- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
від 9 квітня 2008 р. N 649-р Київ |
Про схвалення Концепції Державної цільової програми захисту прав споживачів на 2008-2011 роки
1. Схвалити Концепцію Державної цільової програми захисту прав споживачів на 2008-2011 роки, що додається.
Визначити Держспоживстандарт державним замовником Програми.
2. Держспоживстандарту разом із заінтересованими органами виконавчої влади розробити і подати у тримісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Державної цільової програми захисту прав споживачів на 2008-2011 роки.
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 9 квітня 2008 р. N 649-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової програми захисту прав споживачів на 2008-2011 роки
Загальні положення
У процесі ринкових перетворень, ускладнених такими явищами, як інфляція, підвищення цін, значно знизився рівень соціального захисту населення. Так, результати аналізу стану споживчого ринку свідчать про те, що кількість фактів порушення вимог законодавства у сфері захисту прав споживачів за останнє десятиріччя збільшується, не повною мірою реалізується право споживача на своєчасне отримання у доступній формі достовірної інформації про товари, роботи і послуги. Зберігається стала тенденція до зростання кількості скарг споживачів на незадовільну якість продукції.
Визначення проблем та обгрунтування необхідності їх розв'язання
У загальних положеннях резолюції N 39/248 Генеральної Асамблеї ООН
"Керівні принципи для захисту інтересів споживачів" визначено необхідність у формуванні та реалізації державної політики захисту інтересів споживачів, а також збереження та створення відповідної інфраструктури.
Недостатній рівень захисту прав споживачів зумовлено:
відсутністю системних дій з боку центральних і місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо забезпечення ефективного вирішення комплексу завдань, пов'язаних із забезпеченням захисту прав та інтересів споживачів;
недосконалістю законодавства у сфері захисту прав споживачів;
недостатністю фінансового, матеріально-технічного та кадрового забезпечення Держспоживстандарту;
відсутністю навчальних програм для середніх спеціальних та вищих навчальних закладів;
недостатньою поінформованістю споживачів про їх права.
................Перейти до повного тексту