- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Про організацію виконання Указу Президента України від 14.04.2004 N 434/2004 щодо вжиття невідкладних заходів з удосконалення особистого прийому громадян
З метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань та керуючись
Конституцією України та статтями
23 і
28 Закону України
"Про звернення громадян" Президент України Указом від 14 квітня 2004 року
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів":
визначив, що рівень виконання керівниками органів державної влади та органів місцевого самоврядування Закону України
"Про звернення громадян" та Указу Президента України від 13 серпня 2002 року
N 700 "Про додаткові заходи щодо забезпечення реалізації громадянами конституційного права на звернення" в частині належної організації особистого прийому громадян, всебічного, об'єктивного і справедливого вирішення порушених ними питань не відповідає сучасним вимогам;
установив, що керівники центральних і місцевих органів виконавчої влади, інших державних органів, органів місцевого самоврядування несуть персональну відповідальність за належне вирішення в межах своїх повноважень питань, порушених в адресованих їм зверненнях громадян, а також за вжиття ефективних заходів щодо запобігання виникненню підстав для обґрунтування повторних звернень та звернень до органів вищого рівня.
Водночас Президент України зобов'язав керівників центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування вжити невідкладних заходів до вдосконалення відповідно до вимог законодавства організації особистого прийому громадян, при цьому забезпечивши:
належну взаємодію органів державної влади та органів місцевого самоврядування з метою оперативного і всебічного вирішення в межах наданих їм повноважень та інших вимог законодавства питань, з якими звертаються до них громадяни на особистому прийомі, створення з використанням сучасної комп'ютерної техніки єдиної системи обліку звернень громадян і контролю за вирішенням порушених у них питань;
особистий розгляд звернень та першочерговий прийом Героїв України, Героїв Радянського Союзу Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни посадовими особами, визначеними законом;
особливу увагу до розгляду звернень ветеранів війни та праці, інвалідів, непрацездатних осіб та осіб, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, багатодітних сімей, одиноких матерів, інших осіб, які потребують соціального захисту та підтримки.
Враховуючи вищевикладене та з метою підвищення рівня виконавської дисципліни та персональної відповідальності посадових осіб міністерства за безумовне виконання вимог Указу Президента України від 14 квітня 2004 року
N 434 "Про невідкладні заходи з удосконалення організації прийому громадян органами державної влади, органами місцевого самоврядування та посадовими і службовими особами цих органів"
................Перейти до повного тексту