- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Наказ
МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
ДЕРЖАВНЕ КАЗНАЧЕЙСТВО УКРАЇНИ
Н А К А З
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 квітня 2006 р.
за N 447/12321
Про затвердження Порядку складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2006 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів
1. Затвердити Порядок складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2006 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів (додається).
3. Порядок складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2006 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, головним розпорядникам бюджетних коштів довести до відома підпорядкованих установ, а органам Державного казначейства України та місцевим фінансовим органам - до установ, що ними обслуговуються.
4. Департаменту інформаційних технологій забезпечити органи Державного казначейства України програмними засобами для складання та консолідації звітності.
5. Установити, що центральні органи виконавчої влади, інші головні розпорядники бюджетних коштів, установи та організації, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів, місячну та квартальну фінансову звітність у 2006 році складають відповідно до вимог цього Порядку.
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Державного
казначейства України
30.03.2006 N 114
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
18 квітня 2006 р.
за N 447/12321
ПОРЯДОК
складання місячної та квартальної фінансової звітності у 2006 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів
Відповідно до
Бюджетного кодексу України, Закону України
"Про Державний бюджет України на 2006 рік", постанов Кабінету Міністрів України від 28.02.2000
N 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" (із змінами), від 28.02.2002
N 228 "Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ" (із змінами) та від 17.05.2002
N 659 "Про затвердження переліку груп власних надходжень бюджетних установ, вимог щодо їх утворення та напрямів використання" (із змінами), наказу Міністерства фінансів України від 28.01.2002
N 57 "Про затвердження документів, що застосовуються в процесі виконання бюджету", зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.02.2002 за N 86/6374 (із змінами), та інших нормативно-правових актів з питань бюджетних відносин в Україні встановлюється порядок складання та подання місячної та квартальної фінансової звітності у 2006 році установами та організаціями, які отримують кошти державного або місцевих бюджетів.
1. Основні положення
1.1. Цим Порядком визначається склад і принципи складання фінансової звітності та вимоги до розкриття її елементів.
1.2. Фінансова звітність повинна бути достовірною. Інформація, наведена у фінансовій звітності, є достовірною, якщо вона не містить помилок та перекручень.
1.3. Фінансова звітність повинна містити інформацію про всі проведені операції та події, які відбулися у звітному періоді.
1.4. Фінансові звіти розпорядниками та одержувачами бюджетних коштів і зведені фінансові звіти головними розпорядниками бюджетних коштів складаються в гривнях, у тому числі й про операції, проведені в іноземній валюті та натуральній формі.
1.5. Форми фінансової звітності повинні заповнюватися за всіма передбаченими позиціями, графами, рядками. За відсутності даних незаповнені статті прокреслюються або заповнюються нулями.
Додаткові статті та показники у форми фінансової звітності вводити забороняється.
Проставлення додаткових кодів економічної класифікації видатків, які не включені до відповідних форм фінансової звітності, не допускається.
1.6. Розпорядники бюджетних коштів операції, проведені в натуральній формі або іноземній валюті, що здійснюються у розрахунках за загальним та спеціальним фондами, відображають у формах фінансової звітності в національній валюті України за загальним порядком та подають до органів Державного казначейства України за місцем обслуговування.
При проведенні операцій у натуральній формі або іноземній валюті та відображенні їх у звітах форм N 2д, N 2м, N 4-1д, N 4-1м, N 4-2д, N 4-2м, N 4-3д, N 4-3м, N 4-3д.1,
N 4-3м.1 розпорядниками бюджетних коштів складається Довідка про надходження у натуральній формі або Довідка про операції в іноземній валюті, яка подається до органу Державного казначейства України до закінчення звітного періоду.
1.7. Кошти, які протягом звітного періоду надходять на ім'я установ на відновлення касових видатків (за телефонні переговори, помилково перераховані тощо), згідно із законодавством України відображаються у відповідних формах фінансової звітності як зменшення касових видатків за тим кодом економічної класифікації видатків, за яким вони були проведені у звітному періоді.
