Найменування заходу |
Строк виконання |
Відповідальні за виконання |
1. Підвищення ролі страхових принципів у солідарній системі |
1.1. Розроблення проектів нормативно-правових актів щодо: |
|
|
поетапного підвищення вартості одного року страхового стажу застрахованої особи під час обчислення розміру пенсії |
2006-2007 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд |
удосконалення порядку обчислення розмірів пенсій відповідно до тривалості страхового стажу та сплачених внесків |
2006-2007 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд |
упорядкування виплати пенсій працюючим пенсіонерам з урахуванням доходів від їх зайнятості |
2007 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд |
приведення законодавства щодо пенсійного забезпечення окремих категорій осіб до єдиних базових принципів, передбачених Законом України "Про загальнообов'язкове державне пенсійне страхування" |
2007-2009 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд |
запровадження загальнообов'язкового державного пенсійного страхування для військовослужбовців, а також інших осіб, для яких законодавством не передбачено сплату внесків на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування |
2007-2009 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
переведення пенсій, що призначаються на пільгових умовах або за вислугу років, із солідарної системи до недержавних пенсійних фондів |
2006-2008 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
1.2. Опрацювання механізму забезпечення мінімальних соціальних стандартів життя пенсіонерів за рахунок державної соціальної допомоги, з урахуванням світового досвіду |
2007-2009 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд |
2. Забезпечення фінансової стабільності солідарної системи: |
2.1. Розроблення проектів нормативно-правових актів щодо: |
|
|
поступового перегляду пенсійного віку відповідно до зростання тривалості життя |
2010-2016 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд, |
забезпечення подальшого підвищення розміру мінімальної заробітної плати до розміру прожиткового мінімуму працездатної особи |
2006-2008 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
внесення до колективних договорів та галузевих угод норми щодо розміру заробітної плати, з якої сплачуються внески на соціальне страхування, та встановлення відповідальності за недотримання цієї норми |
2006-2010 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
поетапного запровадження паритетної сплати страхових внесків страхувальниками та застрахованими особами |
2007-2009 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
удосконалення переліку робіт, професій та посад, зайнятість в яких дає право на пенсію за віком на пільгових умовах або за вислугу років, за результатами проведення атестації робочих місць та аналізу впливу втрати професійної працездатності |
2006-2009 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
удосконалення порядку індексації грошових доходів населення та підвищення пенсій відповідно до зростання середньої заробітної плати |
2006 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
стимулювання виплати заробітної плати та пенсії через установи банків |
2006-2009 |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд |
2.2. Розширення бази нарахувань страхових внесків за рахунок легалізації зайнятості, зокрема, сільського населення, та заробітної плати шляхом оформлення трудових відносин, посилення ролі соціального діалогу під час встановлення рівня доходу, з якого сплачуються внески на загальнообов'язкове державне пенсійне страхування, скорочення неповної зайнятості та безробіття |
постійно |
Мінпраці, Мінекономіки, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні. Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
2.3. Посилення контролю та відповідальності за дотримання законодавства щодо оплати праці та сплати страхових внесків шляхом: |
|
|
здійснення постійного державного контролю за додержанням законодавства про працю, зокрема з оплати праці на підприємствах, установах та організаціях усіх форм власності |
постійно |
Мінпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
проведення тематичних перевірок додержання законодавства про працю та загальнообов'язкове державне соціальне страхування за окремим планом-графіком |
постійно |
Мінпраці (Територіальні органи Держнаглядпраці) |
включення до програм ревізій та перевірок питання дотримання законодавства щодо оплати праці та сплати страхових внесків до Пенсійного фонду |
