1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Лист


МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Департамент з питань державного регулювання
заробітної плати та умов праці
Л И С Т
30.01.2009 N 77/13/84-09
У Департаменті з питань державного регулювання заробітної плати та умов праці розглянуто листа щодо застосування Положення про умови роботи за сумісництвом для вчителя, який займає 0,5 ставки бібліотекаря.
Пунктом 11 Переліку робіт, які не є сумісництвом (додаток до Положення про умови роботи за сумісництвом працівників державних підприємств, установ, організацій, затвердженого наказом Мінпраці, Мін'юсту, Мінфіну України від 28.06.93 р. N 43), передбачено, що не є сумісництвом інша робота, яка виконується в тому разі, коли на основній роботі працівник працює неповний робочий день і відповідно до цього отримує неповний оклад (ставку заробітної плати), якщо оплата його праці по основній та іншій роботі не перевищує повного окладу (ставки) за основним місцем роботи.
Що стосується поставленого конкретного запитання, чи вважати сумісництвом роботу коли вчитель з педагогічним навантаженням з основною посадою 14 годин на тиждень (норма - 18 годин, ставка заробітної плати - 1074 грн) займає 0,5 ставки бібліотекаря (посадовий оклад - 992 грн), то загальна сума 0,5 ставки бібліотекаря - 496 грн та розмір посадового окладу (ставки заробітної плати) вчителя з педагогічним навантаженням за основною посадою 14 годин перевищує повний оклад (ставки) за основним місцем роботи. Тобто виконання роботи на 0,5 ставки бібліотекаря є роботою за сумісництвом.
Порядком виплати доплати за вислугу років працівникам державних і комунальних бібліотек, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 22.01.05 р. N 84, передбачено, що зазначена доплата нараховується за фактично відпрацьований час у межах коштів, передбачених на оплату праці за основним місцем роботи. Оскільки, обов'язки бібліотекаря виконуються за сумісництвом, права на доплату за вислугу років у бібліотеці працівник не має.
Директор Департаменту О.Товстенко
Перейти до повного тексту