- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України
З метою створення належних умов для обслуговування громадян на підприємствах, в установах та організаціях сфери управління Міністерства праці та соціальної політики України
НАКАЗУЮ:
1. Міністру праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, начальникам головних управлінь праці та соціального захисту населення обласних, Головного управління праці та зайнятості, Головного управління соціального захисту населення Київської, управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державних адміністрацій, керівникам Державного центру зайнятості, Державного департаменту нагляду за додержанням законодавства про працю, Фонду соціального захисту інвалідів, підприємств, установ, організацій сфери управління Мінпраці забезпечити, в тому числі у підпорядкованих підрозділах:
1.1 ввічливе та уважне ставлення працівників до громадян, а також притягнення до відповідальності в передбаченому законодавством порядку осіб, які порушують етику службової поведінки;
1.2 недопущення формальних відписок на звернення громадян та розгляд усіх письмових та усних звернень по суті;
1.3 ретельну перевірку всіх звернень, де йдеться про недоліки в роботі, оскаржуються рішення посадових осіб та працівників, невідкладне реагування на них з метою припинення неправомірних дій та скасування незаконних рішень;
1.4 недопущення звернень до громадян з незаконними вимогами чи проханнями про оплату послуг, надання канцелярських чи інших предметів, а також документів, не передбачених законодавством;
1.5 вільний та безперешкодний доступ громадян до інформації, що не містить державної чи іншої охоронюваної законом таємниці;
1.6 з 1 липня 2005 р.:
достатню кількість відповідних меблів для зручного очікування прийому;
наявність на дверях кабінетів табличок з номерами, назвами підрозділів та прізвищами відповідальних працівників, а також наявність при вході в установу актуальної довідкової інформації про розташування кабінетів, назви розміщених у них підрозділів та відповідальних працівників, які ведуть прийом у цих кабінетах;
................Перейти до повного тексту