від 24 грудня 2024 р. № 1313-р Київ |
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 75 |
|
Найменування заходу |
Відповідальні за виконання |
Строк виконання |
Показники (індикатори) виконання заходу |
Заходи цивільного захисту в умовах правового режиму воєнного стану та під час ліквідації наслідків збройної агресії Російської Федерації | |||
1. Організація та забезпечення здійснення заходів із: | |||
1) оповіщення органів управління та сил цивільного захисту єдиної державної системи цивільного захисту, а також населення про загрозу застосування чи застосування засобів ураження |
ДСНС Міноборони місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
протягом року | забезпечено здійснення негайного оповіщення органів управління та сил цивільного захисту єдиної державної системи цивільного захисту, а також населення після отримання інформації про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій воєнного характеру (сигнал "Повітряна тривога") від чергових змін пунктів управління органів військового управління Збройних Сил засобами загальнодержавної, територіальних і місцевих автоматизованих систем централізованого оповіщення |
2) проведення рятувальних та інших невідкладних робіт, ліквідація наслідків надзвичайних ситуацій, які виникли внаслідок ведення воєнних (бойових) дій, зокрема із застосуванням засобів ураження (ракетні удари та/або удари безпілотних літальних апаратів, гасіння пожеж) |
ДСНС центральні органи виконавчої влади (у межах компетенції) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року | забезпечено проведення аварійно-рятувальних та інших невідкладних робіт, потреба в яких виникла внаслідок збройного нападу або вогневого ураження (ракетні удари та/або удари безпілотних літальних апаратів тощо) |
3) визначення населених пунктів і районів, що потребують проведення гуманітарного розмінування, маркування небезпечних ділянок, проведення очищення (розмінування) територій |
Міноборони Генеральний штаб Збройних Сил (за згодою) Держспецтрансслужба (за згодою) ДСНС Національна поліція Національна гвардія (за згодою) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) оператори протимінної діяльності (за згодою) |
-"- |
визначено населені пункти і райони, що потребують очищення від вибухонебезпечних предметів, і забезпечено їх пріоритезацію проведено нетехнічне, технічне обстеження імовірно забруднених вибухонебезпечними предметами територій і маркування небезпечних ділянок відповідно до плану виконання заходів гуманітарного розмінування деокупованих територій України на 2025 рік здійснено заходи із розмінування територій (об’єктів) та знешкодження (знищення) вибухонебезпечних предметів відповідно до плану виконання заходів гуманітарного розмінування деокупованих територій України на 2025 рік |
4) підвищення потенціалу уповноважених підрозділів центральних органів виконавчої влади, які здійснюють заходи із розмінування та очищення територій від вибухонебезпечних предметів |
Міноборони Генеральний штаб Збройних Сил (за згодою) Держспецтрансслужба (за згодою) Мінекономіки МВС ДСНС Національна поліція Національна гвардія (за згодою) |
протягом року |
збільшено кількість підрозділів розмінування (крім ДСНС) за окремим рішенням керівників центральних органів виконавчої влади із урахуванням наявних обсягів територій, забруднених вибухонебезпечними предметами проведено укомплектування підрозділів розмінування особовим складом і його професійну підготовку у спеціалізованих навчальних закладах (кількість укомплектованих посад і чисельність навченого особового складу) здійснено заходи із забезпечення підрозділів розмінування технікою та обладнанням для виконання робіт, зокрема шляхом організації міжнародного співробітництва, залучення міжнародної технічної та гуманітарної допомоги (кількість отриманої техніки та обладнання) |
5) уточнення потреби в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту для укриття населення та приведення в готовність усіх об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, забезпечення цілодобового доступу до таких об’єктів |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) Мінстратегпром МОН МОЗ ДСНС центральні органи виконавчої влади інші органи державної влади (за згодою) |
протягом року |
розраховано потребу в об’єктах фонду захисних споруд цивільного захисту, що забезпечує укриття всіх категорій населення за місцем роботи і місцем проживання, а також інших категорій населення за місцем тимчасового перебування в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці (суб’єкта господарювання) із урахуванням вимог законодавства приведено в готовність об’єкти фонду захисних споруд цивільного захисту, забезпечено цілодобовий доступ до таких об’єктів |
6) будівництва захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення та виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) МОН МОЗ ДСНС центральні органи виконавчої влади інші органи державної влади (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року |
