ГАЗ-53, шасі N 0432976 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
4,491 |
2,411 |
2,411 |
- " - |
ЗІЛ-131, шасі N 462942 |
- " - |
1985 |
23 |
5 |
13,198 |
3,406 |
3,406 |
- " - |
ЗІЛ-131, шасі N 333276 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
7,266 |
3,125 |
3,125 |
- " - |
УАЗ-3151, шасі N 077752 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
20,499 |
3,022 |
3,022 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цькиий |
ЗІЛ-131 МРМ (без обладнання), шасі N 656650 |
- " - |
1985 |
23 |
4 |
59,779 |
8,406 |
8,406 |
- " - |
ЗІЛ-131 ТРМ-80 (без обладнання), шасі N 544012 |
1 |
1983 |
25 |
4 |
49,816 |
7,795 |
7,795 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цькиий |
ЗІЛ-131 МРС М-АР (без обладнання), шасі N 577927 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
49,842 |
5,604 |
5,604 |
- " - |
ЗІЛ-431410, шасі N 2815955 |
- " - |
1988 |
20 |
5 |
14,485 |
4,626 |
4,626 |
- " - |
електронавантаж увач ЕП-0806, шасі N 018 |
- " - |
1981 |
27 |
4 |
3,079 |
0,827 |
0,827 |
- " - |
ГАЗ-66, шасі N 0300143 |
- " - |
1982 |
26 |
5 |
7,915 |
4,644 |
4,644 |
в/ч 1498, м. Київ |
прожекторна станція АПМ-90 на базі ЗІЛ-130, шасі N 2272499 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
13,438 |
5,614 |
5,614 |
- " - |
прожекторна станція Б-200-4П на базі УРАЛ-375, шасі N 409961 (комплект) |
- " - |
1983 |
25 |
- " - |
15,277 |
9,584 |
9,584 |
- " - |
Автобус марки: |
ЛАЗ-695Н, шасі N 132177 |
- " - |
1988 |
20 |
4 |
12,153 |
7,35 |
7,35 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
ПАЗ-672, шасі N 8900319 |
- " - |
1989 |
19 |
- " - |
12,034 |
3,885 |
3,885 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
КАВЗ-3271, шасі N 1383867 |
- " - |
1991 |
17 |
5 |
8,799 |
6,019 |
6,019 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
КАВЗ-3962, шасі N 1440082 |
- " - |
1993 |
15 |
4 |
6,863 |
6,082 |
6,082 |
- " - |
КАВЗ-3976, шасі N 1478071 |
- " - |
- " - |
- " - |
5 |
11,93 |
6,082 |
6,082 |
- " - |
ЛАЗ-699Р, шасі N 4509 |
- " - |
1983 |
25 |
- " - |
21,922 |
4,902 |
4,902 |
в/ч 1485, м. Одеса |
ЛАЗ-695Н, шасі N 162435 |
1 |
1992 |
16 |
4 |
26,974 |
9,542 |
9,542 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
КАВЗ-3972, шасі N 1478549 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
8,799 |
4,418 |
4,418 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
ЛАЗ-695Н, шасі N 162253 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
23,829 |
8,553 |
8,553 |
- " - |
ЛАЗ-695Н, шасі N J127627 |
- " - |
1988 |
19 |
- " - |
15,616 |
8,782 |
8,782 |
- " - |
ПАЗ-672, шасі N 8910326 |
- " - |
- " - |
20 |
5 |
8,636 |
4,687 |
4,687 |
в/ч 1471, м. Узин |
Мотоцикл марки: |
"Дніпро-16", шасі N 792271 |
- " - |
1992 |
16 |
- " - |
3,928 |
0,559 |
0,559 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
"Дніпро-16", шасі N 790886 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
3,928 |
0,559 |
0,559 |
- " - |
"Дніпро-16", шасі N 789344 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
3,928 |
0,559 |
0,559 |
- " - |
Моторолер марки ТМЗ-5,402, шасі N Л-22076 |
- " - |
1988 |
20 |
4 |
1,058 |
0,616 |
0,616 |
в/ч 1471, м. Узин |
Трактори та інженерна техніка: |
ДТ-75, шасі N 753894 |
- " - |
1989 |
19 |
- " - |
7,262 |
2,936 |
2,936 |
в/ч 1493, м. Чоп |
ДТ-75 НС2, шасі N 640523 |
- " - |
1991 |
17 |
- " - |
17,296 |
9,073 |
9,073 |
в/ч 2144, м. Львів |
ДТ-75, шасі N 527464 |
- " - |
1986 |
22 |
5 |
8,741 |
3,158 |
3,158 |
в/ч 2142, м. Мукачеве |
Т-40, шасі N 374500 |
- " - |
1992 |
16 |
4 |
37 |
5,728 |
5,728 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
грейдер СД-105А, шасі N 8119 |
- " - |
1989 |
19 |
- " - |
7,344 |
0,506 |
0,506 |
в/ч 2142, м. Мукачеве |
грейдер СД-105А, шасі N 2839 |
- " - |
1988 |
20 |
- " - |
7,344 |
0,506 |
0,506 |
- " - |
бульдозер Т-150, шасі N 85347 |
1 |
1992 |
16 |
4 |
30,841 |
17,175 |
17,175 |
в/ч 9971, м. Луцьк |
бульдозер Т-150, шасі N 85337 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
30,841 |
17,175 |
17,175 |
- " - |
бульдозер Т-150Д, шасі N 70021 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
60 |
5,676 |
5,676 |
в/ч 2196, м. Котовськ |
бульдозер на базі трактора Т-150Д, шасі N 81337 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
25,801 |
9,745 |
9,745 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
