1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Наказ


МІНІСТЕРСТВО ФІНАНСІВ УКРАЇНИ
Н А К А З
16.02.2006 N 192
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2006 р.
за N 246/12120
Про затвердження Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Міністерстві фінансів України та підпорядкованих йому органах та установах
Відповідно до постанови Ради Міністрів Української РСР від 4 лютого 1988 року N 37 "Про службові жилі приміщення" зі змінами та доповненнями та з метою впорядкування роботи з наданням службових жилих приміщень і користування ними в Міністерстві фінансів України
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Положення про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Міністерстві фінансів України та підпорядкованих йому органах та установах, що додається.
2. Адміністративно-господарському департаменту (І.Ю.Іванишин) забезпечити в установленому порядку подання цього наказу на державну реєстрацію до Міністерства юстиції України.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника Міністра Матвійчука В.М.
Міністр В.Пинзеник
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Міністерства фінансів
України
16.02.2006 N 192
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
7 березня 2006 р.
за N 246/12120
ПОЛОЖЕННЯ
про порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Міністерстві фінансів України та підпорядкованих йому органах та установах
1. Загальні положення
1.1. Це Положення визначає порядок надання службових жилих приміщень і користування ними в Міністерстві фінансів України та підпорядкованих йому органах та установах (далі - органи та установи Мінфіну).
Фонд службових жилих приміщень для забезпечення працівників органів та установ Мінфіну формується з новозбудованого житла, звільнених жилих приміщень або квартир, придбаних у фізичних чи юридичних осіб.
1.2. Службові жилі приміщення призначаються для заселення працівниками органів та установ Мінфіну та членами їх сімей відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 22.09.2004 N 1267 "Про доповнення Переліку категорій працівників, яким може бути надано службові жилі приміщення", які перебувають у трудових відносинах із зазначеними органами та установами, до одержання ними постійного жилого приміщення.
Органи та установи Мінфіну мають використовувати службові жилі приміщення за їх цільовим призначенням.
1.3. Жиле приміщення відноситься до числа службових за рішенням виконавчого органу районної, міської, районної в місті ради і за клопотанням керівника органу чи установи Мінфіну.
Якщо орган та установа Мінфіну розташовані на території одного населеного пункту (району в місті), а жиле приміщення - на території іншого, то рішення про його включення до числа службових приймається виконавчим комітетом ради народних депутатів за місцезнаходженням приміщення.
1.4. До числа службових може бути включене тільки вільне жиле приміщення. Під службові жилі приміщення виділяються окремі квартири.
1.5. Облік службових жилих приміщень у всіх будинках незалежно від їх належності здійснюється у виконавчому органі районної, міської, районної в місті ради, який прийняв рішення про включення жилого приміщення до числа службових.
Оперативний облік належних йому службових жилих приміщень ведуть також відповідний орган та установа Мінфіну в журналі оперативного обліку службових жилих приміщень (додається).
1.6. Жиле приміщення виключається з числа службових, якщо зникла потреба в такому його використанні, а також якщо в установленому порядку його виключено з числа жилих. Факт проживання в службових жилих приміщеннях працівників, які припинили трудові відносини з органом та установою Мінфіну, не є підставою для виключення цих приміщень з числа службових.
Виключення жилого приміщення з числа службових провадиться за рішенням виконавчого органу відповідної районної, міської, районної в місті ради на підставі клопотання органу та установи Мінфіну, узгодженого з Міністерством фінансів, після цього передається в порядку черговості працівникам органу та установи Мінфіну, які занесені до контрольного списку на поліпшення житлових умов.
Про виключення жилого приміщення з числа службових здійснюється відповідний запис у журналі оперативного обліку службових жилих приміщень.
2. Надання службових жилих приміщень
2.1. Перелік категорій працівників, яким можуть бути надані службові жилі приміщення, визначається законодавством.
2.2. Службові жилі приміщення надаються працівникам, віднесеним до категорій осіб, яким можуть бути надані такі приміщення.
З дозволу виконавчого органу районної, міської, районної в місті ради службове жиле приміщення може бути надане працівникові, який проживає в іншому населеному пункті.