забезпечено будівництво захисних споруд, споруд подвійного призначення під час здійснення інженерно-технічних заходів цивільного захисту у проектній документації на нове будівництво або реконструкцію об’єктів відповідно до частини десятої статті 31 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" забезпечено відповідно до потреби виготовлення (монтування) первинних (мобільних) і облаштування найпростіших укриттів, а також (у разі потреби) відновлення пошкоджених (зруйнованих) об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
7) проведення за рішенням відповідних місцевих органів виконавчої влади (військових адміністрацій) евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей із районів ведення воєнних (бойових) дій, районів можливих бойових дій, зон збройних конфліктів у безпечні райони |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС Національна поліція Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року | здійснено заходи з евакуації населення та матеріальних і культурних цінностей із районів ведення воєнних (бойових) дій, районів можливих бойових дій, зон збройних конфліктів у безпечні райони |
8) проведення підготовки інфраструктури безпечних районів до прийому евакуйованого населення та матеріальних і культурних цінностей, організація забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних цінностей, зокрема забезпечення евакуйованого населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації), що не входять до визначених Генеральним штабом Збройних Сил районів ведення воєнних (бойових) дій органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС Національна поліція Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
-"- | здійснено місцевими держадміністраціями (військовими адміністраціями), що не входять до визначених Генеральним штабом Збройних Сил районів ведення воєнних (бойових) дій, заходи з підготовки інфраструктури, прийнято евакуйоване населення та матеріальні і культурні цінності, організовано забезпечення життєдіяльності евакуйованого населення та розміщення матеріальних і культурних цінностей, зокрема забезпечено евакуйоване населення житлом, основними продовольчими і непродовольчими товарами |
9) посилення стійкості об’єктів критичної інфраструктури системи життєзабезпечення населення |
уповноважений орган у сфері захисту критичної інфраструктури функціональні та секторальні органи у сфері захисту критичної інфраструктури місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) оператори критичної інфраструктури |
протягом року | здійснено заходи, спрямовані на своєчасне виявлення, запобігання і нейтралізацію загроз для безпеки об’єктів критичної інфраструктури системи життєзабезпечення населення, а також мінімізацію та ліквідацію наслідків у разі їх реалізації |
10) надання операторам критичної інфраструктури консультацій щодо ризиків і загроз для критичної інфраструктури та заходів для їх нейтралізації, а також щодо виконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки |
ДСНС оператори критичної інфраструктури |
-"- | забезпечено надання операторам критичної інфраструктури консультацій щодо ризиків і загроз для критичної інфраструктури та заходів з їх нейтралізації, а також щодо виконання вимог законодавства у сфері пожежної та техногенної безпеки |
11) доставки гуманітарної допомоги (гуманітарних вантажів) постраждалому населенню |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) ДСНС (у разі звернення місцевих держадміністрацій (військових адміністрацій) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
-"- | доставлено гуманітарну допомогу (гуманітарні вантажі) постраждалому населенню |
12) захисту та охорони джерел і систем питного водопостачання |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) Мінінфраструктури органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) |
протягом року | забезпечено здійснення заходів із захисту та охорони джерел і систем питного водопостачання |
13) постійного радіаційного та хімічного спостереження, своєчасного реагування на випадки радіоактивного або хімічного забруднення: | |||
на територіях підвідомчих об’єктів і в районах виконання бойових (спеціальних) завдань |
Міноборони Генеральний штаб Збройних Сил (за згодою) Держспецтрансслужба (за згодою) |
-"- |
забезпечено проведення постійного радіаційного та хімічного спостереження, своєчасне реагування на випадки радіоактивного або хімічного забруднення затверджено план реагування на застосування зброї масового знищення (хімічної зброї) |
на території України (крім районів ведення бойових дій) |
Міндовкілля ДСНС Національна поліція Національна гвардія (за згодою) Адміністрація Держприкордонслужби МОЗ Держпродспоживслужба (за згодою) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
протягом року |
забезпечено проведення постійного радіаційного та хімічного спостереження, своєчасне реагування на випадки радіоактивного або хімічного забруднення затверджено план реагування на застосування зброї масового знищення (хімічної зброї) |