Причіп марки: |
2-ПН-2, шасі без номера |
- " - |
1972 |
36 |
5 |
2,246 |
1,836 |
1,836 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
1-Р-5, шасі N 171285 |
- " - |
1982 |
26 |
4 |
1,125 |
0,663 |
0,663 |
- " - |
МАЗ-8925 ПЦ-6,7, шасі N 88392 |
- " - |
1988 |
20 |
- " - |
24,738 |
7,625 |
7,625 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
1-Р-5, шасі без номера |
- " - |
1986 |
22 |
5 |
0,514 |
0,684 |
0,684 |
в/ч 1494, м. Мостиська |
однотонний до ГАЗ-33021, шасі без номера |
- " - |
1998 |
10 |
4 |
0,853 |
0,773 |
0,773 |
в/ч 2144, м. Львів |
АЦПТ-0,9, шасі N 9686 |
- " - |
1984 |
14 |
5 |
8,5 |
4,752 |
4,752 |
- " - |
2-ПН-4М (без обладнання), шасі N 5940 |
- " - |
1986 |
22 |
4 |
1,888 |
2,204 |
2,204 |
в/ч 2196, м. Котовськ |
1-Р-5, шасі N 86846 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
1,581 |
0,539 |
0,539 |
- " - |
1-П-1,5 до 1В111, шасі N 303436 |
- " - |
1987 |
21 |
5 |
1,56 |
1,237 |
1,237 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
1-П-1,5 до 1АПЗ-738, шасі N 59061 |
- " - |
1978 |
30 |
- " - |
1,56 |
1,023 |
1,023 |
- " - |
1-П-1,5, шасі без номера |
- " - |
1974 |
34 |
- " - |
0,614 |
0,452 |
0,452 |
- " - |
1-П-1,5, шасі без номера |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
0,614 |
0,452 |
0,452 |
- " - |
1-П-1,5, шасі без номера |
1 |
1974 |
34 |
5 |
0,614 |
0,452 |
0,452 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
2-ПН-2, шасі N 177058 |
- " - |
1972 |
36 |
- " - |
2,074 |
1,836 |
1,836 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цькиий |
одновісний 1-П-1,5 ІАПЗ 738, шасі N 90995 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
6,591 |
0,596 |
0,596 |
в/ч 1471, м. Узин |
одновісний 1-П-1,5 ІАПЗ 738, шасі N 71081 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
6,591 |
0,596 |
0,596 |
- " - |
одновісний 1-П-1,5 ІАПЗ 738, шасі N 66452 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
6,591 |
0,596 |
0,596 |
- " - |
напівпричіп ОДАЗ-885, шасі N 00359415 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
4,144 |
0,749 |
0,749 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
напівпричіп ОДАЗ-93571, шасі N 031926 |
- " - |
1993 |
15 |
- " - |
10,764 |
1,482 |
1,482 |
- " - |
напівпричіп ОДАЗ-9357, шасі N 28210 |
- " - |
1989 |
19 |
4 |
8,715 |
1,125 |
1,125 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
транспортний засіб ТС-39661, шасі без номера |
- " - |
1992 |
16 |
- " - |
2,665 |
0,482 |
0,482 |
в/ч 2196, м. Котовськ |
транспортний засіб ТС-39661, шасі без номера |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
2,66 |
0,482 |
0,482 |
- " - |
Бронетанкова техніка та озброєння |
БРДМ-2 (без озброєння), шасі N Х05ЛТ1991 |
- " - |
1986 |
22 |
3 |
119,766 |
35,93 |
35,93 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цький |
БРДМ-2 (без озброєння), шасі N Е06ЛТ9262 |
- " - |
1988 |
20 |
2 |
119,766 |
35,93 |
35,93 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-60 МТД-2, шасі N 411Л053 |
1 |
1970 |
38 |
2 |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-60 МТД-2, шасі N 405Л031 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60 МТД-2, шасі N 506Л016 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60 МТД-2, шасі N 403Л058 |
- " - |
1976 |
32 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
БТР-60 МТД-2, шасі N 212Л022 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60 МТД-2, шасі N 404Л011 |
- " - |
1988 |
20 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3529 |
- " - |
1982 |
26 |
4 |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
в/ч 2144, м. Львів |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3531 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3534 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3536 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3537 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3539 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3546 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Л12ЛТ4200 |
1 |
1970 |
38 |
4 |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
в/ч 2144, м. Львів |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N М09ЛТ7931 |
- " - |
1973 |
35 |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Р03УТ1574 |
- " - |
1974 |
34 |
- " - |
139,75 |
23,758 |