постійно |
Мінпраці |
включення до програм ревізій та перевірок питання внесення до колективних договорів та галузевих угод норми щодо розміру заробітної плати, з якої сплачуються внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, та питання дотримання цих норм |
постійно |
Мінпраці |
забезпечення безумовного виконання планових показників з наповнення бюджету Пенсійного фонду та своєчасне фінансування виплат пенсій і грошової допомоги, завдань щодо скорочення заборгованості перед Фондом |
постійно |
Пенсійний фонд |
аналізу розмірів заробітної плати найманих працівників по підприємствах, установах, організаціях, надання відповідної інформації органам виконавчої влади та місцевого самоврядування, соціальним партнерам для вжиття дієвих заходів щодо підприємств, на яких заробітна плата працівників менша або на рівні мінімальної |
щорічно за даними персоніфікованого обліку та щомісячно за даними звітів платників |
Пенсійний фонд |
здійснення контролю за дотриманням норм щодо розміру заробітної плати, з якої сплачуються внески на загальнообов'язкове державне соціальне страхування, при реєстрації колективних договорів та галузевих угод |
при укладенні договорів |
Мінпраці, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
2.4. Забезпечити проведення роз'яснювальної роботи з пенсіонерами, щодо передбачених законодавством способів одержання пенсій |
постійно |
Пенсійний фонд. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
2.5. Опрацювання заходів щодо адресності державної соціальної допомоги з урахуванням доходів сім'ї |
2006 |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Мінфін, Мінекономіки, Інститут демографії та соціальних досліджень ПАН, Науково дослідний інститут праці і зайнятості населення |
3. Підвищення ефективності управління системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування |
3.1. Запровадження єдиного соціального внеску та створення Державного реєстру соціального страхування через: |
|
|
забезпечення супроводження проекту Закону України "Про єдиний соціальний внесок" (р.N 2122-2) |
до прийняття закону |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд, Фонди загально- обов'язкового державного соціального страхування |
розроблення законопроекту щодо розміру єдиного соціального внеску та опрацювання нормативно правових актів з реалізації Закону України "Про єдиний соціальний внесок" і законопроекту про розмір єдиного соціального внеску |
в термін, визначений Законом України "Про єдиний соціальний внесок" |
Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Пенсійний фонд, Фонди загально- обов'язкового державного соціального страхування |
3.2. Розвиток інституту актуаріїв шляхом встановлення стандартів у сфері актуарної діяльності, запровадження національної кваліфікаційної системи та системи навчання актуарній професії у вищих навчальних закладах шляхом: |
|
|
забезпечення підготовки актуаріїв у вищих навчальних закладах |
постійно |
Пенсійний фонд |
внесення змін до Закону України "Про страхування" у частині доповнення закону окремою статтею "Актуарії" (нова редакція Закону України "Про страхування") |
I квартал 2007 |
Держфінпослуг, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд, ДКЦПФР |
участі Держфінпослуг у міжнародних проектах TEMPUS і TASIS, які стосуються становлення актуарної професії в Україні |
2006-2009 |
Держфінпослуг, Пенсійний фонд, Мінпраці |
розроблення Кваліфікаційного мінімуму для осіб, які можуть займатися актуарними розрахунками та посвідчувати їх |
I квартал 2007 |
Держфінпослуг, Пенсійний фонд, Мінпраці |
3.3. Забезпечення участі соціальних партнерів в управлінні системою загальнообов'язкового державного пенсійного страхування |
постійно |
Мінпраці, Пенсійний фонд |
3.4. Запровадження міжнародних стандартів бухгалтерського обліку в Пенсійному фонді України |
2006-2009 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Фонди загальнообов'яз- кового держав- ного соціального страхування |
3.5. Розроблення нормативно-правових актів з питань визначення порядку досудового розгляду спірних питань обчислення (перерахунку) пенсій |
2006 |
Пенсійний фонд, Мінпраці |
3.6. Оприлюднення звіту про виконання бюджету Пенсійного фонду України |
щорічно, починаючи з 2006 року |
Пенсійний фонд |
4. Запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування: |
4.1. Розроблення нормативно-правових актів щодо: |
|
|
уточнення передумов для запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування та перегляду вікових категорій застрахованих осіб, які сплачують страхові внески до Накопичувального пенсійного фонду |