14) зменшення обсягу запасів небезпечних хімічних, вибухо- і пожежонебезпечних речовин на об’єктах підвищеної небезпеки |
центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) оператори об’єктів підвищеної небезпеки (за згодою) |
-"- | забезпечено зменшення обсягу запасів небезпечних хімічних, вибухо- і пожежонебезпечних речовин на об’єктах підвищеної небезпеки |
15) захисту сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створення запасів кормів і води |
Держпродспоживслужба органи місцевого самоврядування (за згодою) |
-"- | забезпечено захист сільськогосподарських тварин, тваринницьких приміщень, ферм і комплексів, створено запаси кормів і води |
16) функціонування пунктів незламності |
Мінінфраструктури центральні органи виконавчої влади (у разі залучення) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року | підготовлено та забезпечено розгортання та функціонування понад 10 тис. пунктів незламності |
2. Утворення: | |||
1) центрів безпеки, визначених пунктом 17-1 Положення про єдину державну систему цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 9 січня 2014 р. № 11 |
органи місцевого самоврядування (за згодою) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) ДСНС Національна поліція МОЗ |
-"- |
утворено центри безпеки відповідно до потреби в таких центрах, визначеної органами місцевого самоврядування забезпечено функціонування центрів безпеки |
2) пожежно-рятувальних підрозділів для забезпечення місцевої та добровільної пожежної охорони |
органи місцевого самоврядування (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
-"- | утворено пожежно-рятувальні підрозділи для забезпечення місцевої та добровільної пожежної охорони, зокрема відповідно до програм комплексного відновлення областей, територій територіальних громад тощо |
3) оперативно-чергових (чергових, диспетчерських) служб |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
I квартал | утворено оперативно-чергові (чергові, диспетчерські) служби для забезпечення управління в режимі повсякденного функціонування органами управління та силами цивільного захисту, координації їх дій, здійснення цілодобового чергування та забезпечення функціонування системи збору, оброблення, узагальнення та аналізу інформації про обстановку в районах виникнення надзвичайних ситуацій і налагоджено взаємодію між цими службами та відповідними черговими службами Кабінету Міністрів України та ДСНС |
3. Залучення для ліквідації наслідків воєнних дій і надзвичайних ситуацій міжнародної допомоги |
МЗС ДСНС МВС центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року |
передано центральними та місцевими органами виконавчої влади узагальнену інформацію про потребу в міжнародній допомозі для ліквідації наслідків воєнних дій і надзвичайних ситуацій згідно з системою взаємодії органів виконавчої влади та МЗС отримано від міжнародних партнерів необхідну допомогу та здійснено її розподіл забезпечено невідкладні потреби відповідних отримувачів міжнародної допомоги |
4. Забезпечення засобами: | |||
1) радіаційного та хімічного захисту: | накопичено засоби радіаційного та хімічного захисту: | ||
персоналу радіаційно та хімічно небезпечних об’єктів |
суб’єкти господарювання (за згодою) |
до 25 грудня | в повному обсязі |
працівників підприємств, розташованих у зоні можливого радіоактивного та хімічного забруднення | -"- | -"- | не менше 90 відсотків потреби |
непрацюючого населення, яке проживає в зонах можливого радіоактивного забруднення та прогнозованих зонах хімічного забруднення |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
-"- |
у зонах можливого радіоактивного забруднення - в повному обсязі, у прогнозованих зонах хімічного забруднення - не менше 60 відсотків потреби |
2) індивідуального захисту, приладами радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю - особового складу сил цивільного захисту |
ДСНС центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) |
до 25 грудня | забезпечено особовий склад сил цивільного захисту засобами індивідуального захисту, приладами радіаційної, хімічної розвідки та дозиметричного контролю в повному обсязі |
5. Забезпечення підрозділів ДСНС сучасною пожежно-рятувальною (автодрабинами та іншою спеціальною технікою), аварійно-рятувальною, піротехнічною технікою, засобами бронезахисту, засобами радіаційного та хімічного захисту, тепловідбивними костюмами | ДСНС | -"- | забезпечено підрозділи ДСНС сучасною пожежно-рятувальною, аварійно-рятувальною, піротехнічною технікою, засобами бронезахисту, радіаційного та хімічного захисту, тепловідбивними костюмами відповідно до планів закупівель у межах кошторисних видатків |
6. Маркування об’єктів міжнародного гуманітарного права відповідними розпізнавальними знаками (емблемами), зокрема об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, відновлення (утримання та обслуговування) елементів такого маркування |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) ДСНС Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року |
