1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНИЙ ЦЕНТР ЗАЙНЯТОСТІ
Н А К А З
12.03.2009 N 17
Про деякі питання організації діяльності центрів зайнятості під час прийняття звітності у електронному вигляді
З метою організації діяльності центрів зайнятості під час прийняття звітів в електронному вигляді
НАКАЗУЮ:
1. Внести зміни до пункту 1 наказу N 97 від 04.12.2007 р. "Про внесення змін до наказу від 23.10.2007 р. N 78", виклавши в новій редакції Тимчасовий порядок щодо подання електронних звітів до органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (Додаток 1).
2. Внести зміни до пункту 1 наказу N 42 "Про внесення змін та доповнень до наказу від 23.10.2007 р. N 78", виклавши його в новій редакції: "1. Запровадити з 22.10.2007 р. по 22.10.2010 р. експеримент з подання електронних звітів до органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття відповідно до додатка" (Додаток 2).
3. Відділу інформаційних систем та телекомунікацій (Юхно С.Т.) до 23.03.2009 р. забезпечити встановлення в базових центрах зайнятості, задіяних в експерименті, автоматизованих робочих місць реєстрації підписувачів послуг електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів Державної служби зайнятості України.
4. Директорам Кримського республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських центрів зайнятості:
4.1. довести наказ до, визначених у додатку 2, базових центрів зайнятості та організувати виконання ними Тимчасового порядку щодо подання електронних звітів до органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття у триденних термін з дня його надходження;
4.2. організувати призначення відповідальних спеціалістів в базових центрах зайнятості для роботи з автоматизованим робочим місцем реєстрації підписувачів послуг електронного цифрового підпису Акредитованого центру сертифікації ключів Державної служби зайнятості України;
4.3. організувати щотижневе подання відділом впровадження та супроводження ІАС РегЦЗ інформації щодо переліку виданих електронно-цифрових підписів підписувачів АЦСК.
5. Відділу інформаційних систем та телекомунікацій (Юхно С.Т.), Управлінню організації надання соціальних послуг (Сухомліну В.Б.), забезпечити оперативне надання методичної та практичної допомоги регіональним та базовим центрам зайнятості, які беруть участь у експерименті, в практичній реалізації Тимчасового порядку щодо подання електронних звітів до органів виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття.
6. Загальному відділу Державного центру зайнятості. (Корніловій С.О.) довести наказ до директорів Кримського республіканського, обласних, Київського та Севастопольського міських центрів зайнятості протягом трьох днів з дати його підписання.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника директора Державного центру зайнятості Граніка К.В.
Директор В.Галицький
Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
центру зайнятості
12.03.2009 N 17
ТИМЧАСОВИЙ ПОРЯДОК
подання електронних звітів до органів Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття
1. Загальні положення
1.1. Цей Тимчасовий порядок розроблено відповідно до законів України "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про електронний цифровий підпис", "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", "Про зайнятість населення", а також Порядку застосування електронного цифрового підпису органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями державної форми власності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28.10.2004 р. N 1452.
1.2. Цей Тимчасовий порядок визначає загальні принципи організації інформаційного обміну під час подання страхувальниками електронних звітів до Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття (далі - Фонд).
1.3. У цьому Тимчасовому порядку терміни вживаються у такому значенні:
звіт - документальні відомості, які створюються та подаються страхувальниками у строки, в порядку та за формою, що визначені законодавством про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття та зайнятість населення;
електронний документ в системі електронної звітності - електронний звіт або електронна квитанція у відповідному форматі електронного звіту (квитанції);
електронний звіт - звіт, що формується страхувальником за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та надійного засобу електронного цифрового підпису в системі електронної звітності;
електронна квитанція - повідомлення про певний електронний звіт, що формується за допомогою спеціалізованого програмного забезпечення та надійного засобу електронного цифрового підпису в системі електронної звітності;
формат електронного звіту (квитанції) - формалізований опис складу та структури даних звіту або квитанції, включаючи опис електронного цифрового підпису, що робить звіт або квитанцію електронними документами, придатними для обробки спеціалізованим програмним забезпеченням системи електронної звітності;
спеціалізоване програмне забезпечення - програмне забезпечення, призначене для створення, (при взаємодії з надійним засобом електронного цифрового підпису) відправлення, одержання та обробки електронних документів в системі електронної звітності згідно з цим Тимчасовим порядком;
подання електронних звітів - визначена цим Тимчасовим порядком послідовність дій суб'єктів електронної звітності, спрямованих на відправлення та одержання електронних звітів та електронних квитанцій в межах системи електронної звітності;
