- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 серпня 2008 р.
за N 738/15429
( Наказ втратив чинність на підставі Наказу Міністерства
праці та соціальної політики
N 430 від 20.11.2009 )
Про затвердження форми звітності N 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" (адміністративні дані) та Інструкції щодо її заповнення
Відповідно до пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 22.02.2008
N 57 "Питання призначення і виплати допомоги сім'ям з дітьми"
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити форму звітності N 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" (адміністративні дані) та Інструкцію щодо заповнення форми звітності N 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" (адміністративні дані) , що додаються.
2. Уважати таким, що втратив чинність, наказ Міністерства праці та соціальної політики України від 30.12.2005
N 446 "Про затвердження форми звітності N 2 "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" та інструкції щодо її заповнення", зареєстрований у Міністерстві юстиції України 18.01.2006 за N 33/11907.
3. Департаменту державного соціального захисту населення (В.Мущинін):
зареєструвати наказ у Міністерстві юстиції України;
забезпечити подання Державному комітету статистики України зведеної інформації в цілому в Україні та в регіонах щороку до 5 квітня.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра О.Гарячу.
Міністр праці та соціальної політики України ПОГОДЖЕНО: Голова Державного комітету статистики України | Л.Денісова О.Осауленко |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства праці
та соціальної політики
України
18.07.2008 N 331
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
11 серпня 2008 р.
за N 738/15429
ІНСТРУКЦІЯ
щодо заповнення форми звітності N 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" (адміністративні дані)
1. Ця Інструкція визначає порядок заповнення форми звітності N 2 (річна) "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" (адміністративні дані).
2. Звітність "Звіт про державну допомогу сім'ям з дітьми" за формою N 2 один раз на рік, за станом на 1 січня, складають управління праці та соціального захисту населення районних, районних у містах Києві та Севастополі державних адміністрацій, виконавчих органів міських і районних у містах (у разі їх створення) рад і до 1 лютого або Центри з нарахування і виплати допомоги (у разі їх створення) до 5 лютого подають Міністерству праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, головним управлінням праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головному управлінню соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації, Управлінню праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації.
Міністерство праці та соціальної політики Автономної Республіки Крим, головні управління праці та соціального захисту населення обласних державних адміністрацій, Головне управління соціального захисту населення Київської міської державної адміністрації, Управління праці та соціального захисту населення Севастопольської міської державної адміністрації до 1 березня подають звіт Міністерству праці та соціальної політики України, головним управлінням статистики в Автономній Республіці Крим, областях, місті Києві та Управлінню статистики в місті Севастополі.
Міністерство праці та соціальної політики України до 5 квітня подає Державному комітету статистики України зведену інформацію по Україні та регіонах.
3. Облік чисельності осіб, які отримують допомогу відповідно до Закону України
"Про державну допомогу сім'ям з дітьми", та облік сум такої допомоги здійснюються органами праці та соціального захисту населення на підставі інформації з бази даних або особових справ осіб, у яких зберігаються матеріали, необхідні для призначення допомоги та визначення її розміру.
4. У рядку 01 у графах 1-3 вказується кількість осіб, які звернулися за допомогою протягом звітного року. Ряд. 01 = ряд. 03 + ряд. 12 + ряд. 31 + ряд. 37 + ряд. 50.
У рядку 02 у графах 1-3 вказується кількість осіб, яким призначено допомогу протягом звітного року, з урахуванням кількості звернень. Ряд. 02 = ряд. 04 + ряд. 13 + ряд. 32 + ряд. 38 + ряд. 51.
У рядку 03 у графах 1-3 вказується кількість осіб (жінок), які звернулися за призначенням допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами.
У рядку 04 у графах 1-3 вказується кількість осіб (жінок), яким призначено допомогу у зв'язку з вагітністю та пологами. Ряд 04 = ряд. 05 + ряд. 06 + ряд. 07 + ряд. 08 + ряд. 09.
