1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2011 N 47
Про розвиток системи інформування громадськості стосовно діяльності Міністерства праці та соціальної політики України у сфері удосконалення системи соціальної підтримки населення
З метою удосконалення системи інформування громадськості про діяльність Міністерства у сфері удосконалення системи соціальної підтримки населення і реформування сфери соціального захисту громадян та з метою забезпечення виконання Договору N 4807-58 "Консультативні послуги з впровадження кампанії інформування громадськості", укладеного між Міністерством праці та соціальної політики України та суб'єктами господарювання: ТОВ "ЕКО Прес" та ТОВ "ОнБоард" в рамках реалізації проекту "Удосконалення системи соціальної допомоги", яку здійснює Міністерство праці та соціальної політики за сприяння Світового Банку,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити такі, що додаються:
1.1. Стратегію інформування громадськості на короткострокову (1 рік) і довгострокову (3 роки) перспективи.
1.2. Заходи щодо реалізації основних напрямів Стратегії інформування громадськості на короткострокову (1 рік) та довгострокову (3 роки) перспективи.
2. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра В.Надрага
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
14.02.2011 N 47
СТРАТЕГІЯ
інформування громадськості на короткострокову (1 рік) та довгострокову (3 роки) перспективи
1. Обґрунтування необхідності
Президент та Уряд України докладають значних зусиль щодо удосконалення системи соціальної підтримки населення.
Ефективне провадження цієї діяльності неможливе без системного інформування цільових і масових аудиторій щодо реформування сфери соціальної підтримки населення та переваг проваджуваних змін. Потреби в соціальній підтримці зростає, що, в свою чергу, вимагає здійснення системних реформ галузі та залучення додаткових ресурсів на їх реалізацію. Проте без налагодження ефективних та послідовних контактів з громадськістю та ЗМІ програми та реформи не матимуть підтримки населення.
Міністерство праці та соціальної політики України відіграє ключову роль у цих процесах, і тому висвітлення його діяльності має відбуватися цілеспрямовано і системно.
Стратегія інформування громадськості на короткострокову (1 рік) і довгострокову (3 роки) перспективи (далі - Стратегія) сприятиме проведенню цієї роботи на належному рівні, відповідно до основних напрямів реформування системи соціальної підтримки населення, що здійснюються Президентом і Урядом України.
Прийняття Стратегії дасть можливість впорядкувати методологію та інструменти для досягнення мети, ефективно використовувати потенціал Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення, запобігти хаотичним, нескоординованим діям, сприятиме реформуванню системи соціальної підтримки населення України та прийняттю необхідних законодавчих та нормативно-правових актів.
Стратегія носить рамковий характер і є основою при складанні оперативних планів діяльності Мінпраці, а також при плануванні роботи на короткострокову і довгострокову перспективи.
2. Існуючі проблеми
Заходи з реформування системи соціальної підтримки населення, яке здійснює Міністерство, вимагає активного інформування населення, ЗМІ, громадських організацій для забезпечення максимальної обізнаності суспільства та встановлення довіри до здійснюваних соціальних перетворень.
Основою системної та цілеспрямованої діяльності з інформування громадськості є чітка координація дій на центральному, місцевому і регіональному рівнях.
За підсумками проведених досліджень щодо діяльності з інформування громадськості, виконаних в рамках реалізації проекту "Удосконалення системи соціальної допомоги" можна констатувати, що питання взаємодії зі ЗМІ та зв'язків з громадськістю потребують удосконалення, зокрема, питання реалізації інформаційної політики між Мінпраці та регіональними управліннями праці та соціального захисту населення. Тільки в Мінпраці існують декілька відділів, до компетенції яких входять питання проведення роз'яснювальної роботи. На регіональному рівні питання взаємодії зі ЗМІ та зв'язків з громадськістю переважно покладаються на одного з працівників управління, який не має відповідної фахової підготовки. На місцевому рівні - ці функції здебільшого виконуються безпосередньо керівником управління. Навчання фахівців управлінь з тематики взаємодії зі ЗМІ та громадськістю проводилося тільки один раз і коротко (протягом одного дня), що не є достатнім. Практика методологічної підтримки діяльності Мінпраці і регіональних органів праці та соціального захисту населення має носити системний характер з використанням сучасних форм інформування громадськості.
