1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ПАЛИВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
07.08.2009 N 398
Про затвердження Порядку надсилання службових документів електронною поштою
Відповідно до п. 2 постанови Кабінету Міністрів України від 17 липня 2009 р. N 733 "Про електронний обмін службовими документами в органах виконавчої влади" та з метою оперативного доведення термінової інформації
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Порядок надсилання службових документів електронною поштою у Міністерстві, що додається.
2. Департаменту кадрової політики та організаційно-документального забезпечення (Прокопенко І.О.) - визначити осіб, відповідальних за здійснення електронного обміну службовими документами у Міністерстві та повідомити Секретаріат Кабінету Міністрів електронною поштою.
3. Господарському управлінню (Дячук Г.І.), ГІОЦ ДП НЕК "Укренерго" (Тарасенко О.С.) - у термін до 24.08.2009 забезпечити належне технічне обслуговування, зокрема встановлення на відповідних комп'ютерах антивірусних програм, електронної пошти з автоматизованою фільтрацією, сортуванням та розсилкою листів, а також засобів та пристроїв для сканування документів, підготовлених у паперовому вигляді, забезпечити безперебійне функціонування електронної пошти, поновлення її адреси.
4. Керівникам структурних підрозділів Міністерства - суворо дотримуватись вимог Порядку.
5. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Перший заступник Міністра О.Бугайов
Додаток
до наказу
Мінпаливенерго
України
07.08.2009 N 398
ПОРЯДОК
надсилання службових документів електронною поштою
1. Цей Порядок визначає механізм надсилання та одержання електронною поштою електронних копій службових документів, підготовлених у паперовому вигляді (далі - службові документи), для подальшого використання у роботі міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, Ради міністрів Автономної Республіки Крим, обласних, Київської та Севастопольської міських держадміністрацій (далі - органи виконавчої влади) та Секретаріату Кабінету Міністрів України.
2. Надсилання та одержання службових документів електронною поштою (далі - електронний обмін службовими документами) здійснюється для прискорення:
1) попереднього погодження проектів нормативно-правих актів;
2) доведення інформації про порядок денний засідань Кабінету Міністрів України, Урядових комітетів і нарад та відповідних матеріалів;
3) оперативного доведення термінової інформації, що вимагає вжиття належних заходів, а її доставка в паперовому вигляді не може бути своєчасно забезпечена поштою, телеграфом чи службою фельдзв'язку;
4) відповідного обміну інформації між органами виконавчої влади, Секретаріатом Кабінету Міністрів України, яка стосується роботи з документами, надісланими до Кабінету Міністрів України, Прем'єр-міністра України, віце-прем'єр-міністрів України, Міністра Кабінету Міністрів України та Секретаріату Кабінету Міністрів України (крім надання остаточних відповідей на питання, які містяться у службових документах).

................
Перейти до повного тексту