нанесено розпізнавальні знаки (емблеми) на об’єкти міжнародного гуманітарного права відновлено (забезпечено утримання та обслуговування) елементів такого маркування |
7. Ужиття заходів із нарощування та задоволення потреб об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, зокрема із урахуванням необхідності укриття інших категорій населення (відвідувачів - для об’єктів і місць масового перебування людей; учасників освітнього процесу - для закладів освіти; пацієнтів (у стаціонарах) - для закладів охорони здоров’я; вихованців (підопічних) - для інтернатних установ соціального захисту населення) |
міністерства центральні органи виконавчої влади місцеві органи виконавчої влади інші органи державної влади (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року | визначено потребу та вжито заходів до нарощування кількості об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
8. Інформування населення про місця розташування захисних споруд цивільного захисту та інших споруд, призначених для укриття на випадок виникнення надзвичайних ситуацій, порядок їх заповнення та поводження в них (із урахуванням вимог до інклюзивності), а також про стан їх готовності до використання за призначенням, зокрема шляхом створення загальнодоступних інформаційних ресурсів |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) ДСНС Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
-"- |
поінформовано населення розміщено інформацію про об’єкти фонду захисних споруд цивільного захисту на офіційних веб-ресурсах місцевих держадміністрацій (військових адміністрацій), органів місцевого самоврядування |
9. Організація та проведення просвітницької роботи серед населення: | |||
з питань цивільного захисту в умовах воєнного стану |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) ДСНС Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
до 25 грудня | проведено просвітницьку роботу з питань цивільного захисту серед населення (зокрема через виступи, публікації тощо) |
щодо підвищення рівня обізнаності про загрози повітряних нападів і заходи безпеки для збереження життя та здоров’я громадян |
ДСНС Національна поліція Національна рада з питань телебачення і радіомовлення (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
-"- | підвищено рівень обізнаності населення з особистої безпеки під час повітряних нападів (зокрема через медіа, брошури тощо) |
Заходи з удосконалення єдиної державної системи цивільного захисту | |||
10. Створення, поповнення та використання матеріальних резервів для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків |
ДСНС Міненерго Мінстратегпром МОЗ Мін’юст (для установ виконання покарань і слідчих ізоляторів) Держводагентство Держлісагентство ДАЗВ місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
протягом року | створено та поповнено матеріальні резерви для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків у межах бюджетних видатків, а також за рахунок добровільних пожертвувань фізичних і юридичних осіб, благодійних організацій та об’єднань громадян, інших джерел, не заборонених законодавством |
11. Забезпечення утримання в постійній готовності до використання за призначенням наявних об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
балансоутримувачі (за згодою) центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) інші органи державної влади (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС Мінстратегпром |
постійно |
забезпечено постійну готовність до використання за призначенням об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту, а також цілодобовий і безперешкодний доступ для відповідних груп населення |
12. Забезпечення постійної актуалізації відомостей про об’єкти фонду захисних споруд цивільного захисту в інформаційно-комунікаційних системах "Інформаційна система" і "Облік та візуалізація фонду захисних споруд цивільного захисту" |
ДСНС центральні та місцеві органи виконавчої влади Рада міністрів Автономної Республіки Крим інші органи державної влади (за згодою) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
постійно |
забезпечено відповідність наявної інформації в інформаційно-комунікаційних системах "Інформаційна система" і "Облік та візуалізація фонду захисних споруд цивільного захисту" фактичному стану об’єктів фонду захисних споруд цивільного захисту |
13. Розвиток: | |||
1) руху дружин юних рятувальників-пожежних |
ДСНС МОН центральні органи виконавчої влади, що мають у підпорядкуванні заклади освіти місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
до 15 грудня |
здійснено заходи із залученням дружин юних рятувальників-пожежних утворено на добровільних засадах дружини юних рятувальників-пожежних |
2) добровольчого пожежного руху в громадах |