1.8. Операції, що здійснювались бюджетними установами, але відповідно до законодавства України не передбачені кошторисом бюджетної установи (наприклад, заборгованість за виплатою допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, за внутрівідомчими розрахунками з централізованого постачання матеріальних цінностей), у звітах про отримання і використання асигнувань із загального фонду (форма N 2д,
N 2м, про надходження і використання коштів спеціального фонду (форми N 4д, N 4м), про заборгованість бюджетних установ (форма N 7д, N 7м) не відображаються.
1.9. Форми фінансової звітності та пояснювальні записки підписуються керівниками установ та організацій і головними бухгалтерами (керівниками фінансових служб). Без таких підписів звіти вважаються недійсними.
1.10. Головні розпорядники коштів державного або місцевих бюджетів можуть установлювати для підвідомчих установ додаткові довідки до пояснювальної записки та отримувати від них додаткову інформацію, не передбачену цим Порядком.
1.11. При казначейській формі обслуговування кошторисів фінансові звіти розпорядників бюджетних коштів перевіряються в частині відповідності окремих даних форм фінансової звітності на відповідність аналогічним даним, відображених в обліку органів Державного казначейства України, і візуються останніми з проставленням підпису, печатки або штампа на кожній сторінці звіту.
Віза органу Державного казначейства України засвідчує, що дані звітів розпорядників бюджетних коштів є тотожними даним обліку органів Державного казначейства України і підлягають консолідації у зведеному звіті розпорядника бюджетних коштів вищого рівня.
Дані обліку органу Державного казначейства України за операціями з обслуговування кошторисів розпорядників бюджетних коштів, що формуються в інформаційній системі Державного казначейства України, уважаються остаточними.
У завізовані звіти зміни можуть уноситися лише за погодженням з органом Державного казначейства України, що ці звіти візував.
1.12. Бюджетні установи, у яких згідно із законодавством України протягом звітного періоду була проведена реорганізація (змінена підпорядкованість), фінансові звіти складають за весь звітний період та подають у повному обсязі за новою підпорядкованістю. Установи вищого рівня у зведених фінансових звітах ураховують звіти таких бюджетних установ у повному обсязі наростаючим підсумком з початку року.
1.13. Зведена фінансова звітність обласних державних адміністрацій до подання Державному казначейству України повинна бути перевірена і завізована відповідним управлінням Державного казначейства України (з проставленням підпису, печатки або штампа на кожній сторінці звіту).
Зведені фінансові звіти бюджетних установ, що мають підвідомчі установи, до подання головному розпоряднику бюджетних коштів повинні бути перевірені і завізовані відповідними управліннями Державного казначейства України (за винятком установ, які мають структурні підрозділи в різних областях).
Зведена фінансова звітність центральних органів виконавчої влади та інших головних розпорядників бюджетних коштів повинна дорівнювати аналогічним зведеним звітним даним органів Державного казначейства України.
У разі невідповідності даних зведеного звіту головного розпорядника бюджетних коштів Державне казначейство України може вимагати у головного розпорядника розшифровку звітних даних у територіальному розрізі з деталізацією підвідомчих установ.
1.14. Розпорядники бюджетних коштів подають у повному обсязі квартальні фінансові звіти:
установі вищого рівня;
органу Державного казначейства України.
Міністерства, інші центральні органи виконавчої влади подають зведену квартальну фінансову звітність:
Державному казначейству України;
Рахунковій палаті.
При цьому всі примірники квартального фінансового звіту мають однакову юридичну силу.
1.15. Фінансова звітність подається до установ, наведених у пунктах 1.13, 1.14, безпосередньо головним бухгалтером (керівником фінансової служби).
1.16. Зведені квартальні фінансові звіти головних розпорядників коштів місцевих бюджетів, попередньо завізовані в органах Державного казначейства України, подаються відповідному фінансовому органу з метою підготовки пояснювальної записки до квартального звіту про виконання бюджетів.
1.17. Форми фінансових звітів подаються на електронних носіях у вигляді транспортних файлів звітних даних згідно з вимогами автоматизованої системи Державного казначейства України.
