- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ ТА ЗВ'ЯЗКУ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 серпня 2008 р.
за N 768/15459
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
інфраструктури
N 900 від 12.11.2013 )
Про затвердження Порядку прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань
1. Затвердити Порядок прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань, що додається.
2. Управлінню контролю та діловодства (Геращенко О.О.) забезпечити організацію особистого прийому громадян відповідно до цього Порядку.
3. Першому заступнику Міністра транспорту та зв'язку України, заступникам Міністра, керівникам державних департаментів, структурних підрозділів центрального апарату Міністерства забезпечити виконання Порядку.
4. Сектору з питань взаємодії із засобами масової інформації та зв'язків з громадськістю (Яковлєва В.О.) через засоби масової інформації оприлюднити Порядок.
5. Управлінню контролю та діловодства (Геращенко О.О.) забезпечити подання цього наказу в установленому порядку на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
6. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Міністр ПОГОДЖЕНО: Перший заступник Міністра юстиції України | Й.Вінський Євген Корнійчук |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства
транспорту та зв'язку
України
06.08.2008 N 980
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
20 серпня 2008 р.
за N 768/15459
ПОРЯДОК
прийому громадян у Міністерстві транспорту та зв'язку України із службових та особистих питань
I. Загальні положення
1.1. Цей Порядок регулює питання організації і проведення особистого прийому громадян керівництвом Міністерства транспорту та зв'язку України, державних департаментів Міністерства, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" (далі - керівники Міністерства).
1.2. Основними завданнями посадових осіб, які здійснюють прийом, є: реалізація положень Закону України
"Про звернення громадян", інших законів України, указів Президента України, актів Кабінету Міністрів України з питань реалізації громадянами конституційного права на звернення;
сприяння у вирішенні проблемних питань щодо функціонування галузей транспорту та зв'язку відповідно до компетенції та згідно з чинним законодавством, з якими звертаються громадяни.
II. Організація особистого прийому
2.1. Прийом громадян Міністром транспорту та зв'язку України, першим заступником та заступниками Міністра здійснюється за попереднім записом та з питань, які не можуть бути вирішені керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" згідно з графіком, що затверджується Міністром.
Прийом громадян керівниками Державних департаментів, Головавтотрансінспекції, Державіаадміністрації та Державного підприємства "Укрсервіс Мінтрансу" здійснюється у визначені дні та години згідно із затвердженим наказом Міністра графіком.
Прийом жінок, яким присвоєно почесне звання "Мати-героїня", інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці проводиться позачергово.
2.2. Організація особистого прийому громадян у Мінтрансзв'язку здійснюється працівниками Сектору роботи зі зверненнями громадян та особистого прийому Управління контролю та діловодства (далі - працівники).
2.3. Попередній запис на прийом до керівників Мініністерства здійснюється працівниками згідно з розпорядком роботи Мінтрансзв'язку за адресою: м. Київ, проспект Перемоги, 14. Вхід до громадської приймальні вільний, без оформлення перепусток. Попередній запис може здійснюватись за телефоном 461-55-90 з обов'язковим поданням у день прийому письмового викладення суті звернення та обґрунтування.
2.4. На кожного заявника заводиться Картка обліку особистого прийому громадян (далі - Картка) згідно з додатком.
2.5. Для забезпечення здійснення особистого прийому Міністром та заступниками Міністра:
2.5.1. Працівник з'ясовує, у якому структурному підрозділі перебуває попереднє звернення громадянина (за наявності), який бажає записатись на прийом до керівника Міністерства, або до компетенції якого структурного підрозділу належить питання, з яким звернувся громадянин. Ураховуючи з'ясоване, працівником заповнюються графи 3, 4 та 5 Картки.
2.5.2. Копії Карток передаються структурним підрозділам, що означені у графі 5 Картки, для опрацювання та надання матеріалів для здійснення особистого прийому.
2.5.3. Структурні підрозділи надають інформаційну довідку щодо звернення громадянина, зазначеного в Картці. Інформаційна довідка повинна містити:
суть проблеми, стосовно якої звернувся громадянин;
пропозиції щодо вирішення питання;
копії попередніх звернень та копії відповідей на них;
прізвище, ім'я, по батькові особи (керівника або заступника керівника структурного підрозділу), який має бути залучений до участі в особистому прийомі громадян.
2.5.4. Підготовлені матеріали передаються працівникам громадської приймальні за підписом керівника структурного підрозділу або його заступника.
2.5.5. На підставі отриманих від структурних підрозділів матеріалів формується справа, що надається посадовій особі, яка здійснює особистий прийом громадян, та заповняються графи 1, 2 Картки.
2.6. Вивчені та відпрацьовані списки громадян, які попередньо записані на прийом до керівників Міністерства, затверджуються не пізніше ніж за дві години до здійснення особистого прийому начальником Управління контролю та діловодства Мінтансзв'язку або його заступником та передаються працівнику, що відповідає за організацію робочого часу посадової особи. У разі необхідності для здійснення особистого прийому залучаються фахівці структурних підрозділів, до компетенції яких належить опрацювання питань, поставлених у зверненнях громадян.
2.7. Керівник Міністерства під час особистого прийому громадян розглядає питання по суті, надає відповідно до чинного законодавства обґрунтоване роз'яснення та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх наявності).
З метою припинення неправомірних дій керівників Міністерства та скасування незаконних рішень, забезпечення безпечної та стабільної роботи галузі особливу увагу слід приділяти зверненням громадян, у яких ідеться про недоліки в роботі Міністерства, установ, організацій або підприємств, що є в підпорядкуванні Мінтрансзв'язку, оскарження рішень їх посадових осіб, підготовку чи здійснення на об'єктах транспорту терористичних актів чи інших протиправних дій, які створюють загрозу безпеці громадян та функціонування галузі.
2.8. Якщо вирішити порушене в усному зверненні громадянина питання безпосередньо під час особистого прийому неможливо, воно розглядається у тому самому порядку, що й письмове звернення. Про результати розгляду громадянинові надається письмова відповідь за підписом відповідного керівника Міністерства.
2.9. Якщо розв'язання питання, з яким звернувся громадянин, не належить до компетенції Мінтрансзв'язку, посадова особа пояснює громадянинові, до якого органу державної влади або місцевого самоврядування, підприємства, організації чи установи доцільно звернутись.
................Перейти до повного тексту