органи місцевого самоврядування (за згодою) громадська спілка "Пожежні-рятувальники України" (за згодою) ДСНС Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
протягом року | здійснено заходи із залученням громадян до добровольчого пожежного руху |
14. Створення та забезпечення функціонування класів безпеки в закладах освіти |
МОН ДСНС МВС Національна поліція центральні органи виконавчої влади, що мають у підпорядкуванні заклади освіти місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
до 25 грудня |
створено класи безпеки, зокрема відповідно до регіональних планів заходів щодо створення класів безпеки на 2025 рік забезпечено функціонування класів безпеки |
15. Завершення створення: | |||
1) функціональних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту з метою: | |||
запобігання надзвичайним ситуаціям у сфері громадського харчування і торгівлі |
Держпродспоживслужба | до 1 квітня | створено функціональну підсистему та затверджено положення про неї |
запобігання надзвичайним ситуаціям і ліквідація їх наслідків на об’єктах культури | МКСК | -"- | -"- |
2) ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту на території міських територіальних громад, адміністративними центрами яких є обласні центри |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
до 16 червня | створено ланки територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту на території міських територіальних громад, адміністративними центрами яких є обласні центри, і затверджено положення про них |
16. Приведення положень про функціональні і територіальні підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, ланки територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланки у відповідність із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2023 р. № 134 і від 13 серпня 2024 р. № 923 |
центральні органи виконавчої влади, що утворюють функціональні підсистеми місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
до 16 червня |
приведено у відповідність із змінами, внесеними постановами Кабінету Міністрів України від 14 лютого 2023 р. № 134 і від 13 серпня 2024 р. № 923 , положення про функціональні і територіальні підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, ланки територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланки |
17. Укладення договорів про співробітництво між декількома сусідніми територіальними громадами щодо здійснення заходів із забезпечення територіальних формувань цивільного захисту в разі відсутності на території відповідної територіальної громади сил та засобів для утворення таких формувань (у разі необхідності) |
органи місцевого самоврядування (за згодою) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) |
протягом року | забезпечено функціонування територіальних формувань цивільного захисту на територіях територіальних громад |
18. Утворення та уточнення складу сил цивільного захисту ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок | -"- | щокварталу | уточнено склад сил цивільного захисту ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок |
19. Оновлення (уточнення) планів здійснення заходів з евакуації населення (працівників), матеріальних і культурних цінностей у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій |
центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) |
I квартал | оновлено (уточнено та затверджено) плани здійснення заходів з евакуації населення (працівників), матеріальних і культурних цінностей у разі загрози виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій |
20. Забезпечення урядовим зв’язком в установленому порядку в разі виникнення надзвичайних ситуацій Президента України, Голови Верховної Ради України, Прем’єр-міністра України, інших посадових осіб органів державної влади, органів місцевого самоврядування, органів військового управління, керівників підприємств, установ та організацій, членів спеціальної комісії з ліквідації надзвичайної ситуації державного рівня | Адміністрація Держспецзв’язку | протягом року | забезпечено протягом року надійним зв’язком із використанням державної системи урядового зв’язку визначених посадових осіб під час виникнення надзвичайних ситуацій |
21. Організація створення на об’єктах підвищеної небезпеки 1 та 2 класів автоматизованих систем раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (у разі їх виникнення в зонах можливого ураження) і персоналу таких об’єктів* |
суб’єкти господарювання, до сфери управління яких належать об’єкти підвищеної небезпеки 1 та 2 класів (за згодою) центральні органи виконавчої влади місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
до 25 грудня | обладнано 20 відсотків об’єктів підвищеної небезпеки 1 та 2 класів автоматизованими системами раннього виявлення загрози виникнення надзвичайних ситуацій та оповіщення населення (у разі їх виникнення в зонах можливого ураження) і персоналу таких об’єктів |
22. Організація та проведення підсумкової конференції за результатами діяльності єдиної системи проведення авіаційних робіт із пошуку та рятування |
