1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Постанова


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 1 березня 2006 р. N 213
Київ
Про затвердження переліку військово-технічних спеціальностей і кількості призовників, які підлягають підготовці за цими спеціальностями у 2006 році
Відповідно до статті 10 Закону України "Про загальний військовий обов'язок і військову службу" Кабінет Міністрів України
постановляє:
Затвердити перелік військово-технічних спеціальностей і кількість призовників, які підлягають підготовці за цими спеціальностями у навчальних закладах Товариства сприяння обороні та професійно-технічних навчальних закладах у 2006 році, згідно з додатком.
Прем'єр-міністр України Ю.ЄХАНУРОВ
Інд. 29
Додаток
до постанови Кабінету Міністрів України
від 1 березня 2006 р. N 213
ПЕРЕЛІК
військово-технічних спеціальностей і кількість призовників, які підлягають підготовці за цими спеціальностями у 2006 році
Найменування
спеціальності
Загальна
кількість за
всіма військовими
формуваннями
Збройні Сили Держприкордон-
служба
Внутрішні війська
МВС
СБУ (Департамент
спеціальних
телекомуні-
каційних
систем та захисту
інформації)
Державна
спеціальна служба
транспорту
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
усьо-
го
наве-
сні
восе-
ни
Експлуатація
автомобільної
техніки ВОС 837,
водії автомобілів
11590 5868 5722 7681 4000 3681 1200 600 600 1992 935 1057 187 83 104 530 250 280
Експлуатація
автомобільної
техніки ВОС 838,
водії автокранів
410 210 200 317 160 157 20 10 10 8 5 3 65 35 30
Усього
спеціалістів
12000 6078 5922 7998 4160 3838 1220 610 610 2000 940 1060 187 83 104 595 285 310
у тому числі:
у навчальних
закладах
Товариства
сприяння обороні
8000 4078 3922 3998 2160 1838 1220 610 610 2000 940 1060 187 83 104 595 285 310
у професійно-
технічних
навчальних
закладах МОН
3680 1870 1810 3680 1870 1810
у Навчально-
науковому центрі
професійно-
технічної
освіти Академії
педагогічних наук
320 130 190 320 130 190

................
Перейти до повного тексту