Таким чином, основними проблемами можна визначити такі:
- недосконалість централізованого підходу до інформування громадськості відповідно до пріоритетів діяльності Мінпраці;
- слабкість системи підвищення кваліфікації з питань інформування та взаємодії з громадськістю;
- нерозвиненість методологічного забезпечення і використання сучасних та інноваційних форм інформування громадськості відповідно до потреб цільових аудиторій.
3. Мета та завдання
Метою Стратегії інформування громадськості на короткострокову і довгострокову перспективи Мінпраці щодо удосконалення системи соціальної підтримки населення є створення умов для правового та організаційного забезпечення розвитку цієї діяльності на центральному, регіональному і місцевому рівнях.
Основні завдання:
- реалізація системного і гнучкого підходу до інформування громадськості у короткостроковій і довгостроковій перспективах;
- впровадження новітніх форм і методів взаємодії зі ЗМІ та громадськістю;
- сприяння підвищенню кваліфікації працівників, відповідальних за зв'язки зі ЗМІ та громадськістю, розширення доступу до всіх форм підвищення кваліфікації з питань інформування та взаємодії з громадськістю, у т.ч. сприяння самоосвіті на робочому місці;
- співпраця на постійній основі з дослідницькими організаціями з метою отримання, опрацювання, узагальнення та використання у роботі результатів їх роботи (у т.ч. соціологічних досліджень), з метою ознайомлення з тенденціями сприйняття різними цільовими аудиторіями реформ, що здійснюються, та очікувань від них, а також для своєчасного коригування діяльності з інформування громадськості;
- зменшення питомої ваги допоміжних витрат у структурі загальних витрат на інформування громадськості за рахунок впровадження методів взаємодії з недержавними організаціями, у т.ч. з громадськими організаціями та об'єднаннями, благодійними фондами, міжнародними і донорськими організаціями.
Комунікаційні цілі
1. Формування позитивного сприйняття громадянами України політики держави щодо соціальної підтримки населення.
2. Підвищення рівня обізнаності громадян щодо їх прав на отримання державної соціальної підтримки та процедур її надання.
3. Сприяння зменшенню утриманських настроїв у суспільстві.
4. Поліпшення комунікації між органами державної влади, до сфери компетенції яких входять питання соціальної політики.
5. Сприяння ефективному проведенню суспільного діалогу з питань удосконалення системи соціальної підтримки населення.
4. Цільові аудиторії та приклади ключових повідомлень
Цільові аудиторії:
- представники законодавчої та виконавчої влади, адміністративні органи управління різних рівнів - група "влада". Окрему підгрупу цієї групи становить група працівників органів державного соціального захисту населення - "працівники";
- представники недержавних організацій та організацій, з якими підписана Генеральна угода про регулювання основних принципів і норм реалізації соціально-економічної політики і трудових відносин в Україні на 2010 - 2012 роки та інші, - група "недержавні організації";
- представники міжнародних організацій, що мають програми з поліпшення системи соціальної підтримки населення в Україні - група "міжнародні організації";
- особи, які є отримувачами соціальної підтримки та потенційними отримувачами - група "отримувачі";
* молодь від 15 до 35 років;
* міське населення від 35 до 60 років;
* мешканці сіл та малих міст;
* міське населення від 60 років і вище;
- представники засобів масової інформації - група "ЗМІ".
Приклади ключових повідомлень:
Система соціальної підтримки - для тих, хто насправді потрапив у важке становище.
Адресність соціальної допомоги - це коли держава надає допомогу саме тим, хто її потребує.
Уряд робить все можливе, щоб у стислі строки забезпечити максимальну допомогу тим, хто потребує її найбільше.
Мета реформування - справедлива і доступна система соціальної підтримки, зорієнтована на інтереси людини.
Завдяки новим стандартам соціального захисту держава з повагою дбає про інтереси людей.
Технологія "єдиного вікна" дозволяє отримати всі види соціальної допомоги за спрощеною процедурою, за одним пакетом документів та максимально швидко.
5. Шляхи і форми інформування громадськості відповідно до визначених цільових аудиторій
Внутрішні комунікації:
- Секторна інформація для співробітників Мінпраці та структурних підрозділів (право, методологія, надання звітності, розвиток за напрямами діяльності, інше).
- Інформація для керівництва.
- Візити.
