- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Рішення
КОЛЕГІЯ МІНІСТЕРСТВА ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Р І Ш Е Н Н Я
Про стан та заходи посилення виконавської дисципліни, забезпечення повного і належного виконання вимог Закону України "Про звернення громадян" за I півріччя 2010 року
Виконавська дисципліна
Загальна кількість документів, що перебувала на контролі у I півріччі 2010 року - 1886, з яких: виконано вчасно - 1111 документів; порушення терміну виконання допущено у 215 випадках (11,4%).
З 20 завдань, що визначались актами, дорученнями Президента та листами Секретаріату Президента: 9 - виконано вчасно, 1 - виконано з порушенням терміну, 10 - виконання триває.
З 17 завдань за дорученнями та листами Верховної Ради України:
9 - виконано вчасно, 7 - із порушенням терміну виконання, 1 - виконання триває.
З 1562 завдань, що визначені актами та дорученнями Кабінету Міністрів України: виконано вчасно - 919, виконано з порушенням установлених термінів - 189, перебувало на виконанні - 448.
Звернень і запитів Народних депутатів України: на опрацюванні - 92, виконано вчасно - 82, розгляд триває - 10.
Належною виконавською дисципліною, де не виявлено випадків порушень контрольних термінів виконання, відзначились такі структурні підрозділи: Департамент фізичного захисту та пожежної безпеки; Департамент фінансового та відомчого контролю; Департамент кадрової політики та організаційно-документального забезпечення; Управління бухгалтерського обліку та звітності; Відділ трудової та соціальної політики; Господарське управління; Відділ режимно-секретної та мобілізаційної роботи і Сектор взаємодії із засобами масової інформації.
Найбільше невиконань і виконань завдань з порушенням встановлених термінів у I півріччі допущено: Департаментом з питань нафтової, газової та нафтопереробної промисловості (88 випадків); Департаментом стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК (39); Департаментом з питань електроенергетики (38); Фінансово-економічним департаментом (30) і Департаментом ядерної енергетики та атомної промисловості (19).
За результатами аналізу стану виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів - окремим дорученням Міністра від 27.05.2010 N 01/25-0493 зобов'язано: першого заступника Міністра взяти під особистий контроль виконавську роботу в цілому, а заступників Міністра - за розподілом функціональних повноважень - координувати таку діяльність у відповідних структурних підрозділах.
Наказом Мінпаливенерго від 27.05.2010 N 241-к "Про стан виконавської дисципліни" - трьох директорів департаментів позбавлено матеріального стимулювання протягом II кварталу поточного року за порушення термінів виконання Урядових документів і доручень структурними підрозділами.
Стан виконавської дисципліни у структурних підрозділах Міністерства, зокрема виконання завдань, визначених актами законодавства, дорученнями Президента України та Кабінету Міністрів, розглядається на щотижневих оперативних нарадах у Міністра.
Робота із зверненнями громадян
До Міністерства палива та енергетики України протягом 1-го півріччя 2010 року надійшло 1105 звернень громадян, в тому числі - 1096 колективних.
Структура звернень за видами: 12 пропозицій; 22 заяви; 1071 скарга.
Територіально найбільше звернень громадян надійшло з м. Києва та Київської області (200), Донецької (127) і Дніпропетровської (100) областей та Автономної Республіки Крим (71).
Із звернень, що надійшли у звітний період: 1071, або 96,5% - взято на контроль; 14, або 1,3% - до відома; 25, або 2,2% - надіслано за належністю.
Аналіз звернень громадян за змістом засвідчив, кількісну перевагу питань стосовно порядку розрахунків за електроенергію та відновлення енергопостачання (252, або 39,9%), прохання допомоги у газифікації як населених пунктів, так і окремих помешкань (186, або 29,4%), електрифікації новобудов (95, або 15,5%).
Варто зауважити, що більшість проблем, порушених у зверненнях громадян-заявників за актуальною тематикою, належно розв'язано.
Переважно до виконання завдань за зверненнями громадян залучались такі структурні підрозділи: Департамент з питань електроенергетики (619); Департамент з питань нафтової, газової та нафтопереробної промисловості (427); Департамент стратегічної політики та перспективного розвитку ПЕК (89); Відділ трудової та соціальної політики (76).
У I півріччі 2010 року особисті прийоми керівників Міністерства, за участі Відділу контролю та з питань звернень громадян Департаменту кадрової політики та організаційно-документального забезпечення, відвідали 165 громадян.
Згідно з графіком, затвердженим Кабінетом Міністрів України, у звітний період зорганізовано 2 (дві) телефонні "гарячі лінії" з керівниками Мінпаливенерго, під час яких заявникам надано конкретні, ґрунтовні роз'яснення.
Звернень і запитів народних депутатів України до Міністерства палива та енергетики України за I півріччя поточного року надійшло 81, проти 60 за відповідний період попереднього року (+33,3%).
Керівництвом Міністерства встановлено дієвий контроль за своєчасністю та якістю розгляду звернень громадян відповідно до вимог Закону України
"Про звернення громадян".
Стан звітування працівників центрального апарату Мінпаливенерго про закордонні відрядження
У Міністерстві палива та енергетики на належному рівні забезпечено дотримання законодавства у сфері зовнішніх стосунків, відповідальним за цю роботу є Департамент з питань євроінтеграції та міжнародного співробітництва.
Виконання завдань Міністерства закордонних справ України контролюється як Департаментом з питань євроінтеграції та міжнародного співробітництва, так і Відділом контролю та з питань звернення громадян Департаменту кадрової політики та організаційно-документального забезпечення. Порушень термінів виконання доручень у сфері зовнішніх зносин Міністерством палива та енергетики України не зареєстровано.
................Перейти до повного тексту