2006 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд, Держфінпослуг |
спрямування частини страхових внесків до Накопичувального фонду |
2006 |
Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Пенсійний фонд, Держфінпослуг |
порядку подання зберігачем коштів Накопичувального фонду інформації про рух пенсійних активів, облікованих на накопичувальних пенсійних рахунках |
протягом шести місяців після прийняття Закону України про спрямування частини страхових внесків на загальнообов'язко- ве державне пенсійне страхування до Накопичувального фонду |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Пенсійний фонд |
методики та порядку підрахунку чистої вартості пенсійних активів у накопичувальній системі |
2007 |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін |
порядок формування та обчислення інвестиційного доходу Накопичувального фонду та створення процедури подання інформації про інвестиційні доходи |
2007 |
|
моніторингу діяльності страхових організацій як суб'єктів накопичувальної системи пенсійного страхування та системи недержавного пенсійного забезпечення |
протягом року після запровадження накопичувальної системи загальнообов'язко- вого державного пенсійного страхування |
Держфінпослуг |
подання інформації Держфінпослуг до Пенсійного фонду про вартість оплати договорів страхування довічних пенсій усіх видів на накопичувальному рівні загальнообов'язкового державного пенсійного страхування та розрахункові розміри довічних пенсій у різному пенсійному віці за такими договорами, рівні інвестиційного доходу, що застосовуються для розрахунку довічних пенсій, і поточний фінансовий стан страхових організацій |
I квартал 2008 |
Держфінпослуг |
порядку вибору та зміни страхових організацій, з якими укладаються договори страхування довічної пенсії у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування |
IV квартал 2007 |
Держфінпослуг |
визначення мінімальної суми коштів, необхідної для оплати договору страхування довічної пенсії в накопичувальній системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування |
III квартал 2008 |
Держфінпослуг |
складання кошторису витрат та переліку інших ресурсів, пов'язаних з адмініструванням Накопичувального фонду та матеріально-технічним забезпеченням Ради Накопичувального пенсійного фонду |
I квартал 2008 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
підготовки технічних завдань і умов проведення тендерів з визначення компаній з управління активами, зберігача Накопичувального фонду |
протягом трьох місяців після прийняття Закону України про створення накопичувальної системи загальнообов'язко- вого державного пенсійного страхування |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
4.2. Проведення актуарних розрахунків з питань: |
|
|
строку запровадження накопичувальної системи пенсійного страхування |
2006-2007 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст, Держфінпослуг, ДКЦПФР за участю Інституту демографії та соціальних досліджень НАН, Науково- дослідного інституту праці і зайнятості населення, Федерації роботодавців, Федерації профспілок |
розміру страхових внесків, до накопичувальної системи пенсійного страхування |
2006-2007 |
Пенсійний фонд за участю Науково- дослідного інституту праці і зайнятості населення |
потреб Пенсійного фонду України для компенсації втрат солідарної системи у зв'язку з перерахуванням частини страхових внесків до Накопичувального пенсійного фонду |
2006-2007 |
Пенсійний фонд |
фінансового плану, який демонструє, яка частина страхових внесків буде спрямовуватись до Накопичувального фонду |
2006 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінекономіки, Мінфін, Мін'юст |
перегляду вікових категорій застрахованих осіб, які сплачують страхові внески до накопичувального пенсійного фонду |
2006-2007 |
Пенсійний фонд за участю Інституту демографії та соціальних досліджень НАН, Науково- дослідного інституту праці і зайнятості населення |
4.3. Визначення суми витрат державного бюджету на підвищення заробітної плати працівникам бюджетної сфери, пов'язане із запровадженням накопичувальної системи пенсійного страхування |
2006-2007 |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Мінекономіки, Мінфін за участю Інституту демографії та соціальних досліджень НАН, Науково- дослідного інституту праці і зайнятості населення |
4.4. Підвищення ефективності державного регулювання та нагляду накопичувальній системі пенсійного страхування |