1.18. При складанні звітів за формами
N 2 - про отримання та використання коштів загального фонду, за відповідними формами N 4 - про отримання та використання коштів спеціального фонду, за формою N 7 - про заборгованість бюджетних установ потрібно обов'язково підкреслити номер форми, за якою складений звіт, указати коди відомчої, програмної, тимчасової класифікації видатків та кредитування державного бюджету або місцевих бюджетів та їх назву. При складанні звітів за формою N 7, крім цього, потрібно зазначити назву загального чи спеціального фонду бюджету, за коштами якого складений звіт.
1.19. Терміни подання фінансової звітності до органів (управління, відділення) Державного казначейства України встановлюються ними і визначаються у межах термінів, установлених постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 року
N 419 "Про затвердження Порядку подання фінансової звітності" (із змінами).
Головні розпорядники бюджетних коштів затверджують терміни подачі фінансової звітності підпорядкованими установами з таким розрахунком, щоб вони вкладались у терміни подання фінансової звітності до органів Державного казначейства України.
2. Склад фінансової звітності
2.1. Форми фінансової звітності, які складають бюджетні установи, що утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, у 2006 році:
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (N 2д,
N 2м);
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (
N 2-валюта);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (N 4-1д,
N 4-1м);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (N 4-2д,
N 4-2м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (N 4-3д,
N 4-3м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (N 4-3д.1,
N 4-3м.1;
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" (
N 4-4д);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ" (N 7д,
N 7м);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (N 7д.1,
N 7м.1).
2.2. Місячні фінансові звіти бюджетні установи та одержувачі бюджетних коштів складають і подають до органів Державного казначейства України за такими формами:
"Звіт про заборгованість бюджетних установ" (N 7д,
N 7м);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (N 7д.1,
N 7м.1).
Розпорядники бюджетних коштів складають та подають місячні фінансові звіти до установ вищого рівня в обсязі, установленому останніми.
Крім того, розпорядники бюджетних коштів, які відповідно до окремих нормативно-правових актів здійснюють операції поза казначейським обслуговуванням, про отримані та використані кошти загального та спеціального фондів складають і подають до органів Державного казначейства України відповідні форми:
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (N 2д,
N 2м);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (N 4-1д,
N 4-1м);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (N 4-2д,
N 4-2м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (N 4-3д,
N 4-3м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (N 4-3д.1,
N 4-3м.1.
2.3. Квартальні фінансові звіти бюджетні установи, які утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів, складають за такими формами:
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (N 2д,
N 2м);
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (
N 2-валюта);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих як плата за послуги, що надаються бюджетними установами" (N 4-1д,
N 4-1м);
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень бюджетних установ" (N 4-2д,
N 4-2м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (N 4-3д,
N 4-3м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (N 4-3д.1,
N 4-3м.1;
"Звіт про надходження і використання коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів" (
N 4-4д);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ" (N 7д,
N 7м);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (N 7д.1,
N 7м.1).
До форм квартальної фінансової звітності додається пояснювальна записка, яка включає текст та додатки.
Головні розпорядники бюджетних коштів та бюджетні установи, які мають підвідомчі установи, зведені квартальні фінансові звіти про виконання кошторисів складають у такому самому обсязі.
2.4. Одержувачі бюджетних коштів (підприємства і госпрозрахункові організації, громадські та інші організації, що не мають статусу бюджетної установи, які одержують безпосередньо через розпорядників кошти з бюджету як фінансову підтримку або вповноважені органами державної влади на виконання державних цільових програм та надання послуг) (далі - одержувачі) складають та подають до органів Державного казначейства України квартальну фінансову звітність про використання отриманих бюджетних коштів за такими формами:
"Звіт про виконання загального фонду кошторису установи" (N 2д,
N 2м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (N 4-3д,
N 4-3м);
"Звіт про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (N 4-3д.1,
N 4-3м.1;
"Звіт про заборгованість бюджетних установ" (N 7д,
N 7м);
"Звіт про заборгованість бюджетних установ за окремими програмами" (N 7д.1,
N 7м.1).