5. З рядка 04:
у рядку 05 у графах 1-3 вказується кількість жінок, звільнених з роботи у зв'язку з ліквідацією підприємства, яким призначено допомогу;
у рядку 06 у графах 1-3 вказується кількість жінок, зареєстрованих у державній службі зайнятості як безробітні, яким призначено допомогу;
у рядку 07 у графах 1-3 вказується кількість жінок - аспірантів, докторантів, клінічних ординаторів, студенток, яким призначено допомогу;
у рядку 08 у графах 1-3 вказується кількість непрацюючих жінок, яким призначено допомогу;
у рядку 09 у графах 1-3 вказується кількість жінок, зареєстрованих як суб'єкти підприємницької діяльності, яким призначено допомогу.
6. У рядку 10 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - нарахована сума допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (визначається шляхом ділення суми нарахованої допомоги на кількість осіб, яким вона була призначена протягом року /гр. 7 = гр. 4 : гр. 1; гр. 8 = гр. 5 : гр. 2; гр. 9 = гр. 6 : гр. 3/).
7. У рядку 11 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами протягом звітного року та в графах 4-6 - сума виплаченої допомоги.
У рядку 12 у графах 1-3 вказується кількість осіб, які звернулися за призначенням допомоги при народженні дитини.
У рядку 13 у графах 1-3 вказується кількість осіб, яким призначено допомогу при народженні дитини.
У рядку 14 у графах 1-3 вказується кількість дітей, на яких призначено допомогу при їх народженні (ряд. 14 не може бути менше ряд. 13). Ряд. 14 = ряд. 15 + ряд. 16.
8. З рядка 14:
у рядку 15 у графах 1-3 вказується кількість дітей, які народилися у минулих роках;
у рядку 16 у графах 1-3 вказується кількість дітей, які народилися у звітному році. Ряд. 16 = ряд. 17 + ряд. 18 + ряд. 19.
9. З рядка 16:
у рядку 17 кількість дітей, на яких призначено допомогу при їх народженні, з числа тих, які народилися першими;
у рядку 18 кількість дітей, на яких призначено допомогу при їх народженні, з числа тих, які народилися другими;
у рядку 19 кількість дітей, на яких призначено допомогу при їх народженні, з числа тих, які народилися третіми та наступними.
У рядку 20 у графах 1-3 вказується загальна кількість виплат допомоги при народженні на кожну дитину, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - нарахована сума допомоги. Ряд. 20 = ряд. 21 + ряд. 25.
10. З рядка 20:
у рядку 21 у графах 1-3 вказується кількість одноразових виплат допомоги при народженні на кожну дитину, у графах 4-6 - нарахована сума допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10). Ряд. 21 = ряд. 22 + ряд. 23 + ряд. 24.
11. З рядка 21:
у рядку 22 у графах 1-3 вказується кількість одноразових виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену першою;
у рядку 23 у графах 1-3 вказується кількість одноразових виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену другою;
у рядку 24 у графах 1-3 вказується кількість одноразових виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену третьою та наступною.
12. З рядка 20:
у рядку 25 у графах 1-3 вказується кількість щомісячних виплат на кожну дитину, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - сума нарахованої допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10). Ряд. 25 = ряд. 26 + ряд. 27 + ряд. 28.
13. З рядка 25:
у рядку 26 у графах 1-3 вказується кількість щомісячних виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену першою;
у рядку 27 у графах 1-3 вказується кількість щомісячних виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену другою;
у рядку 28 у графах 1-3 вказується кількість щомісячних виплат допомоги при народженні на кожну дитину, народжену третьою та наступною.
У рядку 29 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги при народженні на кожну дитину протягом звітного року, у графах 4-6 - виплачена сума допомоги.
14. З рядка 29:
у рядку 30 у графах 1-3 вказується кількість одноразових виплат допомоги при народженні на кожну дитину.
У рядку 31 у графах 1-3 вказується кількість осіб, які звернулися протягом звітного року за призначенням допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
У рядку 32 у графах 1-3 вказується кількість осіб, яким призначено допомогу по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку.
У рядку 33 у графах 1-3 вказується кількість виплат отримувачам допомоги по догляду за дитиною до досягнення нею трирічного віку, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 нарахована суми допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
У рядку 34 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей віком до трьох років передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 нарахована суми допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
15. З рядка 34:
у рядку 35 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей віком до трьох років, передбачених протягом звітного року, у мінімальному розмірі.
