- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про організацію роботи із зверненнями громадян в рамках реалізації Програми Уряду "Назустріч людям"
Одним з головних напрямків Програми діяльності Уряду є формування громадського суспільства на принципах гармонії інтересів окремого громадянина і суспільства. Намірами діяльності Уряду є гармонізація і узгодженість інтересів громадян і суспільства як визначальної умови формування громадського суспільства. "Держава для людей, а не люди для держави" - цей принцип визначатиме політику Уряду.
На виконання доручення Прем'єр-міністра України Ю.Тимошенко від 28 лютого 2005 року N 8166/0/1-05 щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, визначення її як пріоритетного напрямку діяльності та важливої складової заходів з реалізації Програми Уряду
"Назустріч людям" та з метою удосконалення організації порядку розгляду пропозицій, заяв і скарг та організації особистого прийому громадян
НАКАЗУЮ:
1. Першим заступникам Міністра, заступникам Міністра, керівникам структурних підрозділів міністерства, керівникам компаній (товариств), підприємств та організацій, що належать до сфери управління Мінпаливенерго:
1.1. Узяти до безумовного виконання доручення Прем'єр-міністра України Ю.Тимошенко від 28 лютого 2005 року N 8166/0/1-05 щодо забезпечення системної роботи із зверненнями громадян, визначення її одним із пріоритетних напрямків діяльності, важливої складової заходів з реалізації Програми Уряду
"Назустріч людям".
1.2. Забезпечити неухильне виконання вимог Закону України "Про звернення громадян" від 02.10.96
N 393/96-ВР, Указу Президента України від 13.08.2002
N 700/2002 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення", а також нормативно-правових актів з питань розгляду звернень громадян.
................Перейти до повного тексту