У "Звіті про виконання загального фонду кошторису установи" (форма N 2д,
N 2м, "Звіті про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду" (форма N 4-3д, N 4-3м), "Звіті про надходження і використання інших надходжень спеціального фонду (позики міжнародних фінансових організацій)" (форма N 4-3д.1, N 4-3м.1) суми у графах "Фактичні видатки" не повинні перевищувати сум у графах "Затверджено кошторисом на рік".
У "Звіті про заборгованість бюджетних установ" (форма N 7д,
N 7м) одержувачів бюджетних коштів суми кредиторської заборгованості на звітну дату можуть перевищувати суми річних кошторисних призначень з урахуванням проведених на звітну дату касових видатків на суми кредиторської заборгованості на початок року.
2.5. Пенсійний фонд України, Фонд соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонд загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України (далі - Фонди) на виконання статті
80 Закону України
"Про Державний бюджет України на 2006 рік", крім форм квартальної фінансової звітності про отримані та використані кошти з Державного бюджету України, визначених у пункті 2.4, до форм квартального звіту додають "Звіт про виконання кошторису Фонду" (
додаток 14.
У рядку 010 "Затверджено кошторисом на рік" проставляється затверджена в кошторисі річна сума планових показників з урахуванням унесених протягом року змін до кошторису.
У рядку 020 "Залишок на початок року" записується сума залишку коштів на початок року.
У рядку 030 "Надійшло коштів за звітний період - усього" відображається сума коштів, яка фактично надійшла до відповідного Фонду за звітний період.
У рядку 040 "з них страхові внески" відображається сума страхових внесків, яка фактично надійшла до відповідного Фонду за звітний період.
У рядку 050 "з них кошти державного бюджету" відображається сума коштів, яка фактично надійшла до відповідного Фонду з державного бюджету за звітний період.
У рядку 060 "з них інші кошти" відображається сума інших коштів, яка фактично надійшла до відповідного Фонду за звітний період.
У рядку 070 "Видатки за звітний період - усього" відображається сума коштів за усіма проведеними видатками за звітний період відповідного Фонду.
У рядку 080 "з них відповідно до покладених функцій" відображається сума коштів, проведених видатків за звітний період згідно з покладеними функціями відповідного Фонду.
У рядку 090 "з них з організації роботи Фонду" відображається сума видатків, проведених за звітний період з організації роботи відповідним Фондом.
У рядку 100 "Залишок на кінець звітного періоду" записується сума залишку коштів на кінець звітного періоду.
Крім зазначених вище форм, Фонди складають і подають до Державного казначейства України та Міністерства фінансів України квартальні звіти за такими формами:
Баланс;
Звіт про виконання бюджету Фонду.
Ці звіти складаються за нормативно-правовими актами відповідних Фондів.
Звітність за коштами державного або місцевих бюджетів подається до органів Державного казначейства України звірена та завізована розпорядниками коштів, від яких зазначені Фонди отримали бюджетні кошти.
3. Заповнення форм фінансової звітності
3.1. "Баланс" (форма
N 1 (додаток 1) містить узагальнені підсумкові показники, отримані на підставі звірених даних бухгалтерських документів станом на початок та на кінець бюджетного періоду. Звітні дані мають бути достовірними, об'єктивними, реальними. Звітні дані статей "Балансу" на початок року повинні бути тотожними даним графи 4 "На кінець року" "Балансу" за 2005 рік.
Установи складають єдиний "Баланс" (форма
N 1), який відображає результат про всі проведені господарські операції за коштами загального і спеціального фондів, за всіма виконуваними програмами.
Кожна установа заповнює в
"Балансі" тільки ті рядки, які стосуються її діяльності, при цьому керуючись такими вказівками.
Актив
Розділ I. Необоротні активи
У розділі I "Необоротні активи" відображається вартість матеріальних і нематеріальних активів установи, отриманих і призначених для використання більше одного року.
Рядки 110, 120, 130 "Залишкова вартість". Наводиться залишкова вартість необоротних активів, яка визначається розрахунковим шляхом як різниця між первісною (відновлювальною) вартістю та сумою зносу.
Рядки 111, 121, 131 "Знос". Призначені для відображення суми зносу необоротних активів, нарахованого в останній робочий день грудня.