23,758 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N А03ЛТ1576 |
- " - |
1975 |
33 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N 707Л843 |
- " - |
1970 |
38 |
2 |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N 709Л478 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N 710Л266 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Л08ЛТ6454 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N 911Л214 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Н09ЛТ4841 |
- " - |
1971 |
37 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Н09ЛТ4870 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Н09ЛТ4874 |
1 |
1971 |
37 |
2 |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Р06ЛТ7357 |
- " - |
1974 |
34 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Р02УТ3298 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3533 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N К12УТ3549 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-60ПБ (без озброєння), шасі N Ф10УТ5652 |
- " - |
1983 |
25 |
- " - |
139,75 |
27,95 |
27,95 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N К11РТ1003 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х06РТ5286 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х06РТ5282 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф08ЛТ3681 |
- " - |
1983 |
25 |
3 |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цький |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф07ЛТ8349 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф06РТ4405 |
1 |
1983 |
25 |
2 |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
БТР-70 (без озброєння), шасі N К11РТ1015 |
- " - |
1982 |
26 |
" |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N К03ЛТ7445 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф08ЛТ3668 |
- " - |
1983 |
25 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 2142, м. Мукачеве |
БТР-70 (без озброєння), шасі N К11РТ1016 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 9938, м. Луганськ |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Б10ЛТ2246 |
- " - |
1978 |
30 |
4 |
209,625 |
62,888 |
62,888 |
в/ч 2144, м. Львів |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х01ЛТ8218 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
209,625 |
62,888 |
62,888 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N У01ЛТ3558 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
209,625 |
62,888 |
62,888 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Я12ЛТ4751 |
- " - |
1981 |
27 |
- " - |
209,625 |
62,888 |
62,888 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х01ЛТ8211 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х01ЛТ8221 |
- " - |
- " - |
- " - |
2 |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х01ЛТ8190 |
1 |
1986 |
22 |
2 |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х01ЛТ8194 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х07РТ9825 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х07РТ9826 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х07РТ9829 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Х08РТ9830 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф03РТ6307 |
- " - |
1983 |
25 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф03РТ6332 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Ф03РТ6333 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N В03РТ2009 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N В08ЛТ4025 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-70 (без озброєння), шасі N Г11ЛТ5464 |
1 |
1977 |
31 |
2 |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
БТР-70 (без озброєння), шасі N У04ЛТ1743 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
209,625 |
90,139 |
90,139 |
- " - |
БТР-80 (без озброєння), шасі N Т02ЛТ7230 |
- " - |
1989 |
19 |
5 |
335,4 |
251,55 |
251,55 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цький |
Майно зв'язку: |
БТР-60ПУ, шасі N К05УТ7269 |
- " - |
1982 |
26 |
4 |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
радіостанція Р-145БМ, N 050250 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N В02УТ5726 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 047132 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N У09УТ4749 |
- " - |
1984 |
23 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 013656 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N В02УТ5741 |