ДСНС Міноборони Мінінфраструктури Державіаслужба Адміністрація Держприкордонслужби Національна гвардія (за згодою) Адміністрація судноплавства |
грудень |
проведено підсумкову конференцію за результатами діяльності єдиної системи проведення авіаційних робіт із пошуку та рятування подано звіт про здійснення заходу суб’єктам єдиної системи проведення авіаційних робіт із пошуку та рятування |
23. Надання методичної допомоги місцевим держадміністраціям (військовим адміністраціям), органам місцевого самоврядування щодо функціонування консультаційних пунктів із надання населенню за місцем проживання інформації з питань цивільного захисту: |
ДСНС Чернівецька, Рівненська та Волинська військові адміністрації органи місцевого самоврядування Чернівецької, Рівненської, Волинської областей (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
надано методичну допомогу та інформаційно-методичну підтримку місцевим держадміністраціям (військовим адміністраціям) та органам місцевого самоврядування: |
|
у Чернівецькій області | січень - лютий | Чернівецької області | |
у Рівненській області | квітень - травень | Рівненської області | |
у Волинській області | листопад - грудень | Волинської області | |
Заходи цивільного захисту на деокупованих територіях України* | |||
24. Відновлення (створення) місцевих систем централізованого оповіщення |
органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС |
протягом року з дати завершення тимчасової окупації | забезпечено місцевими системами централізованого оповіщення доведення сигналів оповіщення та інформування населення про загрозу виникнення або виникнення надзвичайних ситуацій |
25. Відновлення та забезпечення функціонування територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС |
протягом трьох місяців з дати завершення тимчасової окупації | відновлено та забезпечено функціонування територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок |
затверджено положення про територіальні підсистеми єдиної державної системи цивільного захисту, ланки територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланки | |||
26. Обстеження та відновлення захисних споруд цивільного захисту, споруд подвійного призначення, зруйнованих або пошкоджених внаслідок ведення воєнних (бойових) дій |
місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) ДСНС Національна поліція |
з дати завершення тимчасової окупації | забезпечено здійснення заходів із відновлення пошкоджених або зруйнованих захисних споруд цивільного захисту та споруд подвійного призначення |
27. Маркування та очищення територій від вибухонебезпечних предметів |
Міноборони ДСНС місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
постійно з дати завершення тимчасової окупації |
проведено маркування небезпечних ділянок території та організовано виконання робіт з очищення від вибухонебезпечних предметів населених пунктів, об’єктів інфраструктури та інших ділянок місцевості на деокупованих територіях України |
28. Відновлення об’єктів інфраструктури системи життєзабезпечення населення |
Мінінфраструктури місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) суб’єкти господарювання (за згодою) ДСНС |
з дати завершення тимчасової окупації |
визначено обсяги шкоди, завданої об’єктам інфраструктури, та заходи і ресурси, необхідні для їх відновлення чи розбудови відновлено першочергові об’єкти інфраструктури системи життєзабезпечення населення |
29. Проведення огляду спроможностей територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок на території, яка була тимчасово окупована |
ДСНС місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) |
за окремим рішенням | визначено спроможності територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту, ланок територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту та їх субланок на території, яка була тимчасово окупована |
Заходи з підготовки та визначення стану готовності до виконання завдань за призначенням органів управління, сил та засобів єдиної державної системи цивільного захисту | |||
30. Організація та проведення: | |||
1) регіональних командно-штабних навчань із органами управління та силами цивільного захисту територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту (із визначенням стану готовності до виконання завдань із цивільного захисту в мирний час та особливий період): |
ДСНС Міноборони Національна поліція МОЗ Мінінфраструктури Держлісагентство СБУ (за згодою) місцеві держадміністрації (військові адміністрації) органи місцевого самоврядування (за згодою) Товариство Червоного Хреста України (за згодою) |
проведено регіональні командно-штабні навчання та визначено стан готовності органів управління та сил цивільного захисту територіальних підсистем єдиної державної системи цивільного захисту до виконання завдань із цивільного захисту, відкориговано планувальні документи у сфері цивільного захисту в мирний час та особливий період: |