Рядки 112, 122, 132 "Первісна вартість". Відображається первісна вартість необоротних активів, тобто фактична вартість придбання, спорудження, виготовлення необоротних активів з урахуванням змін, що збільшували або зменшували цю вартість.
Рядок 140 "Незавершене капітальне будівництво". Призначений для відображення вартості незавершеного капітального будівництва (виготовлення, створення) необоротних активів. У цьому рядку в графі 3 "На початок року" буде відображатися сума видатків за незавершеним капітальним будівництвом, які були проведені протягом минулих бюджетних періодів.
Розділ II. Оборотні активи
Розділ II "Оборотні активи" передбачений для відображення грошових коштів і їх еквівалентів, а також інших активів, призначених для реалізації або використання протягом року.
Рядок 150 "Матеріали і продукти харчування". Призначений для відображення вартості матеріалів та продуктів харчування, що зберігаються на складах або в коморах: реактивів і хімікатів, скла і хімпосуду, металу, електроматеріалу і радіоматеріалу, радіоламп, фотоприладдя, паперу, медикаментів, компонентів, бактерицидних препаратів, перев'язувальних засобів, господарських матеріалів, що використовуються для поточних потреб установ (електричні лампи, мило, щітки та ін.), будівельних матеріалів для поточного ремонту; усіх видів палива, пального і мастильних матеріалів (дрова, вугілля, торф, бензин, гас, мазут, автол та ін.); поворотної тари та обмінної тари (бочки, бідони, ящики, банки скляні, пляшки та ін.); запасних частин для ремонту і заміни спрацьованих частин машин (медичних, електронно-обчислювальних та ін.), обладнання, тракторів, комбайнів, транспортних засобів; сіна, вівса, інших видів кормів і фуражу для худоби та інших тварин, а також насіння, добрив та інших матеріалів.
Рядок 160 "Малоцінні та швидкозношувані предмети". Наводиться вартість малоцінних та швидкозношуваних предметів, термін експлуатації яких не перевищує одного року.
Рядок 170 "Інші запаси". Наводиться вартість запасів установи, що не враховані в рядках 150 "Матеріали і продукти харчування" та 160 "Малоцінні та швидкозношувані предмети", тобто:
сировини і матеріалів, конструкцій, деталей і спеціального обладнання, що призначені для науково-дослідних робіт і капітального будівництва;
тварин на вирощуванні і відгодівлі, птиці, звірів, кролів, сімей бджіл, хутрових звірів незалежно від їх вартості;
готових виробів, виготовлених у виробничих (навчальних) майстернях, готової друкованої продукції та продукції підсобних сільських і навчально-дослідних господарств.
Рядок 180 "Дебіторська заборгованість". Відображається сума дебіторської заборгованості юридичних та/або фізичних осіб. Сума рядка утворюється з таких рядків:
181 "Розрахунки з постачальниками, підрядниками та замовниками за виконані роботи й надані послуги". Призначений для відображення дебіторської заборгованості установ за оплачені матеріальні цінності, виконані роботи та надані послуги. У цьому рядку відображається також дебіторська заборгованість за роботи з капітального будівництва;
182 "Розрахунки із податків та платежів". Наводиться сума переплат за податками, зборами (обов'язковими платежами), а також інша дебіторська заборгованість за розрахунками з бюджетом;
183 "Розрахунки із страхування". Відображається дебіторська заборгованість бюджетній установі Пенсійного фонду України, Фонду соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фонду загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України й інших організацій, що проводять страхування;
184 "Розрахунки з відшкодування завданих збитків". Відображається заборгованість за сумами недостач і крадіжок коштів та матеріальних цінностей, сумами збитків від псування матеріальних цінностей, віднесеними на рахунок винних осіб, та іншими сумами, що підлягають утриманню в установленому порядку;
185 "Розрахунки за спеціальними видами платежів". Застосовується для відображення дебіторської заборгованості з відшкодування батьками за утримання дітей у дитячих закладах; за навчання дітей у музичних школах; за утримання дітей у школах-інтернатах; за харчування дітей в інтернатах при школах; працівників за формений одяг та харчування;
186 "Розрахунки з підзвітними особами". Відображається дебіторська заборгованість за розрахунками з підзвітними особами;
187 "Розрахунки за іншими операціями". Призначений для відображення всієї іншої дебіторської заборгованості, яка не включена до рядків 181-186, і в тому числі за розрахунками коштів на виплату допомоги і компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.