2009-2011 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР, Мінпраці |
5. Удосконалення інформаційного забезпечення пенсійної системи: |
5.1. Створення системи електронного звітування роботодавців про сплату страхових внесків |
2006-2009 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Держфінпослуг за участю Фондів загальнообов'яз- кового держав- ного соціального страхування |
5.2. Забезпечення інформування застрахованих осіб про відомості, внесені до їх персональних облікових карток в системі персоніфікованого обліку загальнообов'язкового державного пенсійного страхування |
щорічно |
Пенсійний фонд |
5.3. Створення програмно-технічного комплексу для функціонування накопичувальної системи пенсійного страхування шляхом: |
|
|
визначення поточного стану інформаційних систем Пенсійного фонду України та його територіальних органів (включаючи технічне та програмне забезпечення), які забезпечують ведення персоніфікованого обліку пенсійних внесків на користь застрахованих осіб. Визначення модулів, що потребують вдосконалення та/або розробки у зв'язку з запровадженням другого рівня пенсійної системи |
II півріччя 2006 I півріччя 2007 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Мінфін |
розроблення технічного завдання на проектування СГГЗ, в тому числі центральної бази даних |
грудень 2006 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
розроблення технічного завдання на проектування системи автономного доступу вкладника до інформації про стан пенсійного рахунку |
грудень 2006 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
складання бюджету на фінансування робіт, пов'язаних із створенням та забезпеченням функціонування СІТЗ, який повинен включати витрати на усі необхідні ресурси, включаючи обладнання, персонал та інші витрати |
I квартал 2007 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
проведення дослідної експлуатації підсистем СІТЗ та експлуатаційних процедур |
II півріччя 2006 |
Пенсійний фонд, Мінпраці, Держфінпослуг, ДКЦПФР |
повного технічного оснащення ПФУ та його територіальних відділень для запровадження загальнонаціональної експлуатації системи |
II квартал 2007 |
Пенсійний фонд |
доопрацювання програмного забезпечення, документації та експлуатаційних процедур за результатами дослідної експлуатації |
II квартал 2007 |
Пенсійний фонд, Мінпраці |
передачі в експлуатацію підсистем СІТЗ |
IV квартал 2007 |
Пенсійний Фонд України, Мінпраці |
забезпечення моніторингу: з реалізації підготовчих заходів запровадження обов'язкової накопичувальної системи пенсійного страхування; добровільної участі громадян України у системі загальнообов'язкового державного пенсійного страхування, які проживають або тимчасово перебувають за кордоном |
постійно |
Пенсійний фонд |
5.4. Запровадження щомісячного персоніфікованого обліку надходження страхових внесків |
після прийняття закону України про спрямування частини страхових внесків до Накопичувального фонду |
Пенсійний фонд |
5.5. Створення рекламного матеріалу з питань загальнообов'язкового державного та накопичувального пенсійного страхування для національного телебачення та національного радіомовлення |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Держфінпослуг за участю Науково дослідного інституту праці і зайнятості населення, Федерації профспілок, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
5.6. Активізація роботи з висвітлення в пресі, на радіо та телебаченні матеріалів про діяльність органів праці та соціального захисту населення, Пенсійного фонду України щодо виконання законодавчих та нормативно-правових актів з питань пенсійної реформи |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Держфінпослуг за участю Науково дослідного інституту праці і зайнятості населення, Федерації профспілок, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
5.7. Забезпечення подальшого проведення інформування широких верств населення, в тому числі роботодавців, з питань загальнообов'язкового державного та накопичувального пенсійного страхування через науково-популярні публікації, газети, журнали, мережу Інтернет та офіційні сайти центральних органів виконавчої влади |
постійно |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Держфінпослуг за участю Науково дослідного інституту праці і зайнятості населення, Федерації профспілок, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
5.8. Оприлюднення інформації з питань недержавного пенсійного забезпечення шляхом розміщення в мережі Інтернет на офіційному сайті Держфінпослуг інформації про моніторинг функціонування системи недержавного пенсійного забезпечення в Україні |
