1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
12.09.2019 № 60/0/23-19
Про надання відповіді
Юридичним департаментом Міністерства соціальної політики розглянуто Ваше звернення від 19.08.2019 і в межах компетенції повідомляється.
Відповідно до статті 48 Кодексу законів про працю трудова книжка є основним документом про трудову діяльність працівника.
Питання ведення трудових визначені Інструкцією про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженою наказом Міністерства праці України, Міністерства юстиції України, Міністерства соціального захисту населення України від 29.07.93 № 58 (зі змінами) (далі - Інструкція), зареєстрованим в Міністерстві юстиції України 17.08.93 за №110 (із змінами).
Трудові книжки ведуться на всіх працівників, які працюють на підприємстві, в установі, організації або у фізичної особи понад п'ять днів. Трудові книжки ведуться також на позаштатних працівників при умові, якщо вони підлягають загальнообов'язковому державному соціальному страхуванню, студентів вищих та учнів професійно-технічних навчальних закладів, які проходять стажування на підприємстві, в установі, організації.
Працівникам, що стають на роботу вперше, трудова книжка оформляється не пізніше п'яти днів після прийняття на роботу.
Відповідно до пункту 6.3 Інструкції власник або уповноважений ним орган зобов'язаний постійно мати в наявності необхідну кількість бланків трудових книжок і вкладишів до них.
Відповідальність за організацію ведення обліку, зберігання і видачу
трудових книжок покладається на керівника підприємства, установи, організації.

................
Перейти до повного тексту