- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про Громадську приймальню Міністерства палива та енергетики України
1. Утворити Громадську приймальню Міністерства палива та енергетики України.
2. Затвердити:
2.1. Положення про Громадську приймальню Міністерства палива та енергетики України (додаток 1);
2.2. Порядок прийому громадян у Громадській приймальні Міністерства палива та енергетики України (додаток 2);
2.3. Графік прийому громадян у Громадській приймальні Міністерства палива та енергетики України (додаток 3).
3. Організацію роботи Громадської приймальні Міністерства палива та енергетики забезпечує відділ з питань звернень громадян Управління документального забезпечення і контролю Адміністративно-господарського департаменту.
4. Керівникам департаментів, управлінь, самостійних відділів забезпечити чергування працівників Мінпаливенерго у Громадській приймальні згідно із затвердженим графіком.
5. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра палива та енергетики Лушкіна В.А.
Перший заступник Міністра | О.Шеберстов |
Додаток 1
до наказу Мінпаливенерго
від 30 грудня 2004 р. N 843
ПОЛОЖЕННЯ
про Громадську приймальню Міністерства палива та енергетики України
1. Загальні положення
1.1. Громадська приймальня Міністерства палива та енергетики України (далі - Громадська приймальня) створена з метою забезпечення належного виконання Указу Президента України від 14.04.2004
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів".
1.2. Громадська приймальня Мінпаливенерго України утворена у складі Відділу з питань звернень громадян Управління документального забезпечення і контролю Адміністративно-господарського департаменту.
1.3. Громадська приймальня створена з метою вивчення громадської думки, проведення аналізу отриманих результатів за зверненнями громадян, напрацювання ефективних шляхів вирішення соціальних проблем, які порушують заявники у своїх зверненнях до Мінпаливенерго.
1.4. У своїй діяльності Громадська приймальня керується
Конституцією України, Законом України "
Про звернення громадян", Положенням про Міністерство палива та енергетики України, затвердженим Указом Президента від 14.04.2000
N 598/2000, Положенням про Відділ з питань звернень громадян, інструкцією про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та організацію особистого прийому громадян у Міністерстві палива та енергетики України, затвердженою наказом Мінпаливенерго від 23.01.2001 N 19, цим Положенням.
2. Завдання
Основними завданнями приймальні є:
2.1. Організація роботи з прийому громадян, які звернулися безпосередньо до Міністерства палива та енергетики України у вирішенні питань, які викладені у зверненнях.
Прийом громадян проводиться у кімнаті N 302 по вулиці Хрещатик, 30 адміністративного будинку Мінпаливенерго, яка обладнана належним чином для забезпечення:
- умов для чіткої організації прийому громадян, спілкування з ними в атмосфері доброзичливості та взаємоповаги згідно із статтею
5 Закону України
"Про державну службу";
- об'єктивного та своєчасного розгляду звернень громадян у встановлені законодавством терміни;
- невідкладного вжиття заходів у разі необ'єктивного, несвоєчасного розгляду звернень громадян, виявлення ознак тяганини, формалізму, що призводять до порушення конституційних прав громадян;
- уважного ставлення до розгляду та вирішення проблем у зверненнях Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, осіб, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС та інших незахищених верств населення.
3. Функції
Приймальня відповідно до покладених на неї завдань:
3.1 Контролює дотримання вимог Закону України
"Про звернення громадян", указів Президента України, інструкції про порядок розгляду пропозицій, заяв і скарг та організацію особистого прийому громадян у Міністерстві палива та енергетики України та інших нормативних актів у підрозділах центрального апарату міністерства та підприємств, що належать до сфери управління Мінпаливенерго.
3.2 Веде встановлений порядок контролю розгляду звернень громадян, які звернулися до Громадської приймальні Мінпаливенерго.
3.3 Перевіряє стан виконання звернень громадян у структурних підрозділах міністерства.
3.4 Інформує керівництво міністерства щодо осіб, винних у порушенні своєчасного розгляду звернень громадян.
3.5 Здійснює та бере участь у цільових перевірках стану роботи зі зверненнями громадян у структурних підрозділах міністерства та підприємствах, що належать до сфери управління Мінпаливенерго.
3.6 Готує аналітичну інформацію про стан розгляду звернень громадян.
4. Права
Приймальня має право:
4.1 Одержувати від структурних підрозділів центрального апарату міністерства та підпорядкованих підприємств інформацію або відповідні документи, необхідні для виконання покладених на неї завдань.
4.2 Надсилати запити до державних органів, органів виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо інформації, яка необхідна для вирішення питань, які порушені у зверненнях громадян.
4.3 Залучати у встановленому порядку керівників структурних підрозділів Мінпаливенерго (чи відповідальних працівників, яких визначить керівник) для надання консультативної або будь-якої іншої необхідної допомоги для проведення особистого прийому громадян, які звернулися до Громадської приймальні Мінпаливенерго.
4.4 Одержувати від керівників та спеціалістів підрозділів центрального апарату міністерства та підпорядкованих підприємств інформацію щодо стану виконання звернень громадян, які звернулися до Громадської приймальні Мінпаливенерго.
4.5 Брати участь у засіданнях колегій та нарадах, що проводяться в апараті міністерства з питань, які стосуються роботи з громадськістю.
4.6 Вносити керівництву, в установленому порядку, пропозиції щодо удосконалення роботи зі зверненнями громадян в апараті міністерства та на підприємствах, що належать до сфери управління Мінпаливенерго.
5. Завдання та повноваження завідувача Громадської приймальні Мінпаливенерго
5.1 Громадську приймальню очолює завідувач Громадської приймальні, який призначається на посаду і звільняється з посади наказом по міністерству за поданням керівника Управління документального забезпечення і контролю.
5.2 Завідувач Громадської приймальні:
5.2.1 Здійснює керівництво діяльністю Громадської приймальні, несе персональну відповідальність перед керівником Управління документального забезпечення і контролю за виконання покладених на Громадську приймальню завдань.
5.2.2 Організовує особистий прийом громадян, надає вичерпні, чіткі роз'яснення заявнику щодо питань, які він порушує у своєму зверненні, консультує, надає допомогу (на прохання заявника) у написанні письмового звернення.
5.2.3 Для забезпечення більш кваліфікованого роз'яснення питань, порушених громадянами під час особистого прийому у Громадській приймальні, залучає згідно з графіком, затвердженим цим наказом, до їх розгляду керівників структурних підрозділів Мінпаливенерго (чи відповідальних працівників, яких визначить керівник) в частині вирішення питань, що належать до їх компетенції, або одержує від них потрібну інформацію (за необхідності). Посадові особи Мінпаливенерго, які здійснюють особистий прийом громадян у Громадській приймальні Мінпаливенерго, забезпечують особливо уважне ставлення до вирішення проблем, з якими звертаються Герої України, особи, що постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, громадяни, які потребують соціального захисту та підтримки.
................Перейти до повного тексту