щоквартально |
Держфінпослуг |
5.9. Активізація роботи серед населення з метою залучення громадян до добровільної участі в пенсійному забезпеченні шляхом: |
|
|
розробки та виготовлення брошур та буклетів з питань пенсійного забезпечення для розповсюдження інформаційно-роз'яснювально- го матеріалу у відділеннях банків, УДПП "Укрпошти", в громадському транспорті, на залізниці та авіапідбілетниках |
постійно |
Мінпраці, Пенсійний фонд за участю Науково дослідного інституту праці і зайнятості населення, Федерації профспілок, міжнародні проекти. Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
Проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи з роботодавцями та застрахованими особами шляхом збільшення обсягів соціальної реклами, використання прогресивних інформаційних технологій, постійного вдосконалення сучасних засобів наочної агітації через: |
|
|
висвітлення в засобах масової інформації про хід реалізації Стратегії розвитку пенсійної системи |
постійно |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Мінекономіки, Мінфін, ДКЦПФР |
розроблення навчальних програм в учбових закладах з питань пенсійного забезпечення |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд за участю Науково дослідного інституту праці і зайнятості населення, міжнародних проектів |
створення інформаційно-консультативних центрів при облдержадміністраціях та райдержадміністраціях з питань пенсійного реформування в Україні |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
проведення тренінгів, семінарів, круглих столів з питань пенсійного реформування |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд за участю міжнародних проектів, Рада міністрів Автономної Республіки Крим, обласні, Київська та Севастопольська міські держадміністра- ції |
видання та розповсюдження дитячої книжки з популярним роз'ясненням основ пенсійного законодавства |
протягом року |
Мінпраці, Пенсійний фонд за участю міжнародних проектів |
5.11. Сприяння розвитку недержавного пенсійного забезпечення шляхом проведення системних цілеспрямованих державних компаній для роз'яснення серед населення та роботодавців необхідності їх участі у недержавному пенсійному забезпеченні як одному з головних елементів системи соціального захисту, за участю профспілок, організацій роботодавців та їх об'єднань |
постійно |
Мінпраці, ДКЦПФР, Мінфін |
6. Розвиток системи недержавного пенсійного забезпечення: |
6.1. Розроблення проектів нормативно-правових актів щодо: |
|
|
опрацювання змін до Законів України "Про недержавне пенсійне забезпечення", "Про страхування", "Про банки та банківську діяльність" з метою визначення умов участі в недержавному пенсійному забезпеченні страхових організацій та банків |
I квартал 2007 |
Держфінпослуг ДКЦПФР, Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки |
удосконалення управління недержавними пенсійними фондами шляхом розроблення змін до Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" |
I квартал 2008 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР, Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки, Мін'юст |
системи саморегулювання та визначення можливостей щодо залучення саморегулівних організацій до реалізації заходів розвитку пенсійної системи |
IV квартал 2006 |
Держфінпослуг |
змін до Закону України "Про недержавне пенсійне забезпечення" в частині впорядкування діяльності осіб, які надають агентські послуги |
IV квартал 2009 |
Держфінпослуг |
підвищення рівня професійної підготовки фахівців суб'єктів системи недержавного пенсійного забезпечення (члени ради недержавного пенсійного фонду, адміністратори, особи, які здійснюють управління пенсійними активами, зберігані, банки, страхові організації) |
III квартал 2006 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР |
7. Забезпечення ефективного інвестування пенсійних активів: |
7.1. Розроблення проектів нормативно-правових актів щодо: |
|
|
захисту прав інституційних інвесторів |
2006 |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Мінпраці, Мінфін, Мінекономіки |
розвитку інструментів ринку цінних паперів та впровадження додаткових надійних фінансових інструментів для інвестування пенсійних активів, зокрема, запропонувати на ринок цільові державні цінні папери, захищені від інфляції, інвесторами в які могли б виступати виключно суб'єкти недержавного пенсійного забезпечення |
2006-2008 |
ДКЦПФР, Мінфін, Мінекономіки, Держфінпослуг |
