- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про затвердження Положення про порядок видачі довіреностей
З метою впорядкування порядку видачі довіреностей, контролю повноважень, наданих особам, що діють на підставі цих довіреностей від імені та в інтересах Міністерства палива та енергетики України, та ведення обліку довіреностей
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок видачі довіреностей (далі - Положення), що додається.
2. Скасувати всі довіреності, що видані Міністерством палива та енергетики України до 4 серпня 2006 року особам для представництва інтересів Міністерства палива та енергетики України в органах влади та місцевого самоврядування, правоохоронних і нотаріальних органах, судах, арбітражних та третейських судах, органах державної виконавчої служби, підприємствах, установах, організаціях всіх форм власності, а також всі довіреності на вчинення будь-яких дій від імені Міністерства палива та енергетики України.
3. Усім працівникам Міністерства палива та енергетики України, яким видано довіреності, зазначені в п. 2 цього наказу, протягом двох робочих днів повернути їх Департаменту юридичного забезпечення.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника Міністра Чупруна В.П.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Мінпаливенерго
України
25.10.2006 N 406
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок видачі довіреностей
1. Загальні положення
1.1. Це положення про порядок видачі довіреностей, надалі за текстом "Положення", регламентує механізм видачі довіреностей на право вчинення юридично значимих дій від імені Міністерства палива та енергетики України надалі за текстом - "Міністерство".
1.2. Довіреність від імені Міністерства підписується Міністром палива та енергетики України, реєструється у Департаменті юридичного забезпечення та Департаменті кадрової політики та організаційно-документального забезпечення та засвідчується гербовою печаткою Міністерства.
1.3. Дія цього Положення не поширюється на видачу довіреностей на право отримання товарно-матеріальних цінностей, що регламентується Інструкцією про порядок реєстрації виданих, повернутих і використаних довіреностей на одержання цінностей, затвердженої наказом Міністерства фінансів України
N 99 від 16.05.96.
2. Порядок видачі довіреностей
2.1. Довіреності надаються працівнику або іншій особі строком дії до одного року без права передоручення чи з правом передоручення визначеним категоріям працівників за підписом Міністра палива та енергетики України. Проект довіреності готується Департаментом юридичного забезпечення або департаментами чи іншими відокремленими підрозділами Міністерства за умови візування його Департаментом юридичного забезпечення. Проект довіреності має містити дані про особу, якій надається довіреність, перелік повноважень, термін дії довіреності та обгрунтування необхідності видання довіреності.
2.2. Довіреністю можуть надаватися такі повноваження:
2.2.1. представляти інтереси Міністерства в органах місцевої влади, установах, підприємствах та організаціях незалежно від форми власності;
2.2.2. представляти інтереси Міністерства в правових та нотаріальних органах, судах, арбітражних та третейських судах з правами, наданими законному позивачу, відповідачу, третій особі, зокрема: право змінювати позов (крім зменшення позовних вимог), оскаржувати рішення, постанови та ухвали судів першої, апеляційної та касаційної інстанції, а також рішення арбітражного і третейського судів, подавати виконавчі документи до стягнення, одержувати присуджене майно та кошти; без права:
відмови від позову, визнання позову та укладання мирових угод, передачі справи на розгляд третейського суду;
2.2.3. одержувати документи, подавати заяви, підписувати претензії, позови, заперечення та відповіді на претензії та позови, клопотання та інші процесуальні документи;
2.2.4. брати участь у роботі ліквідаційних комісій;
2.2.6. брати участь у зборах та комітетах кредиторів та приймати рішення з питань виборів членів та голови комітету кредиторів, визначення кількісного складу та повноважень комітету кредиторів, дострокового припинення повноважень комітету кредиторів або окремих його членів; обиратися до складу комітету кредиторів, в тому числі на посаду голови комітету кредиторів; брати участь у роботі комітету кредиторів; скликання зборів кредиторів, підготовки та укладання мирової угоди з правом прощення боргу, розстрочення та відстрочення боргу, внесення пропозицій господарському суду щодо продовження або скорочення строку процедур розпорядження майном боржника чи санації боржника, звернення до суду з клопотанням про відкриття ліквідаційної процедури, припинення повноважень арбітражного керуючого (розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора), надання згоди на укладання арбітражним керуючим угод від імені боржника, інших питаннях, які належать до компетенції зборів та комітету кредиторів.
................Перейти до повного тексту