1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 21 листопада 2007 р. N 1359
Київ
Про утворення Державної установи "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я"
Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Утворити Державну установу "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я", функції з управління якою виконує Кабінет Міністрів України (далі - Установа).
2. Затвердити такі, що додаються, Статут Державної установи "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я" і Положення про наглядову раду та її склад.
3. Київській міській державній адміністрації сприяти у відведенні Установі земельної ділянки площею, необхідною для спорудження відповідних об'єктів, та у видачі їй державного акта на право постійного користування земельною ділянкою.
4. Взяти до відома, що функції замовника проектних, будівельних та інших робіт із спорудження об'єктів Установи відповідно до Закону України "Про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти" виконує Установа.
5. Міністерству фінансів разом з Міністерством охорони здоров'я здійснити в установленому порядку передачу затверджених на 2007 рік бюджетних призначень на проектування будівництва Національного комплексу здоров'я "Європейське містечко здоров'я" відповідному головному розпорядникові бюджетних коштів і передбачати під час складання проекту Державного бюджету України на 2008 та наступні роки видатки для функціонування утвореної цією постановою Установи.
Прем'єр-міністр України В.ЯНУКОВИЧ
Інд. 28
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 21 листопада 2007 р. N 1359
СТАТУТ
Державної установи "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я"
Загальні положення
1. Державна установа "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я" (далі - Установа) утворена Кабінетом Міністрів України як державна неприбуткова установа.
Засновником Установи є держава в особі Кабінету Міністрів України.
2. Найменування Установи:
українською мовою:
повне - Державна установа "Національний комплекс здоров'я "Європейське містечко здоров'я";
скорочене - Європейське містечко здоров'я;
англійською мовою:
повне - State Institution Complex of health "European city of health";
скорочене - SI "ЕСН".
Мета, основні завдання та предмет діяльності Установи
3. Метою діяльності Установи є забезпечення функціонування науково-практичного медичного комплексу шляхом впровадження передових технологій та методик з використанням найсучаснішого обладнання, залучення провідних вітчизняних та іноземних фахівців у сфері діагностики та лікування різних видів захворювань.
4. Предметом діяльності Установи є провадження будь-якої не забороненої законом діяльності в Україні та за кордоном, що відповідає меті створення Установи.
5. Основними завданнями Установи є:
1) надання:
медичної, хірургічної та технічної допомоги, у тому числі діагностичних послуг, послуг з нагляду за хворими, проведення хірургічних операцій, різних видів аналізу, послуг невідкладної медичної допомоги, створення умов для перебування у закладах охорони здоров'я;
швидкої та невідкладної медичної допомоги;
коротко- та довготермінових послуг лікарнями широкого профілю, спеціалізованими лікарнями, психіатричними лікарнями, центрами реабілітації, закладами охорони здоров'я для душевнохворих, лепрозоріями та іншими стаціонарними установами;
послуг санаторіями, профілакторіями;
акушерської допомоги та послуг з допологового обслуговування жінок;
послуг з виготовлення штучних зубів, штучних щелеп та зубних протезів;
стоматологічної допомоги (стоматологічні послуги загального та спеціального характеру, послуги ортодонта);
послуг іншими закладами охорони здоров'я;
консультаційних послуг;
2) проведення наукових досліджень у сфері охорони здоров'я та провадження інших видів діяльності у зазначеній сфері;
3) провадження медичної практики, виробництво ліків та інших медичних препаратів, а також медичного обладнання;
4) перевезення хворих машинами швидкої допомоги та засобами санітарної авіації;
5) провадження інших видів діяльності, не заборонених законодавством.
6. Установа провадить окремі види господарської діяльності, які згідно із законодавством підлягають ліцензуванню після видачі в установленому порядку ліцензій.
Юридичний статус Установи
7. Установа є юридичною особою з дня її державної реєстрації.
8. Установа у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України та постановами Верховної Ради України, прийнятими відповідно до Конституції та законів України, актами Кабінету Міністрів України, а також цим Статутом.
9. Установа має самостійний баланс, рахунки в установах Державного казначейства, печатку із своїм найменуванням, штампи, бланки, інші реквізити, веде бухгалтерський облік та складає фінансову звітність відповідно до законодавства.
10. Забезпечення Установи технічними засобами, інвентарем та обіговими коштами, що необхідні для організації її діяльності, та фінансування здійснюється за рахунок коштів державного бюджету згідно з кошторисом, що затверджується наглядовою радою.
11. Установа несе відповідно до законодавства відповідальність за результати своєї господарської діяльності та виконання зобов'язань усім належним їй майном.
12. Установа не відповідає за зобов'язаннями засновника, який не відповідає за зобов'язаннями Установи.
13. Установа має право:
набувати майнові та особисті немайнові права;
вчиняти правочини;
укладати з іншими суб'єктами господарювання і громадянами договори;
бути позивачем та відповідачем у судах України та інших держав;
утворювати на території України за погодженням з наглядовою радою відокремлені підрозділи (філії та представництва), які діють на підставі положень, затверджених Установою.
