- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 3 серпня 2006 р. N 1080 Київ |
( Постанова втратила чинність на підставі Постанови КМ
N 875 від 17.08.2011 )
Про затвердження Положення про Міністерство оборони України
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
( Додатково див. Указ Президента
N 571/2009 від 27.07.2009 )
( Щодо визнання конституційними окремих положень див.
Рішення Конституційного Суду
N 36-рп/2009 від 24.12.2009 )
( Положення про Міністерство оборони України див. в
Указі Президента
N 406/2011 від 06.04.2011 )
1. Затвердити Положення про Міністерство оборони України, що додається.
2. Ця постанова набирає чинності одночасно з Указом Президента України стосовно визнання такими, що втратили чинність, деяких указів Президента України з питань діяльності Міністерства оборони.
( Указ Президента
N 769/2006 від 21.09.2006 набирає
чинності 22 жовтня 2006 року )
Прем'єр-міністр України | Ю.ЄХАНУРОВ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 3 серпня 2006 р. N 1080
ПОЛОЖЕННЯ
про Міністерство оборони України
1. Міністерство оборони України (Міноборони) є центральним органом виконавчої влади і військового управління, у підпорядкуванні якого перебувають Збройні Сили.
Міноборони є головним органом у системі центральних органів виконавчої влади із забезпечення реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва.
( Абзац другий пункту 1 в редакції Постанови КМ
N 664 від 01.07.2009 )
2. Міноборони у своїй діяльності керується
Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Міноборони є:
участь у формуванні та реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва, координація діяльності державних органів та органів місцевого самоврядування з підготовки держави до оборони;
( Абзац другий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
здійснення військово-політичного та адміністративного управління Збройними Силами, участь у формуванні завдань Збройних Сил;
здійснення ресурсного забезпечення для підтримання необхідного рівня бойової і мобілізаційної готовності, підготовки Збройних Сил до виконання покладених на них функцій і завдань;
проведення державної військової кадрової політики, забезпечення розвитку військової освіти і науки;
( Абзац п'ятий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
участь у формуванні та реалізації державної політики, спрямованої на розв'язання соціальних проблем військовослужбовців, а також осіб, звільнених з військової служби у запас або відставку;
участь у формуванні та удосконаленні законодавчої бази з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва, контроль за дотриманням законодавства у Збройних Силах та забезпечення здійснення демократичного цивільного контролю над Збройними Силами.
( Абзац сьомий пункту 3 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
4. Міноборони відповідно до покладених на нього завдань:
1) у питаннях формування та реалізації державної політики з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва, військово-політичного управління Збройними Силами:
( Абзац перший підпункту 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
реалізує воєнну політику держави у Збройних Силах, розробляє принципи військового будівництва, визначає напрями розвитку Збройних Сил, їх підготовки у мирний та воєнний час;
розробляє проекти та виконує державні програми розвитку Збройних Сил, розвитку озброєння і військової техніки, інші програми (плани) будівництва та розвитку Збройних Сил;
бере участь в стратегічному плануванні з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва;
( Абзац четвертий підпункту 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
координує в установленому порядку діяльність державних органів та органів місцевого самоврядування з питань підготовки держави до оборони;
готує пропозиції і розробляє проекти законів та інших нормативно-правових актів з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва, організовує, забезпечує і контролює їх виконання;
( Абзац шостий підпункту 1 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
формує основні показники державного оборонного замовлення, здійснює розміщення і оплату робіт із закупівлі, сервісного обслуговування, модернізації та ремонту озброєння і військової техніки, кодифікації на предмети постачання, капітального будівництва, закупівлі продовольства, речового та іншого майна, матеріальних та інших ресурсів для Збройних Сил, а також в установленому порядку для інших військових формувань;
забезпечує здійснення взаємовідносин Збройних Сил з державними органами, органами місцевого самоврядування, громадськими організаціями та громадянами;
реалізує політику з питань проходження державної служби у Збройних Силах;
сприяє діяльності суб'єктів, які здійснюють демократичний цивільний контроль над Збройними Силами;
забезпечує здійснення у Збройних Силах заходів щодо створення та розвитку інформаційних систем і ресурсів;
2) провадить розвідувальну та інформаційно-аналітичну діяльність в інтересах національної безпеки та оборони держави, бере участь в аналізі воєнно-політичної обстановки, прогнозуванні, виявленні та визначенні рівня воєнної загрози національній безпеці України;
( Підпункт 2 пункту 4 в редакції Постанови КМ
N 664 від 01.07.2009 )
3) організовує через Генеральний штаб Збройних Сил захист від терористичних посягань об'єктів Збройних Сил та підготовку до застосування сил і засобів Збройних Сил у разі вчинення терористичного акту в повітряному просторі чи територіальних водах України та в разі виникнення терористичних загроз безпеці держави із-за меж України;
