- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 26 липня 2006 р. N 426-р Київ |
Про схвалення Концепції проекту Закону України "Про справочинство"
1. Схвалити Концепцію проекту Закону України "Про справочинство", що додається.
2. Мін'юсту разом з Держкомархівом, МКТ, Мінекономіки, Мінфіном, Мінпраці, Держкомстатом і Головдержслужбою розробити проект Закону України "Про справочинство" з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, і подати його до 1 грудня 2006 р. на розгляд Кабінету Міністрів України.
Прем'єр-міністр України | Ю.ЄХАНУРОВ |
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 26 липня 2006 р. N 426-р
КОНЦЕПЦІЯ
проекту Закону України "Про справочинство"
Загальна частина
Справочинство є сукупністю процесів, що забезпечують документування управлінської інформації та організацію роботи із службовими документами в державних органах і органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах та організаціях, незалежно від форми власності (далі - установа).
Відповідно до Закону України
"Про Національний архівний фонд та архівні установи" справочинство разом з архівною справою становлять єдину сферу практичної діяльності. Однак згаданим
Законом визначено лише загальні напрями організації справочинства, у зв'язку з чим необхідно законодавчо закріпити функції з організації справочинства спеціально уповноваженого центрального органу виконавчої влади у сфері архівної справи і справочинства, інших центральних органів виконавчої влади, державних архівних установ, архівних відділів міських рад, а також служб справочинства установ (далі - суб'єкти організації справочинства).
В Україні поряд з традиційним справочинством поступово впроваджуються системи електронного справочинства та електронного документообігу. Питання організації електронного справочинства законодавчо врегульовані. Водночас загальні правила організації справочинства законодавчо не унормовані. Електронні та паперові службові документи повинні функціонувати в системі справочинства на єдиних організаційних та правових засадах.
Законодавством не передбачено відповідальності за порушення вимог щодо організації та здійснення справочинства, а також за умисне псування, знищення, підроблення, приховання і незаконну передачу службових документів.
Вилучення оригіналів службових документів з документаційного фонду установи судово-слідчими та іншими компетентними органами, неповернення їх або повернення не в повному обсязі призводить до втрати документів, що можуть бути використані для захисту прав та законних інтересів громадян.
................Перейти до повного тексту