- " - |
1979 |
29 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 047130 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Б09УТ6735 |
- " - |
1978 |
30 |
2 |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
радіостанція Р-145БМ, N 046385 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Б09УТ6737 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 046384 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Б11УТ1354 |
1 |
1978 |
30 |
2 |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
радіостанція Р-145БМ, N 046537 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Б11УТ1328 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 046535 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Б11УТ1350 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 046538 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N У08УТ6010 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 013658 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N В02УТ5728 |
- " - |
1979 |
29 |
3 |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
радіостанція Р-145БМ, без номера |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N В02УТ5734 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, без номера |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N К05УТ7275 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 9960, м. Хмельни- цький |
радіостанція Р-145БМ, N 615649 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N Х05УТ1562 |
- " - |
1986 |
22 |
- " - |
130 |
27,144 |
27,144 |
- " - |
радіостанція Р-145БМ, N 050252 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
39 |
7,8 |
7,8 |
- " - |
БТР-60ПУ, шасі N У05УТ5631 |
- " - |
1984 |
24 |
4 |
130 |
27,144 |
27,144 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
радіостанція Р-145БМ, N 013472 |
1 |
1984 |
24 |
4 |
39 |
7,8 |
7,8 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
Засоби забезпечення пальним та пально |
мастильними матеріалами: |
резервуар Р-4 |
9 |
1973 |
35 |
5 |
2,463 |
1,036 |
9,324 |
в/ч 2142, м. Мукачеве |
- " - |
1 |
- " - |
34 |
- " - |
2,463 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
2,463 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
2,463 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
6 |
1980 |
24 |
- " - |
1,98 |
1,036 |
6,216 |
в/ч 1494, м. Мостиська |
- " - |
1 |
1986 |
20 |
- " - |
1,98 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
- " - |
1987 |
19 |
- " - |
1,98 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
4 |
1973 |
34 |
- " - |
0,74 |
1,036 |
4,144 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
- " - |
1 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,441 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
5 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,44 |
1,036 |
5,18 |
- " - |
- " - |
1 |
1979 |
32 |
- " - |
0,44 |
1,036 |
1,036 |
- " - |
- " - |
- " - |
1987 |
21 |
- " - |
0,262 |
1,036 |
1,036 |
в/ч 1485, м. Одеса |
- " - |
3 |
1985 |
22 |
- " - |
1,861 |
1,036 |
3,108 |
в/ч 2193, м. Могилів- Подільський |
- " - |
2 |
1969 |
39 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
2,072 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
резервуар Р-4 |
6 |
1974 |
39 |
5 |
1,981 |
1,036 |
6,216 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
- " - |
5 |
1978 |
30 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
5,18 |
- " - |
- " - |
9 |
1980 |
28 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
9,324 |
- " - |
- " - |
10 |
1983 |
25 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
10,36 |
- " - |
- " - |
5 |
1985 |
23 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
5,18 |
- " - |
- " - |
6 |
1986 |
22 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
6,216 |
- " - |
- " - |
7 |
1990 |
18 |
- " - |
1,981 |
1,036 |
7,252 |
- " - |
резервуар Р-10 |
2 |
1967 |
40 |
- " - |
1,222 |
1,45 |
2,9 |
в/ч 1471, м. Узин |
- " - |
3 |
1973 |
35 |
- " - |
1,523 |
1,45 |
4,35 |
в/ч 2142, м. Мукачеве |
- " - |
1 |
- " - |
34 |
- " - |
1,523 |
1,45 |
1,45 |
- " - |
- " - |
- " - |
1980 |
26 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
1,45 |
в/ч 1494, м. Мостиська |
- " - |
3 |
- " - |
25 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
4,35 |
- " - |