4) у питаннях бойової та мобілізаційної готовності:
всебічно забезпечує діяльність Збройних Сил, їх функціонування, бойову та мобілізаційну готовність, боєздатність, застосування та підготовку до виконання покладених на них завдань;
подає в установленому порядку на затвердження Президентом України план дислокації Збройних Сил;
організовує забезпечення Збройних Сил матеріально-технічними, фінансовими та іншими ресурсами відповідно до потреб, визначених Генеральним штабом Збройних Сил, у межах коштів, передбачених державним бюджетом, здійснює контроль за їх ефективним використанням;
бере участь у плануванні мобілізаційної підготовки у відповідних центральних органах виконавчої влади (за сферою їх управління чи галуззю національної економіки);
організовує планування заходів з мобілізаційної підготовки та мобілізації у Збройних Силах, їх методологічне, методичне, наукове, фінансове та матеріально-технічне забезпечення;
організовує та планує через Генеральний штаб Збройних Сил в мирний час накопичення в непорушному запасі і мобілізаційному резерві Збройних Сил озброєння, військової техніки, інших матеріально-технічних засобів, продовольства, речового та іншого майна;
організовує проведення картографічних робіт в інтересах Збройних Сил;
бере участь разом з Мінтрансзв'язку та іншими центральними органами виконавчої влади у підготовці єдиної транспортної системи до функціонування в особливий період;
приймає за поданням Генерального штабу Збройних Сил рішення про формування, переформування і розформування військових частин, установ та організацій;
подає Кабінетові Міністрів України проект мобілізаційного плану Збройних Сил, інших військових формувань;
здійснює інспекційні заходи щодо визначення стану бойової готовності, оперативної та бойової підготовки, всебічного забезпечення діяльності Збройних Сил;
5) у питаннях організації просвітницької, науково-технічної і технічної діяльності:
бере участь у реалізації державної політики та здійснює управління у сфері військової освіти, визначає напрями її розвитку;
вносить Кабінетові Міністрів України пропозиції щодо утворення, реорганізації та ліквідації науково-дослідних (науково-технічних) установ, вищих військових навчальних закладів Збройних Сил III або IV рівня акредитації, військових навчальних підрозділів цивільних державних вищих навчальних закладів;
забезпечує формування і проведення єдиної політики у сфері наукової і науково-технічної діяльності в інтересах Збройних Сил, пов'язаної, зокрема, із створенням та удосконаленням озброєння і військової техніки;
організовує і координує наукові дослідження з питань національної безпеки у воєнній сфері, оборони і військового будівництва;
( Абзац п'ятий підпункту 5 пункту 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 664 від 01.07.2009 )
затверджує основні оперативно-стратегічні та оперативно-тактичні вимоги щодо якісних характеристик озброєння і військової техніки та розрахункову кількість основних видів номенклатури озброєння і військової техніки, необхідних для оснащення Збройних Сил;
здійснює військово-технічне супроводження продукції військового призначення і контроль за її якістю;
організує виконання робіт із стандартизації продукції військового призначення, процесів та послуг, метрологічної діяльності, кодифікації та каталогізації, координує діяльність у цій сфері;
6) у питаннях організації фінансової, економічної та господарської діяльності:
бере участь у формуванні оборонного бюджету;
звітує перед Кабінетом Міністрів України про використання коштів, виділених на потреби оборони;
забезпечує провадження фінансової, економічної та господарської діяльності у Збройних Силах;
здійснює контроль за ефективним витрачанням коштів і матеріальних цінностей та їх збереженням, бухгалтерським обліком та звітністю;
утворює, реорганізує і ліквідує підприємства, установи та організації, які забезпечують діяльність Збройних Сил, здійснює управління закріпленим за ними державним майном, контроль за їх діяльністю;
здійснює управління військовим майном та проводить його інвентаризацію;
здійснює в установленому порядку відчуження військового майна, передачу його до сфери управління центральних чи місцевих органів виконавчої влади, інших органів, уповноважених управляти державним майном, самоврядним установам та організаціям, які провадять діяльність в інтересах національної безпеки і оборони, та у комунальну власність;
забезпечує проведення оцінки надлишкового військового майна;
організовує роботу, пов'язану з капітальним будівництвом, експлуатацією і ремонтом житлового, казарменого та інших фондів, об'єктів військового призначення, забезпечує використання земельних ділянок, виділених для потреб Збройних Сил;
7) у гуманітарній, соціальній та інформаційній сфері:
бере участь у формуванні та проведенні державної політики, спрямованої на реалізацію соціально-економічних і правових гарантій військовослужбовцям, членам їх сімей та працівникам Збройних Сил, особам, звільненим у запас або відставку, а також членам сімей військовослужбовців, які загинули (померли), пропали безвісти, стали інвалідами під час проходження військової служби або потрапили в полон у ході бойових дій (війни) чи під час участі в міжнародних миротворчих операціях;
( Абзац другий підпункту 7 пункту 4 в редакції Постанови КМ
N 664 від 01.07.2009 )
здійснює керівництво та контроль за діяльністю органів військового управління щодо реалізації гуманітарної і соціальної політики в Збройних Силах;
................Перейти до повного тексту