14. Установа встановлює відповідно до законодавства та цього Статуту технічно обґрунтовані норми праці.
15. Установа має право самостійно встановлювати для своїх працівників додаткові відпустки, скорочену тривалість робочого часу та пільги згідно із законодавством.
Майно та фінансове забезпечення Установи
16. Майно Установи становлять основні фонди, оборотні засоби, інші цінності, вартість яких відображається у бухгалтерському балансі Установи.
17. Майно Установи є державною власністю і закріплюється за нею на праві оперативного управління. Установа у визначеному цим Статутом порядку володіє, користується та розпоряджається належним їй майном відповідно до мети своєї господарської діяльності на свій розсуд у порядку, що не суперечить законодавству.
18. Джерелами формування майна Установи є:
кошти (капітальні вкладення, дотації тощо), що надійшли з державного бюджету;
безоплатні та благодійні внески, пожертвування підприємств, організацій і громадян;
майно, придбане в інших суб'єктів господарювання;
інші джерела.
19. Відчуження майна, закріпленого за Установою, здійснюється за погодженням із засновником у порядку, встановленому законодавством.
20. Установа володіє, користується землею та іншими природними ресурсами відповідно до мети своєї діяльності згідно із законодавством.
Органи управління
21. Органами управління Установою є наглядова рада і директор.
22. Вищим органом управління Установою є наглядова рада, яка здійснює нагляд за діяльністю та фінансовою стабільністю Установи.
Наглядова рада діє на підставі цього Статуту та Положення, яке затверджується Кабінетом Міністрів України.
23. Наглядова рада утворюється Кабінетом Міністрів України у складі голови ради, його заступника та 18 членів.
24. Виконавчим органом Установи, який здійснює управління її діяльністю, є директор.
25. Директор призначається на посаду та звільняється з посади Кабінетом Міністрів України.
26. Директор:
1) самостійно та одноособово здійснює у межах своїх повноважень керівництво і управління господарською діяльністю відповідно до мети та предмета діяльності Установи і несе відповідальність за її ефективність;
2) видає обов'язкові до виконання структурними підрозділами і працівниками Установи розпорядчі документи (накази, розпорядження);
3) приймає рішення про притягнення до дисциплінарної та матеріальної відповідальності працівників Установи;
4) діє від імені та в інтересах Установи у відносинах з іншими особами, має право підписувати від імені Установи договори, у тому числі за погодженням з наглядовою радою ті, що укладені на суму, яка перевищує граничну;
5) розпоряджається відповідно до законодавства та цього Статуту майном Установи;
6) призначає на посаду та звільняє з посади працівників Установи, керівників філій і представництв; на підставі рішення наглядової ради укладає з працівниками її секретаріату, які працюють на постійних засадах, трудові договори (контракти);
7) ініціює скликання позачергових засідань наглядової ради;
8) подає наглядовій раді проекти документів, які підлягають затвердженню;
9) забезпечує виконання рішень наглядової ради;
10) приймає за погодженням з наглядовою радою рішення про утворення, реорганізацію та ліквідацію філій і представництв Установи, затверджує положення про них;
11) затверджує організаційну структуру і штатний розпис Установи;
12) установлює умови і розмір оплати праці і матеріального стимулювання працівників Установи;
13) звітує перед наглядовою радою про результати діяльності Установи;
14) виконує інші функції відповідно до законодавства та цього Статуту.
Ведення обліку та звітність Установи
27. Установа веде оперативний, бухгалтерський та інший облік результатів своєї господарської діяльності відповідно до законодавства.
28. Фінансові результати господарської діяльності Установи визначаються на підставі річного бухгалтерського балансу.
29. Установа забезпечує подання органам державної статистики статистичної звітності в обсягах та строки, що передбачені законодавством.
Припинення діяльності Установи
30. Діяльність Установи припиняється шляхом її реорганізації (злиття, приєднання, поділу, перетворення) або ліквідації.
31. Реорганізація Установи проводиться за рішенням Кабінету Міністрів України.
У разі реорганізації Установи її майнові права та обов'язки відповідно до законодавства переходять до правонаступника.
32. Установа ліквідується у разі:
прийняття Кабінетом Міністрів України відповідного рішення;
визнання її в установленому порядку банкрутом;
скасування її державної реєстрації згідно із законодавством.
33. Ліквідація Установи проводиться призначеною Кабінетом Міністрів України комісією, а у разі припинення діяльності Установи за рішенням суду - комісією, утвореною відповідно до рішення суду.
34. Ліквідаційна комісія розміщує у газеті "Урядовий кур'єр" протягом 10 днів після прийняття рішення про ліквідацію Установи відповідну інформацію із зазначенням порядку і строків подання кредиторами претензій і повідомляє явних (відомих) кредиторів письмово.

................
Перейти до повного тексту