У рядку 36 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей віком до трьох років протягом звітного року та в графах 4-6 - сума виплаченої допомоги.
У рядку 37 у графах 1-3 вказується кількість осіб, які протягом звітного року звернулися за призначенням допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
У рядку 38 у графах 1-3 вказується кількість осіб, яким призначено допомогу на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування.
У рядку 39 у графах 1-3 вказується кількість виплат отримувачам допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - сума нарахованої допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
16. З рядка 39:
у рядку 40 у графах 1-3 вказується кількість виплат отримувачам допомоги на дітей, які є вихованцями навчальних закладів, що фінансуються не за рахунок бюджетних коштів, у графах 4-6 - нарахована сума допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
У рядку 41 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - нарахована сума допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
17. З рядка 41:
у рядку 42 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі. Ряд. 42 = ряд. 43 + ряд. 44.
18. З рядка 42:
у рядку 43 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі на дітей віком до шести років, над якими встановлено опіку чи піклування, передбачених протягом звітного року;
у рядку 44 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі на дітей віком від 6 до 18 років, над якими встановлено опіку чи піклування, передбачених протягом звітного року.
19. З рядка 41:
у рядку 45 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей, які є вихованцями навчального закладу, що фінансується не за рахунок бюджетних коштів;
у рядку 46 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі на дітей, які є вихованцями навчального закладу, що фінансується не за рахунок бюджетних коштів. Ряд. 46 = ряд. 47 + ряд. 48.
20. З рядка 46:
у рядку 47 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі на дітей віком до 6 років, які є вихованцями навчального закладу, що фінансується не за рахунок бюджетних коштів;
у рядку 48 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги в максимальному розмірі на дітей віком від 6 до 18 років, які є вихованцями навчального закладу, що фінансується не за рахунок бюджетних коштів.
У рядку 49 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування, протягом звітного року та в графах 4-6 - сума виплаченої допомоги.
У рядку 50 у графах 1-3 вказується кількість одиноких осіб (матері, удови, удівці, усиновителі), які звернулися за призначенням допомоги на дітей протягом звітного року.
У рядку 51 у графах 1-3 вказується кількість одиноких осіб (матері, удови, удівці, усиновителі), яким призначено допомогу на дітей протягом звітного року.
У рядку 52 у графах 1-3 вказується кількість виплат отримувачам - одиноким особам (матері, удови, удівці, усиновителі) допомоги на дітей, передбачених протягом звітного року, у графах 4-6 - сума нарахованої протягом звітного року допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
У рядку 53 у графах 1-3 вказується кількість виплат допомоги на дітей (з урахуванням їх кількості) одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям), передбачених протягом звітного року (ряд. 53 не може бути менше ряд. 52), у графах 4-6 - сума нарахованої протягом звітного року допомоги та в графах 7-9 - середній розмір допомоги (розраховується аналогічно до рядка 10).
21. З рядка 53:
у рядку 54 у графах 1-3 вказується кількість виплат у мінімальному розмірі допомоги на дітей одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям), передбачених протягом звітного року. Ряд. 54 = ряд. 55 + ряд. 56 + ряд. 57.
22. З рядка 54:
у рядку 55 у графах 1-3 вказується кількість виплат у мінімальному розмірі допомоги на дітей віком до шести років одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям), передбачених протягом звітного року;
у рядку 56 у графах 1-3 вказується кількість виплат у мінімальному розмірі допомоги на дітей віком від шести до вісімнадцяти років одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям), передбачених протягом звітного року;
у рядку 57 у графах 1-3 вказується кількість виплат у мінімальному розмірі допомоги на дітей віком з 18 до 23 років, якщо діти навчаються за денною формою у вищих навчальних закладах I-IV рівнів акредитації та професійно-технічних навчальних закладах, одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям), передбачених протягом звітного року.