система електронної звітності - сукупність організаційно-правових заходів, технічних умов, інформаційно-телекомунікаційних систем та електронних засобів суб'єктів електронної звітності, що забезпечує подання електронних звітів страхувальниками;
суб'єкти електронної звітності - страхувальники, центр обробки електронних звітів, базові центри зайнятості, акредитовані центри сертифікації ключів, інші юридичні особи, які є окремими суб'єктами електронного документообігу відповідно до Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг";
квитанція про подання електронного звіту (перша квитанція) - електронна квитанція, що створюється для підтвердження дати та часу подання електронного звіту страхувальником;
квитанція про відхилення електронного звіту (друга квитанція) - електронна квитанція, що створюється центром обробки електронних звітів для відмови страхувальнику у прийнятті електронного звіту в разі невдалих результатів вхідних перевірок;
квитанція про прийняття електронного звіту (друга квитанція) - електронна квитанція, що створюється базовим центром зайнятості в разі успішної обробки даних електронного звіту робочим органом Фонду для підтвердження дати та часу прийому електронного звіту;
квитанція про доопрацювання електронного звіту (друга квитанція) - електронна квитанція, що створюється базовим центром зайнятості в разі невдалих результатів обробки даних, одержаних з електронного звіту, для повідомлення страхувальнику про необхідність доопрацювання та повторного подання електронного звіту;
базовий центр зайнятості - робочий орган виконавчої дирекції Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, що входить до складу автоматизованої інформаційної системи Фонду та використовує в роботі дані з поданих електронних звітів;
страхувальники - роботодавці та інші юридичні або фізичні особи, які відповідно до законів України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття" та "Про зайнятість населення" зобов'язані подавати звіти до робочих органів виконавчої дирекції Фонду;
центр обробки електронних звітів - структурний підрозділ виконавчої дирекції Фонду, що входить до складу автоматизованої інформаційної системи Фонду та виконує функції інформаційно-технічного адміністратора архіву електронних документів та здійснює гарантований обмін електронними документами з базовими центрами зайнятості в системі електронної звітності;
архів електронних документів - централізоване сховище електронних звітів та електронних квитанцій, що призначене для реєстрації, накопичення та багаторазового використання даних з електронних звітів в автоматизованій інформаційній системі Фонду;
1.4. Інші терміни застосовуються у значеннях, наведених у законах України "Про загальнообов'язкове державне соціальне страхування на випадок безробіття", "Про зайнятість населення", "Про електронний цифровий підпис", "Про електронні документи та електронний документообіг", "Про телекомунікації", "Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах".
2. Система електронної звітності
2.1. Система електронної звітності Фонду призначена для здійснення електронного документообігу між страхувальниками та робочими органами виконавчої дирекції Фонду.
Дані з електронних звітів, які обробляються в автоматизованих інформаційних системах базових центрів зайнятості, центрів обробки електронних звітів та в архіві електронних документів Фонду, підлягають захисту згідно з законодавством.
2.2. Метою створення системи електронної звітності є надання страхувальникам можливості створення електронних звітів з використанням надійних засобів електронного цифрового підпису та подання підписаних електронних звітів до робочих органів Фонду через інформаційно-телекомунікаційні мережі.
2.3. Подання страхувальником електронних звітів, у відповідності до вимог цього Тимчасового порядку та законодавства, здійснюється за його власною ініціативою.
2.4. Організаційно-правовими засадами діяльності системи електронної звітності є цей Тимчасовий порядок та Регламент роботи центру обробки електронних звітів.
2.5. До технічних умов системи електронної звітності належать нормативні документи, що визначають:
- формати електронних документів в системі електронної звітності Фонду;
- технічні вимоги до спеціалізованого програмного забезпечення;
- технічні вимоги до інформаційно-телекомунікаційних систем між страхувальниками і центром обробки електронних звітів;
- перелік перевіреного спеціалізованого програмного забезпечення страхувальника;
- порядок накладання електронного цифрового підпису на електронні звіти та електронні квитанції;
- порядок захисту електронних документів в системі електронної звітності Фонду;
- порядок вхідних перевірок відправлених страхувальниками електронних звітів в центрі обробки електронних звітів;
- перелік сумісних надійних засобів електронного цифрового підпису, що можуть використовуватись для створення електронних документів в системі електронної звітності;
- перелік акредитованих центрів сертифікації ключів, задіяних в системі електронної звітності;
- перелік базових центрів зайнятості, задіяних у системі електронної звітності;
- вимоги із захисту інформації в автоматизованих інформаційних системах базових центрів зайнятості, центрів обробки електронних звітів та архіву електронних документів Фонду.
2.6. До електронних засобів страхувальника в системі електронної звітності належать спеціалізоване програмне забезпечення страхувальника та надійні засоби електронного цифрового підпису.

................
Перейти до повного тексту