- Розвиток комунікації з регіональними структурними підрозділами, у т.ч. організація відповідного навчання та методологічної підтримки.
- Видавнича діяльність (проспекти, брошури, книжки, річні звіти, просвітницькі тематичні видання, інше).
- Інформаційна підтримка діяльності Мінпраці.
Зовнішні комунікації:
Робота з органами державної влади (Адміністрація Президента України, Кабінет Міністрів України, міністерства і відомства, Верховна Рада України, місцеві органи влади)
- Інформування про діяльність органів державної влади.
- Моніторинг чинного законодавства (укази та розпорядження Президента України, закони України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, постанови та розпорядження Кабінету, Міністрів України, накази і рішення Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення, інше).
- Моніторинг проектів законодавчих і нормативних актів.
- Організація зустрічей з представниками органів державної влади різних рівнів підготовка презентацій про діяльність Міністерства для органів влади різних рівнів.
- Цільові комунікації.
- Взаємодія з відповідними структурними підрозділами органів державної влади.
- Розробка заходів на підтримку законопроектів, підготовлених Мінпраці.
Взаємодія з міжнародними і донорськими організаціями (Світовий Банк, Європейська комісія, USAID, інші)
- Обмін інформацією з керівниками інформаційних служб донорських організацій.
- Підтримка співробітництва з донорськими організаціями.
Неурядові організації
Асоціації, об'єднання в Україні та за кордоном (громадська рада, наукові установи, інші недержавні організації)
- Інформаційний обмін.
- Участь у конференціях, семінарах, засіданнях, інше.
- Підтримка співробітництва.
Дослідження
- Маркетингові дослідження.
- Опитування громадської думки.
- Інші дослідження.
Пряме розповсюдження
- Підготовка списків для прямого розповсюдження матеріалів, підготовлених Мінпраці та регіональними управліннями праці та соціального захисту населення.
- Організація прямого розповсюдження.
Конференції, презентації, засідання за круглим столом, інше.
- Організація і проведення презентацій діяльності Мінпраці.
- Організація конференцій за участю представників органів державної влади, недержавних організацій, ділових кіл, представників посольств, донорських організацій і т.д.
- Організація засідань за круглим столом за участю представників органів державної влади, недержавних організацій, ділових кіл, представників посольств, донорських організацій і т.д.
- Організація інших заходів та підготовка матеріалів до участі в них.
Антикризові комунікації
- Оцінка можливостей виникнення кризових ситуацій.
- Попередження виникнення кризових ситуацій.
- Управління кризовою ситуацією.
Навчання
- Тренінги зі спілкування з пресою для керівництва Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення.
- Тренінги для співробітників Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення, відповідальних за зв'язки з пресою та громадськістю.
Створення ідентичності
- Розробка стилю інформаційної кампанії.
- Дизайн та виготовлення брошур.
- Дизайн та виготовлення бланків, папок, візитівок і т.п.
- Дизайн та виготовлення комп'ютерних заставок для ТБ.
- Дизайн та виготовлення аудіо-логотипу для радіо.
Взаємодія зі ЗМІ
- Підготовка повідомлень для ЗМІ.
- Організація прес-конференцій, брифінгів, інтерв'ю, навчальних семінарів для ЗМІ.
- Виготовлення і розміщення телевізійних сюжетів (випуски новин, спеціалізовані програми, фільми тощо).
- Виготовлення і розміщення радіосюжетів, радіопрограм.
- Моніторинг ЗМІ.
- Видання продукції для цільової аудиторії (брошури, спецвипуски, листівки, інше).
6. Основні напрями реалізації Стратегії
Удосконалення нормативно-правового забезпечення:
- створення системи інформування громадськості на якісно новому рівні;
- розробка Положення про структурний підрозділ, відповідальний за проведення інформаційно-роз'яснювальної роботи;
- розробка Положення про взаємодію між підрозділами Мінпраці щодо інформування громадськості.
Удосконалення організаційно-методологічного забезпечення:
- створення на базі визначеного підрозділу Мінпраці методологічного центру з інформування громадськості.
- розробка і запровадження методики інформування громадськості з використанням сучасних та інноваційних технологій.
- систематичне оновлення, розвиток та підтримка матеріально-технічної бази структурних підрозділів, до компетенції яких входять питання взаємодії зі ЗМІ та громадськістю.
