щодо надання роз'яснення Закону України "Про захист прав споживачів" у частині застосування термінів "дефект" та "дефектна продукція" та, в межах компетенції, повідомляє таке.
Відповідно до пункту 5 частини першої статті 4 Закону України "Про захист прав споживачів" (далі - Закон), споживачі під час придбання, замовлення або використання продукції, яка реалізується на території України, для задоволення своїх особистих потреб мають право на відшкодування шкоди (збитків), завданих дефектною чи фальсифікованою продукцією або продукцією неналежної якості.
Так, статтею 16 цього Закону встановлено, що шкода, завдана життю, здоров'ю або майну споживача дефектною продукцією або продукцією неналежної якості, підлягає відшкодуванню в повному обсязі, якщо законом не передбачено більш високої міри відповідальності.
Проте Законом не визначено значення терміна "дефектна продукція".
Так, у Великому тлумачному словнику сучасної української мови слово "дефект" визначено як вада, недолік, а слово "дефектний" - який має дефект; зіпсований, ушкоджений (Уклад. і голов. ред. В.Т.Бусел.-К.; Ірпінь: ВТФ "Перун", 2003.-217с.).
Недолік - це будь-яка невідповідність продукції вимогам нормативно-правових актів і нормативних документів, умовам договорів або вимогам, що пред'являються до неї, а також інформації про продукцію, наданій виробником (виконавцем, продавцем).

................
Перейти до повного тексту