- " - |
1 |
- " - |
23 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
1,45 |
- " - |
- " - |
2 |
1989 |
17 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
2,9 |
- " - |
- " - |
3 |
1978 |
29 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
4,35 |
в/ч 2144, м. Львів |
- " - |
7 |
1980 |
27 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
10,15 |
- " - |
- " - |
4 |
1992 |
16 |
2 |
1,411 |
1,45 |
5,8 |
в/ч 1467, м. Харків |
- " - |
2 |
1993 |
15 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
2,9 |
- " - |
резервуар Р-10 |
3 |
1993 |
15 |
2 |
1,411 |
1,45 |
4,35 |
в/ч 9953, м. Суми |
- " - |
1 |
1973 |
34 |
5 |
0,334 |
1,45 |
1,45 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
- " - |
5 |
1975 |
32 |
- " - |
0,334 |
1,45 |
7,25 |
- " - |
- " - |
3 |
1977 |
30 |
- " - |
0,628 |
1,45 |
4,35 |
- " - |
- " - |
2 |
1987 |
21 |
- " - |
0,425 |
1,45 |
2,9 |
в/ч 1485, м. Одеса |
- " - |
6 |
1992 |
16 |
- " - |
1,412 |
1,45 |
8,7 |
в/ч 2193, м. Могилів- Подільський |
- " - |
4 |
1993 |
15 |
4 |
1,336 |
1,45 |
5,8 |
в/ч 2253, м. Чернігів |
- " - |
3 |
- " - |
- " - |
5 |
4,236 |
1,45 |
4,35 |
в/ч 9937, м. Маріуполь |
- " - |
- " - |
1975 |
33 |
- " - |
1,411 |
1,45 |
4,35 |
в/ч 1498, м. Київ |
- " - |
12 |
1990 |
18 |
- " - |
1,416 |
1,45 |
17,4 |
- " - |
- " - |
1 |
1978 |
30 |
- " - |
0,802 |
1,45 |
1,45 |
в/ч 1490, м. Попільня |
- " - |
- " - |
1988 |
20 |
- " - |
1,61 |
1,45 |
1,45 |
- " - |
- " - |
- " - |
1991 |
17 |
- " - |
1,61 |
1,45 |
1,45 |
- " - |
- " - |
5 |
1992 |
16 |
- " - |
1,61 |
1,45 |
7,25 |
- " - |
- " - |
1 |
1993 |
15 |
- " - |
1,61 |
1,45 |
1,45 |
- " - |
- " - |
2 |
1983 |
25 |
- " - |
1,412 |
1,45 |
2,9 |
в/ч 2161, м. Сімферополь |
резервуар Р-12 |
- " - |
1965 |
43 |
- " - |
0,78 |
1,52 |
3,04 |
- " - |
резервуар Р-16 |
3 |
1977 |
30 |
5 |
0,421 |
2,15 |
6,45 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
резервуар Р-20 |
2 |
1969 |
39 |
- " - |
1,093 |
0,273 |
0,546 |
в/ч 9951, м. Харків |
- " - |
5 |
1975 |
32 |
- " - |
1,287 |
2,506 |
12,53 |
в/ч 1498, м. Київ |
- " - |
1 |
1974 |
33 |
- " - |
1,253 |
2,506 |
2,506 |
в/ч 1490, м. Попільня |
- " - |
- " - |
1975 |
32 |
- " - |
1,253 |
2,506 |
2,506 |
- " - |
- " - |
2 |
1979 |
28 |
- " - |
1,253 |
2,506 |
5,012 |
- " - |
резервуар Р-25 |
1 |
1975 |
32 |
- " - |
2,15 |
2,618 |
2,618 |
в/ч 9953, м. Суми |
- " - |
2 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,861 |
0,215 |
0,43 |
в/ч 9951, м. Харків |
- " - |
15 |
1973 |
34 |
- " - |
0,509 |
2,618 |
39,27 |
в/ч 2197, м. Білгород- Дністров- ський |
- " - |
3 |
1992 |
16 |
- " - |
2,151 |
2,618 |
7,854 |
в/ч 2193, м. Могилів- Подільский |
- " - |
1 |
1993 |
15 |
4 |
2,035 |
2,618 |
2,618 |
в/ч 2253, м. Чернігів |
- " - |
- " - |
1987 |
20 |
5 |
2,035 |
2,618 |
2,618 |
в/ч 9937, м. Маріуполь |
- " - |
19 |
1975 |
32 |
- " - |
2,15 |
2,618 |
49,742 |
в/ч 1498, м. Київ |
- " - |
1 |
1990 |
17 |
- " - |
2,157 |
2,618 |
2,618 |
- " - |
- " - |
- " - |
1953 |
54 |
- " - |
0,407 |
2,618 |
2,618 |
в/ч 1490, м. Попільня |
- " - |
3 |
1954 |
53 |
- " - |
0,407 |
2,618 |
7,854 |
- " - |
резервуар Р-50 |
1 |
1962 |
45 |
5 |
4,179 |
5,785 |
5,785 |
в/ч 9953, м. Суми |
резервуар Р-60 |
- " - |
1961 |
46 |
- " - |
5,12 |
6,713 |
6,713 |
- " - |
блок-пункт автозаправний |
2 |
1997 |
10 |
2 |
11,638 |
2,65 |
5,3 |
в/ч 1467, м. Харків |
лічильник рідини ЛЖ-100 |
1 |
1978 |
5 |
- " - |
1,288 |
0,57 |
0,57 |
- " - |
- " - |
- " - |
1983 |
- " - |
- " - |
1,288 |
0,57 |
0,57 |
- " - |
трубопровід ПСТР-100 (комплект) |
- " - |
1978 |
30 |
5 |
4,946 |
1,95 |
1,95 |
в/ч 1490, м. Попільня |
котел паровий ППК-400 (комплект) |
- " - |
1959 |
49 |
- " - |
4,185 |
0,417 |
0,417 |
- " - |
виріб (цистерна) АЦЗ-4,4 |
- " - |
1981 |
27 |
4 |
13,535 |
4,6 |
4,6 |
в/ч 2195, м. Чернівці |
виріб (цистерна) АЦЗ-4,1 |
- " - |
1988 |
20 |
- " - |
13,535 |
4,5 |
4,5 |
- " - |
Апаратура та майно: |
виріб "Береза-ТІ" (комплект) |
- " - |
1990 |
18 |
5 |
42,23 |
1,069 |
1,069 |
в/ч 1497Р, м. Житомир |
виріб "Береза-ТЗ" (комплект) |
- " - |
1991 |
17 |
- " - |
42,23 |
1,267 |
1,267 |
- " - |
виріб "АБ-4-0/230М1" (комплект) |
- " - |
1990 |
18 |
- " - |
43,26 |
0,532 |
0,532 |
- " - |
виріб "М-76" (комплект) |
2 |
1993 |
15 |
- " - |
17,819 |
0,622 |
1,244 |
- " - |
радіоприймач Р-313М2 (комплект) |
1 |
1983 |