Забезпечення підвищення кваліфікації з питань інформування громадськості:
- запровадження медіа-тренінгів та семінарів із взаємодії зі ЗМІ та зв'язків з громадськістю на постійній основі;
- розробка програм дистанційного навчання для працівників Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення з питань взаємодії зі ЗМІ та громадськістю;
- формування та підтримка єдиного ресурсу з інформування та взаємодії з громадськістю.
Удосконалення взаємодії між Мінпраці та регіональними управліннями праці та соціального захисту населення щодо діяльності з інформування громадськості:
- вивчення досвіду з інформування громадськості, у т.ч. із залученням недержавних організацій у регіональних управліннях праці та соціального захисту населення;
- формування методологічної бази щодо ефективного інформування громадськості, що був набутий в регіонах;
- організація заходів з метою передачі кращого досвіду;
- планування і організація заходів на підтримку впроваджуваних Президентом і Урядом України заходів з реформування системи соціальної підтримки населення за участю обраних цільових аудиторій;
- організація і проведення заходів у регіонах;
- створення на базі обраних регіональних органів праці та соціального захисту населення методологічних центрів, які надаватимуть допомогу у проведенні кампаній інформування громадськості в усьому регіоні.
Поглиблення міжнародного співробітництва:
- вивчення і використання досвіду інших країн та співпраця в рамках міжнародних договорів та проектів з питань інформування громадськості щодо соціального захисту та соціальної політики;
- ініціативна підготовка та реалізація спільних міжнародних проектів щодо інформування цільових і масових аудиторій з питань соціальної політики;
- стажування працівників системи Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення в інших країнах.
7. Етапи реалізації
Стратегія реалізовуватиметься у три етапи:
Перший етап (2011 р.) - передбачає затвердження заходів з реалізації Стратегії на центральному і місцевому рівнях, розробку і прийняття основних нормативно-правових актів щодо поліпшення висвітлення діяльності Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення відповідно до пріоритетних завдань, у т.ч. в рамках виконання заходів, передбачених проектом "Удосконалення системи соціальної допомоги" за сприяння Світового Банку та Гранту посольства Швеції.
Другий етап (2012 р.) - удосконалення форм та методів взаємодії на виконання пріоритетних завдань Мінпраці, розробка та сприяння у реалізації нових проектів інформування громадськості, посилення співпраці та удосконалення механізмів взаємодії з міжнародними і донорськими організаціями, недержавними організаціями, приватними компаніями, органами місцевої влади.
Третій етап (2013 р.) - реалізація запланованих заходів та проектів і формування Стратегії на подальші періоди.
8. Очікувані результати
У результаті реалізації заходів, передбачених Стратегією інформування громадськості, буде сформовано гнучку систему інформування громадськості та забезпечено якісно новий рівень діяльності Мінпраці та регіональних управлінь праці та соціального захисту населення відповідно до проваджуваних Президентом і Урядом України заходів з удосконалення системи соціальної підтримки населення.
9. Фінансове забезпечення реалізації Стратегії
Реалізація Стратегії здійснюватиметься за рахунок коштів Державного бюджету України, місцевих бюджетів, а також інших джерел, не заборонених законодавством (національних та міжнародних проектів, окремих установ, підприємств та закладів усіх форм власності, благодійних внесків тощо).
Заходи щодо інформування громадськості у короткостроковій перспективі фінансуватимуться у т.ч. за рахунок позики Міжнародного банку реконструкції та розвитку, наданої відповідно до Закону України "Про ратифікацію Угоди про позику (Проект удосконалення системи соціальної допомоги) між Україною та Міжнародним банком реконструкції та розвитку".
