18.05.2010 N 245 |
Міністр | Д.В.Колєсніков |
N п/п | Зміст висновків | Заходи | Термін виконання | Відповідальні за виконання |
1. | Міністерством промислової політики України не забезпечено створення цілісної системи нормативноправового та організаційного забезпечення процесу реструктуризації гірничодобувних підприємств. Державні цільові або галузеві програми з питань реструктуризації гірничодобувних підприємств не затверджувалися, не визначались конкретні терміни виконання робіт | З метою створення цілісної системи нормативноправового та організаційного забезпечення процесу реструктуризації гірничорудних та гірничохімічних підприємств забезпечити своєчасне внесення змін до затверджених в установленому порядку комплексних проектів. Переглянути робочі проекти реструктуризації підприємств підземного видобутку залізної руди з урахуванням інвентаризації фактично виконаних робіт та наслідків відчуження частини майна шахт. Разом з місцевими органами влади та іншими зацікавленими органами визначити за проектами обсяги робіт, які мають фінансуватися із залученням коштів місцевих бюджетів та інших джерел фінансування (за кошти надрокористувачів) | До 1 липня 2011 року | Департамент розвитку хімічної промисловості, департамент металургійної та гірничорудної промисловості, управління кольорової металургії та вторинних металів |
2. | Діяльність Міністерства промислової політики України щодо реструктуризації гірничодобувних підприємств є незадовільною та не результативною. Мета бюджетних програм, за якими фінансуються такі заходи, не досягається, а бюджетні кошти використовуються з порушенням чинного законодавства та неефективно | Забезпечити дієвий контроль за законним, ефективним використанням бюджетних коштів | Протягом 2010 року | Департамент розвитку хімічної промисловості, департамент металургійної та гірничорудної промисловості, управління кольорової металургії та вторинних металів, департамент фінансово-економічного забезпечення промисловості |
3. | Мінпромполітики не сконцентровано наявних фінансових ресурсів на вирішенні найгостріших проблем. Фінансування робіт в обсягах, значно менших від показників, передбачених проектами, призводить до збільшення термінів їх виконання, вартості робіт за проектами і, як наслідок, до додаткового навантаження на державний бюджет та неефективного використання бюджетних коштів | В межах затвердженого фінансового ресурсу, при плануванні робіт на 2010 рік, забезпечити концентрацію фінансових ресурсів на завершення робочих проектів потенційно найбільш небезпечних об'єктів | До 25 травня 2010 року | Департамент розвитку хімічної промисловості, департамент металургійної та гірничорудної промисловості, управління кольорової металурги та вторинних металів, департамент фінансово-економічного забезпечення промисловості |
4. |
За бюджетними програмами, які перевірялися, Мінпромполітики в порушення вимог Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 N 1764 , без належним чином затверджених титулів будов профінансовано об'єкти капітального будівництва |
Забезпечити неухильне виконання умов постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 N 1764 щодо недопущення фінансування об'єктів капітального будівництва без затверджених титулів будов |
Протягом 2010 року | Департамент розвитку хімічної промисловості, департамент металургійної та гірничорудної промисловості, управління кольорової металургії та вторинних металів, департамент фінансово-економічного забезпечення промисловості |
5. |
За бюджетною програмою за КПКВК 2601090 у 2008-2009 роках фінансувалися роботи з відселення мешканців селища Карнаватка із зони зрушення земної поверхні (придбання квартир, компенсація мешканцям, розбір будівель) на суму 10659,9 тис.грн., було закуплено 52 квартири. Однак ці квартири досі мешканцям селища Карнаватка не передані |
З метою прискорення відселення мешканців селища Карнаватка із зони зрушення земної поверхні, сумісно з органами місцевого самоврядування, вирішити питання передачі мешканцям придбаних квартир | До 1 жовтня 2010 року | Департамент металургійної та гірничорудної промисловості, ДП "Кривбасшахтозакриття" |
6. | Питання переводу ДП "Шахта 2-біс" у режим гідрологічного захисту та ліквідації споруд, не пов'язаних з гідрологічним захистом, за п'ятнадцять років після зупинки ртутного виробництва не вирішено і досі. Роботи капітального характеру практично не фінансувалися | Переглянути та затвердити встановленим чином проект переводу ДП "Шахта 2-біс" у режим гідрологічного захисту та ліквідації споруд, не пов'язаних з гідрозахистом, в тому числі в частині визначення термінів та вартості робіт. Разом з Мінфіном та іншими зацікавленими органами державної влади забезпечити остаточне вирішення питання ліквідації ВАТ "Микитівський ртутний комбінат" | До 1 липня 2010 року | Управління кольорової металургії та вторинних металів |
7. | Через відсутність системних і скоординованих дій Мінпромполітики та Фонду державного майна України неможливо відновити діяльність підприємств і, як наслідок, інвестування їх коштів у природоохоронні заходи | З метою залучення додаткових коштів для виконання природоохоронних заходів, разом з Фондом державного майна України вжити дієвих заходів залучення коштів потенційних інвесторів шляхом приватизації гірничохімічних підприємств для відновлення виробництва мінеральних добрив зокрема на Стебницькому ДГХП "Полімінерал" та ДП "Калійний завод" ВАТ "Оріана"; вирішити питання про передачу Львівському облводгоспу об'єктів гідротехнічних споруд, не задіяних у реалізації природоохоронних заходів | До 1 серпня 2010 року | Департамент розвитку хімічної промисловості |
8. | Стан планування та фінансування видатків держбюджету на виконання заходів з ліквідації та консервації гірничодобувних об'єктів був незадовільним і не сприяв ефективному використанню бюджетних коштів. Мінфін і Мінпромполітики під час оформлення документів, які застосовуються у бюджетному процесі, не дотримувалися встановлених чинним законодавством термінів та вимог щодо їх складання, чим порушували бюджетну дисципліну і зменшували строки фактичного виконання бюджетних програм. У паспортах бюджетних програм на 2009 рік не визначені всі передбачені бюджетним законодавством результативні показники | При опрацюванні бюджетних запитів та паспортів бюджетних програм визначати належні результативні показники, що достовірно характеризують виконання заходів бюджетної програми | Протягом 2010 року | Департамент фінансовоекономічного забезпечення промисловості |
9. |
За КПКВК 2601090 назва бюджетної програми не відповідає фактичному змісту заходів, які виконуються, не визначена мета бюджетної програми, виходячи з суті робіт та заходів, які здійснюються |
В установленому порядку внести зміни до постанови Кабінету Міністрів України від 02.03.98 N 258 "Про спеціальний режим реструктуризації гірничо-рудних підприємств Кривбасу...." з урахуванням фактичного змісту заходів, що залишаються до виконання, виходячи з суті робіт згідно робочих проектів |
До 1 вересня 2010 року | Департамент металургійної та гірничорудної промисловості |