1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.02.2007 N 73/131
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 червня 2007 р.
за N 589/13856
Про затвердження Положення про порядок підготовки навчальної та навчально-методичної літератури для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
Відповідно до Законів України "Про освіту", "Про вищу освіту" та з метою поліпшення якості підготовки навчальної літератури із спеціальних дисциплін напрямів підготовки "Медицина" та "Фармація"
НАКАЗУЄМО:
1. Затвердити Положення про порядок підготовки навчальної та навчально-методичної літератури для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації (додається).
2. Департаменту кадрової політики, освіти і науки Міністерства охорони здоров'я України (Банчук М.В.) забезпечити подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Ректорам, директорам вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації здійснювати підготовку навчальної літератури відповідно до вимог, викладених у Положенні про порядок підготовки навчальної та навчально-методичної літератури для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації.
4. Контроль за виконанням наказу покласти на заступника Міністра охорони здоров'я України Гайдаєва Ю.О. і заступника Міністра освіти і науки України Степка М.Ф.
Міністр охорони
здоров'я України
Міністр освіти
і науки України

Ю.В.Поляченко

С.М.Ніколаєнко
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства охорони
здоров'я України,
Міністерства освіти і науки
України
16.02.2007 N 73/131
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
6 червня 2007 р.
за N 589/13856
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок підготовки навчальної та навчально-методичної літератури для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок підготовки навчальної та навчально-методичної літератури (далі - навчальна література) для вищих медичних і фармацевтичних навчальних закладів I-IV рівнів акредитації, підпорядкованих Міністерству охорони здоров'я України.
Положення розроблено відповідно до Законів України "Про освіту", "Про вищу освіту" та з метою поліпшення якості підготовки навчальної літератури із спеціальних дисциплін напрямів підготовки "Медицина" та "Фармація".
1.2. Підготовка вищими медичними (фармацевтичними) навчальними закладами (далі - ВМ(Ф)НЗ) навчальної літератури потребує врахування специфіки, галузевих особливостей підготовки фахівців.
1.3. Положення визначає систему організаційної роботи Міністерства охорони здоров'я України (далі - МОЗ України) щодо підготовки, проведення рецензування навчальної літератури, офіційного підтвердження доцільності її використання з метою підготовки медичних і фармацевтичних кадрів.
2. Організація рецензування навчальної літератури
2.1. Рукописи разом з клопотанням про надання грифу, витягом з протоколу засідання вченої ради або циклової методичної комісії ВМ(Ф)НЗ, двома рецензіями провідних фахівців даної галузі медицини (рецензентами мають бути фахівці з інших ВМ(Ф)НЗ чи установ) подаються авторами до Центрального методичного кабінету з вищої медичної освіти МОЗ України та Центрального методичного кабінету підготовки молодших спеціалістів МОЗ України (далі - Кабінети).
2.2. Прийняті Кабінетами рукописи протягом місяця від дня надходження направляються на подальше рецензування фахівцям опорних кафедр, визначених відповідними наказами МОЗ України з числа провідних кафедр ВМ(Ф)НЗ, фахівцям науково-дослідних установ та закладів післядипломної освіти. В якості рецензентів не повинні призначатись фахівці ВМ(Ф)НЗ, у яких працює автор.
2.3. Рецензенти повинні надати вмотивований висновок про придатність рукопису до публікації.
2.4. Оцінюючи рукопис, рецензенти повинні визначити:
відповідність програмі курсу;
актуальність навчальної книги;
переваги її над наявними навчальними книгами або причини відхилення;
наукову та методичну цінність;
повноту, послідовність, логічність викладення матеріалу, чіткість формулювань та зв'язок між окремими частинами рукопису;
доцільність видання рукопису.
2.5. Зауваження та побажання рецензентів повинні бути принциповими, обґрунтованими, чітко сформульованими і спрямованими на удосконалення науково-методичного рівня рукопису.
2.6. Рецензії необхідно подавати до Кабінетів у двох примірниках. Наприкінці рецензії вказуються прізвище, ім'я та по батькові рецензента, посада, науковий ступінь, вчене звання. Підпис скріплюється печаткою ВМ(Ф)НЗ, у якому працює рецензент.

................
Перейти до повного тексту