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
праці та соціальної
політики України
14.02.2011 N 47
ЗАХОДИ
щодо реалізації основних напрямів Стратегії інформування громадськості на короткострокову (1 рік) та довгострокову (3 роки) перспективи
N Назва заходу
Стратегії
Термін виконання Виконавці/Примітка
Короткострокова перспектива (1 рік)
1. Удосконалення нормативно-правового забезпечення
1. Підготувати та
подати в
установленому
порядку документи
щодо удосконалення
нормативно-правового
забезпечення
діяльності з
інформування
громадськості, у
т.ч. пропозиції до
штатного розпису,
передбачивши
необхідну штатну
чисельність
працівників та
функціональний
розподіл обов'язків,
а саме:
Положення про
структурний
підрозділ,
відповідальний за
проведення
інформаційно-
роз'яснювальної
роботи;
Положення про
взаємодію між
підрозділами
Міністерства праці
та соціальної
політики України
щодо інформування
громадськості
Протягом року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
структурні
підрозділи
відповідно до своєї
компетенції
2. Підготовка
пропозицій до Плану
діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України на
2011 рік
I квартал 2011 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
структурні
підрозділи
відповідно до своєї
компетенції
2. Удосконалення форм і методів взаємодії
з цільовими аудиторіями
2.1 органи державної влади та громадськість
1. Розробка пропозицій
щодо інформаційної
підтримки
супроводження і
подання на розгляд
Кабінету Міністрів
України і Верховній
Раді України
проектів
нормативно-правових
актів
Протягом року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
на базі інформації
від структурних
підрозділів
Мінпраці та у
взаємодії з ними,
залучені
консультанти
2. Розробка пропозицій
щодо інформування
громадськості та
проведення
роз'яснювальних
заходів щодо
соціальної підтримки
населення (пенсійна
реформа)
I квартал 2011 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
на базі інформації
від структурних
підрозділів
Мінпраці, залучені
консультанти
3. Розробка пропозицій
щодо інформування
громадськості та
проведення
роз'яснювальних
заходів щодо
соціальної підтримки
населення (допомога
малозабезпеченим
сім'ям) (розробка
бренду (стилю)
кампанії)
I - II квартали
2011 року
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
4. Розробка пропозицій
щодо інформування
громадськості та
проведення
роз'яснювальних
заходів щодо
соціальної підтримки
населення
(удосконалення
системи надання
пільг)
Протягом року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
на базі інформації
від структурних
підрозділів
Мінпраці та у
взаємодії з ними,
залучені
консультанти
2.2 недержавні організації та громадськість
1. Збір та узагальнення
інформації щодо
взаємодії з
недержавними
організаціями
структурних
підрозділів праці та
соціальної політики
України з метою
використання цього
каналу комунікації
для розповсюдження
інформації щодо
удосконалення
системи соціальної
підтримки населення.
Підготовка
рекомендацій щодо
поліпшення цієї
роботи
Протягом року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
на базі інформації
від структурних
підрозділів
Мінпраці та у
взаємодії з ними,
залучені
консультанти
2. З метою поліпшення
співпраці органів
місцевого
самоврядування з
недержавними
організаціями -
розробка методики та
проведення
опитування
регіональних органів
праці та соціального
захисту праці та
соціальної політики
України з тематики
співпраці та
взаємодії з
недержавними
організаціями та
розвиток соціальних
програм у регіоні.
Опрацювання
результатів та
підготовка
рекомендацій щодо
розповсюдження
кращого досвіду
II - IV квартали
2011 року
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
на базі інформації
від структурних
підрозділів
Мінпраці та у
взаємодії з ними,
залучені
консультанти
3. Сприяння
функціонуванню на
регіональному та
місцевому рівнях
консультаційних
служб з інформування
громадськості щодо
соціального захисту
населення із
залученням
недержавних установ.
Зокрема, розробка
та відпрацювання
методів роботи,
процедур та правил
функціонування
консультаційних
служб на
регіональному і
місцевому рівнях з
метою поліпшення
поінформованості
громадян стосовно їх
прав та обов'язків в
рамках реалізації
державних та
місцевих програм
соціального захисту
населення
2012 - 2013 роки Реалізовуватиметься
як окремий проект
за участю
структурних
підрозділів системи
Мінпраці та у
взаємодії з ними,
за участю
залучених
консультантів
2.3 міжнародні і донорські організації та громадськість
1. Взаємодія з
міжнародними і
донорськими
організаціями з
метою посилення
співпраці відповідно
до пріоритетів
діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України та
удосконалення
заходів із
соціальної підтримки
населення
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, інші
структурні
підрозділи
відповідно до
компетенції та
повноважень
залучені
консультанти
2. Взаємодія зі
Світовим Банком щодо
подальшої співпраці
з метою
удосконалення
системи соціальної
підтримки населення
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
департаменти,
управління та інші
структурні
підрозділи
відповідно до
функціональних
обов'язків
3. Збір, аналіз та
узагальнення
інформації про
діяльність
міжнародних і
донорських
організацій щодо
проектів та заходів
із соціальної
підтримки населення.