25 |
- " - |
13,132 |
0,365 |
0,365 |
в/ч 1486Р, м. Сімферополь |
радіоприймач Р-323М2 (комплект) |
- " - |
1989 |
19 |
- " - |
5,034 |
0,62 |
0,62 |
- " - |
виріб "Маслина М-76С" (комплект) |
3 |
1993 |
15 |
- " - |
18,932 |
0,791 |
2,373 |
в/ч 1469Р, м. Одеса |
Авіаційна техніка та авіаційно-технічне майно: |
літак типу Ан-72, заводський номер 365.720.92.858 |
1 |
1990 |
17 |
4 |
10303,319 |
8565,299 |
8565,299 |
в/ч 1467, м. Харків |
літак типу Ан-72П, заводський номер 365.760.96.926 |
- " - |
1996 |
12 |
- " - |
14127,888 |
6607,266 |
6607,266 |
в/ч 9997, м. Одеса |
вертоліт М1-8Т, заводський номер 9765519 |
- " - |
1976 |
32 |
5 |
834,439 |
125,166 |
125,166 |
- " - |
вертоліт М1-8Т, заводський номер 9765520 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
834,439 |
125,166 |
125,166 |
- " - |
двигун ТВ2-117А |
37 |
1968- 1989 |
19-40 |
4 |
103,336 |
15,501 |
573,537 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
двигун АИ-24 серії 2 |
2 |
1973 |
35 |
- " - |
85,511 |
12,827 |
25,654 |
в/ч 9997, м. Одеса |
двигун АИ-24ВТ |
1 |
1977 |
31 |
- " - |
93,778 |
14,067 |
14,067 |
- " - |
двигун АИ-8 |
3 |
1967- 1981 |
27-41 |
- " - |
20,306 |
3,046 |
9,138 |
- " - |
головний редуктор ВР-8А |
14 |
1970- 1989 |
19-38 |
- " - |
53,864 |
8,08 |
113,12 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
комбінований агрегат КАУ-30Б |
2 |
1977- 1978 |
30-31 |
- " - |
1,731 |
0,26 |
0,52 |
в/ч 1467, м. Харків |
рульовий агрегат РА-60Б |
1 |
1981 |
27 |
- " - |
2,041 |
0,308 |
0,308 |
в/ч 9997, м. Одеса |
повітряний компресор АК-50Т-1 |
- " - |
1982 |
26-32 |
- " - |
0,239 |
0,036 |
0,036 |
- " - |
регулювальна заслінка 1919Т |
4 |
1981- 1985 |
23-27 |
4 |
0,685 |
0,103 |
0,412 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
втулка несучого гвинта 8-1930-000 |
1 |
1973 |
35 |
- " - |
29,865 |
4,48 |
4,48 |
в/ч 9997, м. Одеса |
втулка рульового гвинта 8-3904-000 |
5 |
1980- 1986 |
22-28 |
- " - |
6,033 |
0,905 |
4,525 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
хвостовий редуктор 8АТ-1730-000 |
3 |
1970- 1979 |
29-33 |
- " - |
2,61 |
0,392 |
1,176 |
- " - |
хвостовий вал РШ-1516-000 (РШ-1600-00) |
4 |
1970- 1973 |
35-38 |
- " - |
2,765 |
0,415 |
1,66 |
в/ч 1467, м. Харків |
проміжний редуктор 8АТ-1520-00 |
6 |
1975 |
33 |
- " - |
1,124 |
0,169 |
1,014 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
приймально- передавальна радіостанція РВ-3 (комплект) |
4 |
1971- 1985 |
23-37 |
- " - |
5,284 |
0,793 |
3,172 |
в/ч 9997, м. Одеса |
радіостанція Р-842М (комплект) |
11 |
1972- 1984 |
24-36 |
- " - |
3,617 |
0,543 |
5,973 |
в/ч 9997, м. Одеса; в/ч 1467 м. Харків |
радіостанція Р-860 (комплект) |
4 |
1972- 1978 |
30-36 |
- " - |
1,886 |
0,283 |
1,132 |
- " - |
виріб "Осьминог-ПС" (комплект) |
3 |
1987- 1989 |
19-21 |
- " - |
375,498 |
56,325 |
168,975 |
в/ч 9997, м. Одеса |
агрегат управління 6с2.399.000 |
2 |
1977- 1982 |
26-31 |
- " - |
3,126 |
0,469 |
0,938 |
- " - |
висотомір ВД-10 (ВД-10К) |
3 |
1970- 1973 |
35-38 |
4 |
0,143 |
0,022 |
0,066 |
в/ч 1467, м. Харків |
фільтр Ф-100 |
4 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,179 |
0,027 |
0,108 |
- " - |
перемикач паливоміру П8У |
6 |
1970- 1974 |
34-38 |
- " - |
0,062 |
0,01 |
0,06 |
- " - |
індикатор нульовий ИН-4 |
4 |
1970 |
38 |
- " - |
0,233 |
0,035 |
0,14 |
- " - |
авіагоризонт АГБ-ЗК |
5 |
1970- 1978 |
30-38 |
- " - |
1,964 |
0,295 |
1,475 |
- " - |
коробка ПМК-21ТВ |
- " - |
1970- 1975 |
33-38 |
- " - |
0,349 |
0,053 |
0,265 |
- " - |
електромеханізм ЕПК-2Т-60 |
10 |
1969- 1979 |
29-39 |
- " - |
0,468 |
0,071 |
0,71 |
- " - |
виконавчий блок системи ССП-ФК |
11 |
1970- 1975 |
33-38 |
- " - |
0,305 |
0,046 |
0,506 |
- " - |
покажчик УГР-4Ук |
10 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,476 |
0,072 |
0,72 |
- " - |
датчик СКЕС 2027 |
- " - |
1970- 1972 |
36-38 |
- " - |
0,96 |
0,015 |
0,15 |
- " - |
вимірювач тахометра ИТЕ2 |
11 |
- " - |
- " - |
- " - |
0,118 |
0,018 |
0,198 |
- " - |
терморегулятор ТЕР-1 |
7 |
1970- 1979 |
29-38 |
- " - |
0,88 |
0,014 |
0,098 |
- " - |
світильник СБК-1 |
2 |
1972- 1978 |
30-36 |
4 |
0,065 |
0,01 |
0,02 |
в/ч 1467, м. Харків |
сигналізатор тиску СД-29А |
17 |
1970- 1972 |
36-38 |
- " - |
0,03 |
0,005 |
0,085 |
- " - |
корекційний механізм КМ-8 |
4 |
1971- 1974 |
34-37 |
- " - |
0,918 |
0,138 |