Такі приміщення надаються незалежно від перебування працівників на квартирному обліку, без додержання черговості та врахування відповідних пільг.
Якщо жилі приміщення, у яких проживають працівники, розташовані на такій відстані від місця їх роботи, яка унеможливлює виконання ними службових обов'язків, то надання службових жилих приміщень допускається й у випадках, коли ці працівники забезпечені житлом.
2.3. Для одержання службового жилого приміщення працівник подає до житлово-побутової комісії заяву на ім'я керівника органу чи установи Мінфіну. До заяви додається довідка з місця проживання про склад сім'ї та реєстрацію. Члени сім'ї заявника, які бажають вселитися в службове жиле приміщення, дають письмову згоду на проживання в цьому приміщенні.
2.4. Службове жиле приміщення має бути впорядкованим відповідно до умов конкретного населеного пункту, відповідати встановленим санітарним і технічним вимогам.
2.5. При наданні службових жилих приміщень не допускається заселення однієї кімнати особами різної статі, старшими за 9 років, крім подружжя, а також особами з тяжкими формами деяких хронічних захворювань за наявності медичного висновку.
Не допускається також заселення квартири, призначеної для однієї сім'ї, двома і більше сім'ями або двома і більше одинокими особами.
2.6. Службові жилі приміщення надаються в межах 13,65 квадратних метри жилої площі на одну особу, але не менше від рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті, визначеного в установленому порядку.
Службове жиле приміщення може бути надане з перевищенням такого максимального розміру, якщо воно складається з однієї кімнати (однокімнатної квартири) або у випадках, визначених в абзаці першому пункту 2.5 цього Положення.
2.7. У разі крайньої виробничої потреби та за відсутності відповідного службового жилого приміщення як тимчасовий захід за згодою працівника йому може бути надане службове жиле приміщення, що не відповідає вимогам, передбаченим пунктом 2.4 і абзацом першим пункту 2.5 цього Положення, або за розміром менше від рівня середньої забезпеченості громадян жилою площею в цьому населеному пункті (але не нижче від рівня, установленого для прийняття громадян на квартирний облік), зі збереженням права на одержання службового жилого приміщення, що відповідає зазначеним вимогам і розміру.
2.8. Службове жиле приміщення надається працівникові на всіх членів сім'ї, зазначених у пункті 2.3 цього Положення, які проживають разом з ним, а також на дружину (чоловіка) та неповнолітніх дітей, які мешкають окремо від заявника в цьому або в іншому населеному пункті.
2.9. Службові жилі приміщення надаються за рішенням керівника органу та установи Мінфіну з урахуванням пропозицій профспілкового комітету та житлово-побутової комісії органу чи установи Мінфіну, у віданні якого ці приміщення перебувають, затвердженим виконавчим органом районної, міської, районної в місті ради народних депутатів, на території якої розташований відповідний орган чи установа.
У рішенні зазначається, яку займає посаду або виконує роботу особа, якій надається службове жиле приміщенні, склад її сім'ї, розмір приміщення, що надається, кількість кімнат у ньому та адреса.
2.10. Працівники, зазначені в рішенні про надання службового жилого приміщення, дають письмове зобов'язання про звільнення на вимогу керівництва органу чи установи Мінфіну займаного жилого приміщення в будинку державного або громадського жилого фонду чи в будинку житлово-будівельного кооперативу в передбачених законодавством випадках.
2.11. Рішення про надання службового жилого приміщення може бути переглянуте до видачі ордера при виявленні обставин, які не були раніше відомі й могли вплинути на таке рішення.
2.12. Службові жилі приміщення, що звільняються, надаються особам, які мають право на їх одержання, у порядку, установленому цим Положенням.
2.13. На підставі рішення про надання службового жилого приміщення виконавчий орган районної, міської ради народних депутатів видає громадянинові спеціальний ордер, який є єдиною підставою для вселення в надане службове жиле приміщення.
Спеціальний ордер дійсний протягом 30 днів.
2.14. Спеціальний ордер вручається працівникові, на ім'я якого він виданий, або за його дорученням іншій особі. При одержанні спеціального ордера пред'являються паспорти (або документи, що їх замінюють) членів сім'ї, включених до цього ордера.

................
Перейти до повного тексту