Підготовка
рекомендацій щодо
взаємодії
Протягом року Залучений
консультант
2.4 організація заходів
1. Організація і
проведення засідань
за круглим столом.
Засідання за
круглим столом на
тему: "Підвищення
адресності
соціальної підтримки
населення України.
Роль і можливості
недержавних
організацій", за
участю представники
органів державної
влади, недержавних
організацій,
міжнародних і
донорських
організацій тощо
I квартал 2011 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, інші
структурні
підрозділи Мінпраці
відповідно до
компетенції та
повноважень,
залучені
консультанти в
рамках реалізації
проекту
"Удосконалення
соціальної
допомоги"
2. Планування та
організація заходів
за участю цільових,
аудиторій та ЗМІ
відповідно до
пріоритетних
напрямів діяльності
праці та соціальної
політики України та
розроблених
комунікаційних
програм, у т.ч.
робочих зустрічей,
фокус-груп,
засідань за круглим
столом, конференцій,
семінарів,
конкурсів тощо
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
відповідні
структурні
підрозділи Мінпраці
та відповідні
структурні
підрозділи
регіональних
управлінь праці та
соціального захисту
населення у межах
компетенції та
повноважень,
залучені
консультанти
3. Удосконалення організаційно-методологічного
забезпечення та навчання
1. Підготовка
рекомендацій для
створення на базі
відповідного
підрозділу
Міністерства
методологічного
центру з
інформування
громадськості
Протягом року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти
2. Розробка
методологічних
рекомендацій щодо
інформування
громадськості,
цільових і масових
аудиторій відповідно
до пріоритетних
напрямів діяльності
Міністерства
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти
3. Формування та
постійне поповнення
бібліотеки
комунікацій, у т.ч.
на електронних та
паперових носіях.
Забезпечення
можливості
розміщення
бібліотеки на
обраному
Інтернет-ресурсі.
При цьому основою
виступатимуть
напрацювання,
здійснені в рамках
виконання заходів,
передбачених
проектом
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги", інші
структурні
підрозділи в межах
компетенції
4. Видання та
розповсюдження
літератури з
інформування
громадськості,
тиражування
методологічних та
навчальних
матеріалів на
електронних та
паперових носіях
За потреби Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
5. Розробка і сприяння
запровадженню нових
методик інформування
громадськості з
використанням
сучасних та
інноваційних
технологій
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти
6. Адаптування програми
навчання працівників
Міністерства праці
та соціальної
політики України та
регіональних
управлінь праці та
соціального захисту
населення, задіяних
у процеси зовнішніх
комунікацій, що були
виконані в рамках
реалізації проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги" до
проведення кампаній
інформування
громадськості на
центральному,
регіональному та
місцевому рівнях
відповідно до
пріоритетних потреб
Мінпраці. У т.ч. з
урахуванням
можливостей
проведення
дистанційного
навчання
II квартал 2011
року
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
7. Розробка анкети
щорічного визначення
кількісної та
якісної потреби у
навчанні щодо
інформування
громадськості
працівників
Міністерства праці
та соціальної
політики України та
регіональних
управлінь праці та
соціального захисту
населення
II квартал 2011
року
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
департаменти,
управління та інші
структурні
підрозділи
відповідно до
функціональних
обов'язків
8. Розробка та сприяння
впровадженню
інноваційних заходів
з інформування
громадськості у
т.ч. і використанням
Інтернет-технологій
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра,
консультанти,
структурні в межах
компетенції
9. Розробка програми
"соціального
партнерства" з метою
залучення до
фінансування
інформаційних
заходів українських
та міжнародних
неурядових
організацій та
соціально
відповідальних
представників
бізнесу
До 2013 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти
4. Заходи за участю ЗМІ
1. Підготовка і
розповсюдження
повідомлень для ЗМІ,
у т.ч.