Рядок 190 "Розрахунки за операціями з централізованого постачання матеріальних цінностей". Відображається сума дебіторської заборгованості за звітний період, яка виникла при виконанні затверджених у встановленому порядку державних цільових програм, програм, пов'язаних із загальнодержавними заходами, за операціями з централізованого постачання виробничих запасів, матеріалів, продуктів харчування, медикаментів та інших запасів у розрахунках між установами-замовниками та установами-закупниками.
Рядок 200 "Розрахунки за окремими програмами". Відображаються суми заборгованості бюджетних установ за звітний період, що виникла при виконанні видаткової частини кошторису за окремими програмами, передбаченими в Державному бюджеті України (за придбані та відпущені матеріальні цінності, за надані пільгові довгострокові кредити тощо). Ця заборгованість не пов'язана з видатками установи на її утримання.
Рядок 210 "Короткострокові векселі одержані". Наводиться сума короткострокових векселів, що отримані бюджетною установою у випадках, передбачених законодавством України.
Рядок 220 "Інші кошти". Відображає суму коштів, що перебуває в акредитивах, чекових книжках, смарт-картках, оплачених талонах на бензин, мазут, харчування тощо, оплачених путівках у будинки відпочинку, санаторії, турбази, повідомленнях на поштові перекази та в інших грошових документах.
Рядок 230 "Грошові кошти в дорозі". Наводиться сума коштів, яка перерахована в останні дні звітного періоду на реєстраційні, спеціальні реєстраційні, поточні рахунки бюджетної установи, але буде зарахована на ці рахунки в наступному місяці.
Рядок 240 "Рахунки в банках". Відображається залишок невикористаних коштів, що зберігаються бюджетною установою на поточних рахунках у банках. Сума рядка утворюється з таких рядків:
241 "Рахунки загального фонду". Наводиться сума коштів на поточному рахунку в банку на звітну дату, що отримана із загального фонду бюджету на утримання бюджетної установи;
242 "Рахунки спеціального фонду". Наводиться сума коштів спеціального фонду, що обліковується на рахунку в банку на звітну дату;
243 "Рахунки в іноземній валюті". Призначений для обліку іноземної валюти, що належить бюджетній установі й перебуває на поточному рахунку в банку на звітну дату (у тому числі придбана установою для розрахунків за операціями загального та спеціального фондів, для обліку коштів, які надходять як позики міжнародних фінансових організацій). Сума коштів відображається у звіті в національній валюті України;
244 "Інші поточні рахунки". Відображається сума коштів, яка на звітну дату зберігається на поточних рахунках в установах банків, відкритих на ім'я бюджетної установи, що не належить до коштів загального чи спеціального фондів бюджету (тобто не ввійшла в рядки 241, 242, 243). За цим рядком також відображаються кошти, які знаходяться на депозитних рахунках в установах банків (у т.ч. депозити в іноземній валюті).
Сума коштів цього рядка розшифровується в пояснювальній записці до квартального звіту шляхом розпису коштів за їх видами, джерелами утворення та найменуваннями банків.
Рядки 241, 242 застосовуються лише бюджетними установами, які згідно із законодавством України не переведені на казначейське обслуговування кошторисів.
Рядок 250 "Рахунки в казначействі загального фонду". Призначений для відображення залишку невикористаних коштів, отриманих із загального фонду бюджету, що перебуває на реєстраційному рахунку, відкритому в органі Державного казначейства України. У цьому рядку залишку коштів на початок року не повинно бути.