У рядку 58 у графах 1-3 вказується кількість виплат одиноким особам (матерям, удовам, удівцям, усиновителям) протягом звітного року, у графах 4-6 - сума виплаченої допомоги.
У рядку 59 у графах 1-3 вказується загальна кількість виплат, передбачених протягом звітного року за рахунок субвенції, та в графах 4-6 - нарахована сума допомоги. Ряд. 59 = ряд. 10 + ряд. 20 + ряд. 34 + ряд. 41 + ряд. 53.
23. З рядка 59:
у рядку 60 у графах 1-3 вказується загальна кількість виплат допомоги на дітей, які проживають на території населеного пункту, якому надано статус гірського, протягом звітного року.
У рядку 61 у графах 1-3 вказується загальна кількість виплат державної допомоги сім'ям з дітьми та у графах 4-6 - сума субвенції, профінансована для їх виплати. Ряд. 61 = ряд. 11 + ряд. 29 + ряд. 36 + ряд. 49 + ряд. 58 + ряд. 62.
24. З рядка 61:
у рядку 62 у графах 4-6 указується сума коштів субвенції, перерахованих за послуги поштового зв'язку.
У рядку 63 у графах 4-6 указується сума заборгованості з виплати допомоги за станом на 1 січня року, наступного за звітним. Ряд. 63 = ряд. 59 + заборгованість за станом на 1 січня звітного року - ряд. 61 + ряд. 62.
У рядку 64 "Довідка" необхідно вказати кількість дітей, на яких отримують допомогу в грудні звітного року, за станом на 1 січня року, наступного за звітним. Ряд. 64 = ряд. 65 + ряд. 66 + ряд. 67.
25. З рядка 64:
у рядку 65 указується кількість дітей до досягнення ними трирічного віку, по догляду за якими отримують допомогу;
у рядку 66 указується кількість дітей, над якими встановлено опіку чи піклування;
у рядку 67 указується кількість дітей, на яких отримана допомога одинокими особами (матерями, удовами, удівцями, усиновителями).
При заповненні звіту використовуються одиниці виміру, указані у формі.
Відповідальним за достовірність наведеної у формі інформації є керівник органу, що складає звіт, відповідно до чинного законодавства.
Директор Департаменту державного соціального захисту населення | В.Мущинін |
ЗВІТНІСТЬ
ЗВІТ
про державну допомогу сім'ям з дітьми за станом на 01.01.200__ року
--------------------------------------------------------------
| Подають | Термін | Форма N 2
| | подання |
|-----------------------------------------------+------------| ЗАТВЕРДЖЕНО
|Управління праці та соціального захисту | до 1 лютого| Наказ Міністерства
|населення районних, районних у містах Києві | | праці та соціальної
|та Севастополі державних адміністрацій, | | політики України
|виконавчих органів міських і районних | | 18.07.2008 N 331
|у містах (у разі їх створення) рад | |
|Центри з нарахування і виплати допомоги - | до 5 лютого| За погодженням
| | | з Держкомстатом
|Міністерству праці та соціальної політики | | України
|Автономної Республіки Крим,головним | |
|управлінням праці та соціального захисту | | Річна
|населення обласних державних адміністрацій, | | Поштова
|Головному управлінню соціального захисту | |
|населення Київської міської державної | |
|адміністрації, Управлінню праці та | |
|соціального захисту населення Севастопольської | |
|міської державної адміністрації | |
| | |
|Міністерство праці та соціальної політики |до 1 березня|
|Автономної Республіки Крим, головні управління | |
|праці та соціального захисту населення | |
|обласних державних адміністрацій, Головне | |
|управління соціального захисту населення | |
|Київської міської державної адміністрації та | |
|Управління праці та соціального захисту | |
|населення Севастопольської міської державної | |
|адміністрації - Міністерству праці та | |
|соціальної політики України, головним | |
|управлінням статистики в Автономній Республіці | |
|Крим,областях, місті Києві та Управлінню | |
|статистики в місті Севастополі | |
| | |
|Міністерство праці та соціальної політики | |
|України - | |
|Держкомстату України зведену інформацію | |
|по Україні та регіонах | до 5 квітня|
--------------------------------------------------------------
Найменування організації-складача інформації Україна
Поштова адреса __________________________________________________
---------------------------------------------------------------------------------------
| Коди організації-складача |
|-------------------------------------------------------------------------------------|
| за |території| вид | форми | організаційно-|мініністерства, іншого| |