інформування
громадськості через
офіційний сайт
Міністерства праці
та соціальної
політики України та
Урядовий портал
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
2. Організація
прес-конференцій,
брифінгів
Не рідше ніж 1 раз
на місяць
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
3. Організація інтерв'ю
і надання роз'яснень
за запитами ЗМІ
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
4. Проведення
моніторингу ЗМІ
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
5. Організація засідань
прес-клубів у 18
регіонах України
відповідно до
затвердженої
тематики
I квартал 2011 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, компанії,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
4.1 Телевізійний і радіокомпонент
1. Підготовка та вихід
в ефір регіональних
каналів телебачення
телевізійних
фільмів, присвячених
питанням
удосконалення
системи соціальної
допомоги, відповідно
до медіа-плану, а
саме:
а) тематичний фільм,
присвячений
спільній діяльності
фахівців Світового
Банку та
Міністерства праці
та соціальної
політики України
щодо розробки та
реалізації проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги". Фільм має
ознайомити глядачів
з передумовами
проведення реформ,
історією Проекту,
його цілями та
здобутками, а також
з подальшими
перспективами
реформування
соціальної сфери в
Україні;
б) тематичний фільм
щодо впровадження
нової моделі
обслуговування
громадян. Фільм має
продемонструвати
переваги нової
моделі
обслуговування
громадян, ознайомити
глядачів із
заходами, яких було
вжито в напрямі її
впровадження,
розкрити суть
понять "єдине
вікно", "єдина
технологія прийому
громадян", наочно
продемонструвати
ефективність
технічної
модернізації
місцевих управлінь
праці та соціального
захисту населення;
в) тематичний фільм
щодо підвищення
адресності допомоги.
Фільм має розкрити
сутність нових
механізмів надання
допомоги, що
забезпечують її
спрямування саме
бідному населенню, в
тому числі
продемонструвати, як
працюють метод
оцінки доходів
громадян, що
звертаються за
призначенням
соціальної допомоги,
яким чином
приймається рішення
про надання,
допомоги з
урахуванням доходів
та фактичного рівня
добробуту родин
I квартал 2011 року Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, компанії,
залучені в рамках
реалізації
спільного зі
Світовим Банком
проекту
"Удосконалення
системи соціальної
допомоги"
2. Підготувати
пропозиції до
спеціалізованих
телевізійних та
радіопрограм
відповідно до
пріоритетних
напрямів діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України
За потреби Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти за
умови наявного
фінансування
3. Підготовка і вихід в
ефір телевізійних
інформаційних
роликів відповідно
до пріоритетів
діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України
За потреби Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти, за
умов наявного
фінансування
5. Видавнича діяльність
1. Підготовка,
виготовлення і
розповсюдження
поліграфічної
продукції, зокрема,
інформаційних
листівок, плакатів,
буклетів, брошур
тощо відповідно до
напрямів діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України
За потреби Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
у співпраці та
взаємодії з іншими
структурними
підрозділами,
залучені
консультанти, за
умови наявності
фінансування
2. Підготовка,
виготовлення і
розповсюдження
методологічної та
аналітичної
літератури
(посібників, книжок
та інше)
За потреби Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності Міністра
у співпраці та
взаємодії з іншими
структурними
підрозділами,
залучені
консультанти, за
умов наявності
фінансування
6. Організаційне та фінансове забезпечення
1. Підготувати
пропозиції щодо
фінансування
діяльності
Міністерства праці
та соціальної
політики України з
інформування
громадськості
Щорічно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, інші
структурні
підрозділи у межах
компетенції,
залучені
консультанти
2. Визначити перелік
технічного
обладнання та
відповідного
програмного
забезпечення,
необхідного для
ефективного
функціонування
системи інформування
громадськості та
підвищення
кваліфікації
II квартал 2011
року
Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, залучені
консультанти, інші
структурні
підрозділи в межах
компетенції та
повноважень
3. Сприяти в межах
компетенції та
повноважень
виконанню показників
ефективності
фінансування програм
соціальної допомоги,
одним з яких є
наявність вдалого
поєднання
можливостей держави,
органів місцевого
самоврядування та
недержавних
(некомерційних,
громадських)
організацій у
здійсненні
конкретних
соціальних програм,
вживати заходів
щодо поширення та
популяризації
кращого досвіду
Постійно Відділ взаємодії зі
ЗМІ та зв'язків з
громадськістю
Управління
забезпечення
діяльності
Міністра, директори
департаментів,
начальники
управлінь та
самостійних
відділів, керівники
регіональних
управлінь праці та
соціального захисту
населення,
підприємства та
установи сфери
управління
Міністерства праці
та соціальної
політики України

................
Перейти до повного тексту