0,552 |
- " - |
пульт управління 6С2.390.007 |
- " - |
1970- 1975 |
33-38 |
- " - |
1,865 |
0,28 |
1,12 |
- " - |
фільтр Ф-70 |
2 |
1970- 1973 |
35-38 |
- " - |
0,043 |
0,007 |
0,014 |
- " - |
Майно морської охорони: |
корабель морської охорони проекту 133 "Антарес", заводський номер 906 |
1 |
1985 |
23 |
|
552,188 |
552,188 |
552,188 |
в/ч 2382, м. Севастополь |
корабель морської охорони проекту 133 "Антарес", заводський номер 912 |
- " - |
1993 |
15 |
|
76080 |
702,265 |
702,265 |
- " - |
корпус недобудованого судна проекту 50150 "Налим" з кільблоками та підйомним пристроєм |
- " - |
1999 |
9 |
|
1639,717 |
1639,717 |
1639,717 |
в/ч 1472, м. Керч |
корабель морської охорони "Дунай", проект трофейний |
- " - |
1942 |
66 |
|
496,453 |
858,78 |
858,78 |
в/ч 1499, м. Ізмаїл |
корабель морської охорони "Ніжин", проект 1204 |
1 |
1968 |
40 |
|
71,552 |
112,8 |
112,8 |
в/ч 1499, м. Ізмаїл |
корабель морської охорони "Канів", проект 1204 |
- " - |
1970 |
38 |
|
71,552 |
114,32 |
114,32 |
- " - |
малий катер морської охорони "Чібіс", проект 14101, заводський номер 7207 |
- " - |
1991 |
17 |
|
22,045 |
22,045 |
22,045 |
в/ч 2253, м. Чернігів |
малий катер морської охорони "Волга", проект 343МЕ, заводський номер 1448 |
- " - |
1984 |
24 |
|
19,405 |
19,405 |
19,405 |
- " - |
малий катер морської охорони "Аіст", проект 1398Б, заводський номер 9104 |
- " - |
1991 |
17 |
|
18,232 |
21,533 |
21,533 |
в/ч 1485, м. Одеса |
плавучий причал (понтон) ПРП-52М-С, секція N 1 |
- " - |
1969 |
39 |
|
1437 |
148,5 |
148,5 |
в/ч 1499, м. Ізмаїл |
плавучий причал (понтон) ПРП-52М-С, секція N 2 |
- " - |
- " - |
- " - |
|
1437 |
148,5 |
148,5 |
- " - |
катер морської охорони проект 363, заводський номер 1030 |
- " - |
1951 |
57 |
|
24,613 |
31,08 |
31,08 |
- " - |
катер морської охорони проект 1398Б, заводський номер 8903 |
- " - |
1989 |
19 |
|
9,267 |
13,36 |
13,36 |
- " - |
катер морської охорони проект 371У, заводський номер 1255 |
- " - |
1987 |
21 |
|
215,56 |
7,907 |
7,907 |
в/ч 1562, м. Ялта |
катер морської охорони проект 371У, заводський номер 1257 |
1 |
1987 |
21 |
|
215,56 |
7,216 |
7,216 |
в/ч 1562, м. Ялта |
катер морської охорони проект 1400М, заводський номер 855 |
- " - |
- " - |
- " - |
|
5072 |
101,214 |
101,214 |
в/ч 2382, м. Севастополь |
катер морської охорони проект 376У, заводський номер 1522 |
- " - |
1970 |
38 |
|
215,56 |
24,632 |
24,632 |
- " - |
катер морської охорони проект 371У, заводський номер 1256 |
- " - |
1987 |
21 |
|
215,56 |
5,519 |
5,519 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 8504-428 |
- " - |
1985 |
23 |
3 |
450 |
325,352 |
325,352 |
в/ч 1472, м. Керч |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7308-250 |
- " - |
1973 |
35 |
- " - |
450 |
207,522 |
207,522 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 8701-935 |
- " - |
1987 |
21 |
4 |
450 |
302,358 |
302,358 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 8207-423 |
- " - |
1982 |
26 |
3 |
164,063 |
221,445 |
221,445 |
в/ч 1485, м. Одеса |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 8108-902 |
- " - |
1981 |
27 |
5 |
260,418 |
96,724 |
96,724 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7205-653 |
- " - |
1972 |
36 |
- " - |
260,418 |
36,747 |
36,747 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7407-949 |
1 |
1974 |
34 |
5 |
260,418 |
81,4 |
81,4 |
в/ч 1485, м. Одеса |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7304-849 |
- " - |
1973 |
35 |
3 |
164,063 |
169,662 |
169,662 |
- " - |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7705-211 |
- " - |
1977 |
31 |
5 |
20,659 |
20,659 |
20,659 |
в/ч 2382, м. Севастополь |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 8503-563 |
- " - |
1985 |
23 |
- " - |
20,659 |
20,659 |
20,659 |
в/ч 1472, м. Керч |
дизельний двигун М504 правого обертання, заводський номер 7412-417 |
- " - |
1974 |
34 |
- " - |
20,659 |
20,659 |
20,659 |
- " - |
дизельний двигун М504 лівого обертання, заводський номер 7508-104 |
- " - |
1975 |
33 |
- " - |
20,703 |
20,703 |
20,703 |
- " - |
дизель-компре- сор ДК-2-ЗМ-1, заводський номер 559 |
- " - |
1986 |
22 |
3 |
22,4 |
22,4 |
22,4 |
в/ч 2382, м. Севастополь |
дизель- генератор АСДГ-500/І-А, заводський номер 7803-142 |
- " - |
1978 |
30 |
- " - |
79 |
79 |
79 |
- " - |
дизель М-845, заводський номер 8212-1197 |