про запровадження системи рейтингування суб'єктів господарювання та інструментів фондового ринку незалежними рейтинговими агентствами, у тому числі міжнародними рейтинговими агентствами |
2006 |
ДКЦПФР, Мінфін, Мінекономіки, Держфінпослуг |
рекомендацій щодо функціонування незалежних рейтингових агентств та здійснення ними рейтингування суб'єктів господарювання та інструментів фондового ринку |
2007 |
ДКЦПФР, Мінфін, Мінекономіки, Держфінпослуг |
рекомендації щодо створення фонду гарантування інвестицій з метою приведення законодавства України у цій сфері у відповідність до законодавства ЄС |
2006-2008 |
Мінфін, Мінекономіки, ДКЦПФР, Держфінпослуг |
внесення змін до Законів України "Про недержавне пенсійне забезпечення", "Про інститути спільного інвестування (пайові та корпоративні інвестиційні фонди)", "Про Національну депозитарну систему та особливості електронного обігу цінних паперів в Україні", "Про державне регулювання ринку цінних паперів в Україні" |
2006-2008 |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Мінфін, Мінекономіки |
удосконалення законодавства щодо залучення валютних цінностей недержавними пенсійними фондами шляхом внесення пропозицій про спрощення системи придбання пенсійними фондами та інститутами спільного інвестування коштів в іноземній валюті |
IV квартал 2006 |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Мінфін, Мінекономіки |
удосконалення законодавства щодо діяльності компаній з управління активами |
2007-2009 |
ДКЦПФР, Держфінпослуг, Мінфін, Мінекономіки |
розвитку корпоративного управління шляхом супроводження у Верховній Раді України проекту Закону України "Про акціонерні товариства" |
до прийняття проекту закону |
ДКЦПФР, Мінфін, Мінекономіки, Держфінпослуг, |
встановлення спрощеного порядку інвестування пенсійних коштів у цінні папери іноземних емітентів, визначені законодавством, та передбачення жорсткіших вимог до таких цінних паперів |
2006-2007 |
Мінфін, ДКЦПФР, Мінекономіки |
вдосконалення системи обліку права власності на цінні папери |
2006-2008 |
ДКЦПФР, Мінекономіки, Мінфін |
8. Підвищення ефективності функціонування регуляторних органів в накопичувальній системі пенсійного страхування та системі недержавного пенсійного забезпечення |
8.1. Розроблення проектів нормативно-правових актів щодо: |
|
|
визначення обсягу та структури інформації, що має надаватися відповідним регуляторним органам професійними учасниками ринку цінних паперів |
2007 |
ДКЦПФР, Мінфін, Мінпраці, Мінекономіки, Держфінпослуг |
розширення можливості доступу до інформації про діяльність у сфері недержавного пенсійного забезпечення з боку учасників недержавних пенсійних фондів |
III квартал 2008 |
Держфінпослуг |
розроблення критеріїв оцінки фінансового стану недержавних пенсійних фондів |
IV квартал 2006 |
Держфінпослуг |
нагляду на основі оцінки ризиків в системі недержавного пенсійного забезпечення |
II квартал 2015 |
Держфінпослуг |
супроводження проекту Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг" |
2006-2009 |
Держфінпослуг |
8.2. Впровадження інтегрованої системи обміну інформацією між органами, які здійснюють державний контроль і нагляд в накопичувальній системі пенсійного страхування та системі недержавного пенсійного забезпечення |
IV квартал 2009 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР, Пенсійний фонд, Мінфін |
8.3. Забезпечення автоматизації бізнес-процесів регуляторних органів (удосконалення спеціального програмного забезпечення шляхом реєстрації, ліцензування, розроблення та проведення аналізу звітності суб'єктів недержавного пенсійного забезпечення, розвиток системи електронного документообігу) шляхом: |
|
|
модернізації системи ведення Державного реєстру фінансових установ |
IV квартал 2009 |
Держфінпослуг |
розроблення та запровадження автоматизованої інформаційно-аналітичної системи звітності суб'єктів недержавного пенсійного забезпечення |
IV квартал 2009 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР, Мінфін |
8.4. Визначення переліку інформації, яка підлягає оприлюдненню, про страхові компанії та банківські установи, що провадять діяльність з недержавного пенсійного забезпечення, та порядку їх оприлюднення шляхом внесення змін до нормативно-правових актів |
IV квартал 2006 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР, Мінфін |
8.5. Організація та здійснення методологічного забезпечення навчання та підвищення рівня професійної підготовки спеціалістів регуляторних органів |
2007-2009 |
Держфінпослуг, ДКЦПФР |