- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
Про надання відповіді
Юридичним департаментом Міністерства соціальної політики розглянуто Ваше звернення від 19.08.2019 і в межах компетенції повідомляється.
Питання ведення трудових визначені Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 (зі змінами) (далі - Інструкція),
зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.08.93 за №110 (із змінами).
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
Відповідно до пункту 6.3
Інструкції власник або уповноважений ним орган зобов'язаний постійно мати в наявності необхідну кількість бланків трудових книжок і вкладишів до них.
Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу
трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації.
................Перейти до повного тексту