- " - |
1982 |
26 |
- " - |
60,8 |
60,8 |
60,8 |
- " - |
дизель-редуктор М-875А, заводський номер 8207М4695 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
65,9 |
65,9 |
65,9 |
- " - |
газотурбінний двигун ДР-77, заводський номер ДОА209029 |
- " - |
1984 |
24 |
- " - |
862 |
862 |
862 |
- " - |
газотурбінний двигун ДР-77, заводський номер ДОА209030 |
1 |
1984 |
24 |
3 |
862 |
862 |
862 |
в/ч 2382, м. Севастополь |
перо стерна корабля, проект 1124 |
6 |
1989 |
19 |
2 |
2,417 |
2,417 |
14,502 |
- " - |
балер стерна корабля, проект 1124 |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
0,965 |
0,965 |
5,79 |
- " - |
гвинт бортовий корабля, проект 1124 (креслення 1124-427-001Б) |
1 |
1979 |
29 |
- " - |
19,25 |
19,25 |
19,25 |
- " - |
гвинт середній корабля, проект 1124 (креслення 1124-427-007Б) |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
30,35 |
30,35 |
30,35 |
- " - |
гвинт бортовий корабля, проект 1124 (креслення 1124-427-001Б-0 1) |
- " - |
1989 |
19 |
- " - |
19,25 |
19,25 |
19,25 |
- " - |
вал упорний корабля, проект 1124 (креслення 1124-425-007) |
- " - |
1991 |
17 |
- " - |
7,143 |
7,143 |
7,143 |
- " - |
валолінія середня корабля, проект 1124 (креслення 1124-425-013) |
- " - |
1982 |
26 |
3 |
7,596 |
7,596 |
7,596 |
- " - |
валолінія бортова корабля, проект 1124 (креслення 1124-425-015) |
- " - |
- " - |
- " - |
- " - |
7,596 |
7,596 |
7,596 |
- " - |
Ракетно-артилерійське озброєння, техніка та майно: |
5,45 мм автомат АК-74 (комплект) |
5071 |
1974- 1988 |
20-34 |
2 |
0,89708 |
0,6459 |
3275,3589 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
- " - |
3115 |
- " - |
- " - |
3 |
0,89708 |
0,58131 |
1810,78065 |
- " - |
5,45 мм автомат АК-74 (комплект) |
204 |
1974- 1988 |
20-34 |
4 |
0,89708 |
0,52031 |
106,14324 |
в/ч 2418, м. Великі Мости |
- " - |
2686 |
- " - |
- " - |
2 |
0,89708 |
0,6459 |
1734,8874 |
в/ч 1471, м. Узин |
- " - |
480 |
1977- 1984 |
24-31 |
4 |
0,89708 |
0,52031 |
249,7488 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
7,62 мм автомат АКМ (комплект) |
472 |
1961- 1977 |
31-47 |
- " - |
0,54281 |
0,34197 |
161,40984 |
- " - |
5,45 мм кулемет РПК-74 (комплект) |
220 |
1978- 1983 |
25-30 |
- " - |
2,06651 |
1,48789 |
327,3358 |
- " - |
- " - |
33 |
1982- 1986 |
22-26 |
- " - |
2,28555 |
1,6456 |
54,3048 |
в/ч 1471, м. Узин |
7,62 мм пістолет ТТ (комплект) |
48 |
1936- 1952 |
56-72 |
- " - |
0,74927 |
0,40461 |
19,42128 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
7,62 мм гвинтівка СВД (комплект) |
21 |
1967- 1978 |
30-41 |
- " - |
5,90434 |
3,71973 |
78,11433 |
- " - |
- " - |
30 |
1985- 1988 |
20-23 |
2 |
5,90434 |
4,25112 |
127,5336 |
- " - |
7,62 мм кулемет ПКС (комплект) |
49 |
1964- 1967 |
41-44 |
- " - |
7,14235 |
3,85687 |
188,98663 |
- " - |
- " - |
14 |
1968- 1970 |
38-40 |
- " - |
7,14235 |
4,49968 |
62,99552 |
- " - |
7,62 мм кулемет ПКМС (комплект) |
63 |
1986- 1988 |
20-22 |
2 |
7,14235 |
5,14249 |
323,97687 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
7,62 мм кулемет ПКМБ (комплект) |
60 |
1982 |
26 |
1 |
3,88426 |
2,79667 |
167,8002 |
- " - |
7,62 мм гвинтівка армійська АВЛ |
16 |
1974 |
34 |
2 |
3,39023 |
2,44097 |
39,05552 |
- " - |
5,56 мм гвинтівка М-16 |
1 |
1972 |
36 |
- " - |
6,3254 |
3,985 |
3,985 |
в/ч 1498, м. Київ |
12,7 мм кулемет НСВ-12,7 (комплект) |
5 |
1984- 1991 |
17-24 |
1, 2 |
68,56651 |
49,36789 |
246,83945 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
12,7 мм кулемет НСВТ |
1 |
1984 |
24 |
1 |
3,198,3 |
2,30278 |
2,30278 |
- " - |
30 мм автоматичний гранатомет станковий АГС-17 (комплект) |
25 |
1974- 1988 |
20-34 |
1, 2 |
28,56938 |
20,56995 |
514,24875 |
- " - |
40 мм гранатомет ГП-25 (комплект) |
590 |
1977 |
31 |
2 |
5,71387 |
3,59974 |
2123,8466 |
- " - |
- " - |
210 |
1978- 1990 |
18-30 |
- " - |
5,71387 |
4,11399 |
863,9379 |
- " - |
40 мм гранатомет РПГ-7В (комплект) |
65 |
1962- 1977 |
31-46 |
1, 2 |
4,61871 |
2,90979 |
189,13635 |
- " - |
- " - |
40 |
1962- 1981 |
27-46 |
4 |
4,61871 |
2,32783 |
93,1132 |
- " - |
23 мм зенітна установка ЗУ-23 (комплект) |
18 |
1979- 1985 |
23-29 |
1 |
107,09888 |
77,11119 |
1388,00142 |
- " - |
14,5 мм зенітна установка ЗУ-2 (комплект) |
1 |
1983 |
25 |
1 |
16,50064 |
11,88046 |
11,88046 |
в/ч 9930, м. Черкаси |
- " - |
3 |
1977 |
31 |
2 |
34,8746 |
21,971 |
65,913 |
- " - |