Рядок 260 "Рахунки в казначействі спеціального фонду". Наводиться залишок невикористаних коштів спеціального фонду бюджетної установи, що зберігаються на спеціальних реєстраційних рахунках в органі Державного казначейства України. Сума рядка утворюється з таких рядків:
261 "Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих як плата за послуги". Відображається залишок коштів, які надійшли на ім'я установи як плата за послуги, що надаються бюджетними установами згідно з функціональними повноваженнями; що отримуються бюджетними установами від господарської та/або виробничої діяльності; як плата за оренду майна бюджетних установ; що отримуються бюджетними установами від реалізації майна;
262 "Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих за іншими джерелами власних надходжень". Відображається залишок коштів, які надійшли на ім'я бюджетної установи для виконання окремих доручень, а також гранти, дарунки, благодійні внески, інвестиції, що згідно із законодавством України отримують бюджетні установи;
263 "Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку інших надходжень спеціального фонду". Відображається залишок коштів, що належать до інших надходжень спеціального фонду;
264 "Спеціальні реєстраційні рахунки для обліку коштів, отриманих на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів". Відображається залишок коштів, які надійшли на ім'я бюджетної установи для виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
270 "Інші рахунки в казначействі". Відображаються залишки коштів, що обліковуються на інших рахунках в органах Державного казначейства України на звітну дату, у тому числі депозитних. За цим рядком також обліковуються залишки коштів допомоги та компенсацій громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи, депонована заробітна плата та стипендії, а також кошти, що надходять на ім'я бюджетних установ і не зазначені в рядках 250, 260.
Рядок 280 "Каса". Наводиться залишок коштів, що зберігаються в касі бюджетної установи на звітну дату в національній та іноземній валюті, яка перерахована в національну валюту за курсом Національного банку України.
Розділ III. Витрати
Розділ III "Витрати" призначений для відображення фактичних видатків і витрат бюджетних установ, проведених у звітному періоді.
За розділом III "Витрати" у графі 3 "На початок року" записів не повинно бути.
Рядок 290 "Видатки загального фонду". Наводиться сума фактичних видатків, проведених бюджетною установою за рахунок коштів загального фонду державного або місцевого бюджетів на утримання установи та інші заходи, що передбачені загальним фондом кошторису даної установи.
Рядок розподіляється на:
291 "Видатки державного бюджету". Відображаються фактичні видатки загального фонду державного бюджету;
292 "Видатки місцевого бюджету". Відображаються фактичні видатки загального фонду місцевого бюджету.
Рядок 300 "Видатки спеціального фонду". Відображаються фактичні видатки спеціального фонду. Сума рядка утворюється з таких складових:
301 "Видатки за коштами, отриманими як плата за послуги". Призначений для відображення фактичних видатків спеціального фонду, проведених за рахунок надходжень, що отримані установою згідно з кошторисом як плата за послуги;
302 "Видатки за іншими джерелами власних надходжень". Наводиться сума фактичних видатків спеціального фонду за кошторисами установ у частині інших джерел власних надходжень;
303 "Видатки за іншими надходженнями спеціального фонду". Наводиться сума фактичних видатків спеціального фонду кошторису установи в частині інших надходжень спеціального фонду, у тому числі за позиками міжнародних фінансових організацій;
304 "Видатки за коштами, отриманими на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів". Призначений для відображення фактичних видатків спеціального фонду, проведених за рахунок коштів, що отримані установою згідно з кошторисом на виконання програм соціально-економічного та культурного розвитку регіонів.
Рядок 310 "Виробничі витрати". Наводиться сума виробничих витрат на: випуск готових виробів у виробничих (учбових) майстернях; видання друкованої продукції і надання послуг; незавершене виробництво продукції; науково-дослідні і конструкторські роботи за договорами з підприємствами та установами; виготовлення різних експериментальних пристроїв для проведення наукових експериментів на роботах, які виконуються за рахунок державного бюджету; операції із заготівлі й переробки матеріалів господарським способом.
Рядок 320 форми N 1
"Баланс" складається із суми рядків (110+120+130+140+150+160+170+180+190+200+210+220+230+240+ +250+260+270+280+290+300+310).
Пасив
Розділ I. Власний капітал
Розділ I "Власний капітал". Призначений для відображення сум фондів бюджетних установ і фінансових результатів діяльності за минулі роки.