|ЄДРПОУ|(КОАТУУ) |економічної|власності|правової форми | центрального органу, | |
| | |діяльності | (КФВ) |господарювання | якому підпорядкована | |
| | | (КВЕД) | | (КОПФГ) | організація-складач | |
| | | | | | інформації (КОДУ)(*) | |
|------+---------+-----------+---------+---------------+----------------------+-------|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
|------+---------+-----------+---------+---------------+----------------------+-------|
| | | | | | | |
|------+---------+-----------+---------+---------------+----------------------+-------|
| | | | | | | |
---------------------------------------------------------------------------------------
______________
(*) - Тільки для підприємств державної форми власності.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
| Найменування показника | N | Кількість осіб (сімей) | Сума допомоги, тис.грн(**) | Середній розмір допомоги |
| |рядка| одиниць | | грн(***) |
| | |----------------------------+----------------------------+--------------------------|
| | |усього| у тому числі |усього| у тому числі | | у тому числі |
| | | |---------------------| |---------------------| |---------------------|
| | | | міська | сільська | | міська | сільська | | міська | сільська |
| | | |місцевість|місцевість| |місцевість|місцевість| |місцевість|місцевість|
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
| А | Б | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість осіб, які звернулися за| 01 | | | | х | х | х | х | х | х |
|допомогою протягом звітного року | | | | | | | | | | |
|(рядки 03 + 12 + 31 + 37 + 50) | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість осіб, яким призначено | 02 | | | | х | х | х | х | х | х |
|допомогу протягом звітного року | | | | | | | | | | |
|(рядки 04 + 13 + 32 + 38 + 51) | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість жінок, які звернулися | 03 | | | | х | х | х | х | х | х |
|за призначенням допомоги у | | | | | | | | | | |
|зв'язку з вагітністю та пологами | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість жінок, яким призначено | 04 | | | | х | х | х | х | х | х |
|допомогу у зв'язку з вагітністю | | | | | | | | | | |
|та пологами протягом звітного | | | | | | | | | | |
|року (рядки | | | | | | | | | | |
|05 + 06 + 07 + 08 + 09) | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|З рядка 04 :жінок, звільнених з | 05 | | | | х | х | х | х | х | х |
|роботи у зв'язку з ліквідацією | | | | | | | | | | |
|підприємства | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|жінок, зареєстрованих у державній| 06 | | | | х | х | х | х | х | х |
|службі зайнятості як безробітні | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|жінок - аспірантів, докторантів, | 07 | | | | | х | х | х | х | х |
|клінічних ординаторів, студенток | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|непрацюючих жінок | 08 | | | | х | х | х | х | х | х |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|жінок, зареєстрованих як суб'єкти| 09 | | | | х | х | х | х | х | х |
|підриємницької діяльності | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість виплат допомоги у | 10 | | | | | | | | | |
|зв'язку з вагітністю та пологами | | | | | | | | | | |
|отримувачам, передбачених | | | | | | | | | | |
|протягом звітного року, та | | | | | | | | | | |
|нарахована сума допомоги | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість виплат допомоги у | 11 | | | | | | | | | |
|зв'язку з вагітністю та пологами | | | | | | | | | | |
|протягом звітного року та | | | | | | | | | | |
|виплачена сума допомоги | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість осіб, які звернулися за| 12 | | | | х | х | х | х | х | х |
|призначенням допомоги при | | | | | | | | | | |
|народженні дитини | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість осіб, яким призначено | 13 | | | | х | х | х | х | х | х |
|допомогу при народженні дитини | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
|Кількість дітей, на яких | 14 | | | | х | х | х | х | х | х |
|призначено допомогу при їх | | | | | | | | | | |
|народженні (рядки 15 + 16) | | | | | | | | | | |
|---------------------------------+-----+------+----------+----------+------+----------+----------+----+----------+----------|
................Перейти до повного тексту