- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Лист
МІНІСТЕРСТВО СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
ЛИСТ
08.11.2013 № 1006/13/155-13
Щодо діяльності централізованих бухгалтерій
Централізовані бухгалтерії утворюються за рішенням сільських, селищних, міських рад для ведення бухгалтерського обліку в бюджетних установах і організаціях (закладах освіти, охорони здоров'я тощо). Ці бухгалтерії є самостійними бюджетними установами, до органів місцевого самоврядування не належать.
Ліквідація (реорганізація) централізованих бухгалтерій має провадитись радами, які їх утворили, з дотриманням вимог ст.
40 КЗпП України .
Відповідно до ст.
26 Закону України
"Про місцеве самоврядування в Україні" лише на пленарних засіданнях сільської, селищної, міської ради вирішуються питання затвердження, за пропозицією сільського, селищного, міського голови, структури виконавчих органів ради, загальної чисельності апарату ради та її виконавчих органів, витрат на їхнє утримання. У разі потреби до штатного розпису сільських, селищних, міських рад у встановленому порядку може бути введено посади спеціалістів з бухгалтерського обліку (головний спеціаліст, спеціаліст тощо).
................Перейти до повного тексту