Фонди бюджетних установ складаються з фонду в необоротних активах і фонду в малоцінних та швидкозношуваних предметах.
Рядок 330 "Фонд у необоротних активах". Наводиться сума вкладення у фонд основних засобів, інших необоротних матеріальних і нематеріальних активів, незавершене капітальне будівництво, створення, виготовлення необоротних активів, що перебувають у безпосередньому розпорядженні бюджетної установи, з вирахуванням нарахованого зносу.
Рядок 340 "Фонд у малоцінних та швидкозношуваних предметах". Відображається сума вкладення у фонд у малоцінних і швидкозношуваних предметах, термін експлуатації яких не перевищує одного року.
Рядок 350 "Результат виконання кошторису за загальним фондом". Проставляється фінансовий результат виконання кошторису установи за минулі бюджетні періоди у частині загального фонду.
Рядок 360 "Результат виконання кошторису за спеціальним фондом". Проставляється фінансовий результат виконання кошторису установи за минулі бюджетні періоди у частині спеціального фонду.
Показник за рядками 350 та 360 може бути від'ємний.
Рядок 370 "Результати переоцінок". За цим рядком у графі 3 "На початок року" записів не повинно бути. У графі 4 "На кінець кварталу" наводиться результат переоцінок матеріальних, нематеріальних і фінансових активів, курсових різниць від операцій в іноземній валюті, що склався на кінець звітного періоду.
Розділ II. Зобов'язання
У розділі II "Зобов'язання" відображаються поточні та довгострокові зобов'язання бюджетних установ.
Рядок 380 "Довгострокові зобов'язання". Наводяться зобов'язання установи, які не виникають у процесі її звичайної діяльності і погашення яких буде проведено після завершення звітного бюджетного періоду відповідно до законодавства України.
Рядок 390 "Короткострокові позики". Відображаються короткострокові кредити та позики, одержані бюджетною установою у банках та інших фінансових установах відповідно до законодавства України.
Рядок 400 "Поточна заборгованість за довгостроковими зобов'язаннями". Відображається сума заборгованості поточного року за зобов'язаннями, термін сплати за якими в цілому настане в наступні роки.
Рядок 410 "Короткострокові векселі видані". Наводиться сума векселів, виданих бюджетною установою згідно із законодавством України, термін сплати яких установлено протягом одного бюджетного року.
Рядок 420 "Кредиторська заборгованість". Відображається сума кредиторської заборгованості бюджетної установи перед фізичними або юридичними особами. Сума рядка утворюється з таких рядків:
421 "Розрахунки з постачальниками, підрядниками та замовниками за виконані роботи й надані послуги". Призначений для відображення кредиторської заборгованості установ перед постачальниками, підрядниками та замовниками за отримані матеріальні цінності, виконані згідно з договорами науково-дослідні роботи, надані послуги, реалізовані готові вироби. Крім того, відображається кредиторська заборгованість з підприємствами й організаціями за капітальним будівництвом та за роботи, виконані учнями в процесі виробничого навчання;
422 "Розрахунки за спеціальними видами платежів". Наводиться кредиторська заборгованість за спеціальними видами платежів: перед батьками за утримання дітей у дитячих дошкільних закладах, за навчання дітей у музичних школах, за утримання дітей у школах-інтернатах, перед працівниками за формений одяг та харчування, за харчування дітей в інтернатах при школах;
423 "Розрахунки із податків та платежів". Відображається кредиторська заборгованість бюджетної установи з податків та платежів у бюджет та інших розрахунків з бюджетом;
424 "Розрахунки із страхування". Наводиться заборгованість перед Пенсійним фондом України, Фондом соціального страхування з тимчасової втрати працездатності, Фондом загальнообов'язкового державного соціального страхування України на випадок безробіття, Фондом соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань України й іншими організаціями зі страхування;
427 "Розрахунки з працівниками за безготівковими перерахуваннями". Наводяться суми за розрахунками з працівниками за товари, продані в кредит торговельними організаціями, за заробітною платою з безготівкового перерахування на особистий вклад працівника в установу банку, за утриманням членських профспілкових внесків, за виконавчими листами та іншими документами;
................Перейти до повного тексту