1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
Київ
Про делегацію Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС
1. Утворити делегацію Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС, у складі згідно з додатком.
Дозволити главі делегації вносити у разі потреби зміни до персонального складу делегації та залучати експертів до участі в її роботі.
2. Затвердити такі, що додаються:
директиви делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон;
директиви делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про співробітництво під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів у спільних пунктах пропуску.

Прем'єр-міністр України

Д. ШМИГАЛЬ

Інд. 21


Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
СКЛАД
делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС



ДЕРКАЧ
Сергій Анатолійович

-

заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури, глава делегації



БАЛУЄВ
Станіслав Сергійович

-

начальник відділу прикордонної інфраструктури управління міжнародних автомобільних перевезень департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури



БЕВЗА
Олександр Володимирович

-

головний державний інспектор відділу організації провадження у справах про порушення митних правил управління боротьби з митними правопорушеннями департаменту боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Держмитслужби



БІЛОУС
Наталія Адольфівна

-

начальник відділу двостороннього співробітництва департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби



ГОЯ
Олег Васильович

-

директор департаменту організації митного контролю та оформлення Держмитслужби



ЗАДОРОЖНИЙ
Олександр Вячеславович

-

директор департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури



ЗІНКЕВИЧ
Світлана Олексіївна

-

начальник відділу міжнародного права, адаптації та систематизації законодавства управління юридичного забезпечення Адміністрації Держприкордонслужби



КАРПЕНКО
Євген Миколайович

-

заступник директора департаменту міжнародних зв’язків - начальник відділу договірно-правових питань МВС



КЛЮГА
Ярослав Миронович

-

завідувач сектору аналізу поточної діяльності та контролю управління взаємодії з Держприкордонслужбою МВС



КНЯЗЕВИЧ
Микола Миколайович

-

директор департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби



КРАВЧЕНКО
Ольга Олександрівна

-

директор департаменту правової роботи Мінінфраструктури



ЛИСЮК
Юрій Олександрович

-

заступник директора департаменту охорони державного кордону - начальник управління організації прикордонного контролю Адміністрації Держприкордонслужби



МАЛЬЦЕВА
Тетяна Володимирівна

-

заступник директора департаменту - начальник відділу міжнародного співробітництва департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Мінінфраструктури



МРУЦЬ
Юрій Богданович

-

заступник директора департаменту - начальник управління будівництва та державного майна департаменту бухгалтерського обліку, планово-фінансової та господарської роботи Держмитслужби



ОНИЩЕНКО
Катерина Вячеславівна

-

начальник управління міжнародних автомобільних перевезень департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури



ПОГИБА
Микола Григорович

-

головний спеціаліст відділу нормативного забезпечення прикордонного контролю управління організації прикордонного контролю Адміністрації Держприкордонслужби



РОЖКОВ
Олексій Валерійович

-

директор департаменту економічного співробітництва з Європейським Союзом та країнами світу Мінекономіки



САВЧЕНКО
Ольга Петрівна

-

директор департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Мінінфраструктури



СЕРГЄЄВ
Олексій Олексійович

-

заступник Міністра внутрішніх справ



СІДЛОВСЬКА
Людмила Євгенівна

-

заступник директора департаменту міжнародного права - начальник управління правової експертизи міжнародних договорів та міжнародного співробітництва Мін’юсту



СМІРНОВ
Ігор Васильович

-

заступник директора департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Держмитслужби



ШАЛОПУТ
Олена Олександрівна

-

заступник директора другого територіального департаменту МЗС



ЮРЧЕНКО
Анна Станіславівна

-

заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури з питань європейської інтеграції
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
ДИРЕКТИВИ
делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон
Основні завдання делегації, включаючи кінцеву мету участі у заході
1. Метою участі делегації Уряду України у переговорах є підготовка тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон (далі - проект Угоди).
2. Делегації Уряду України під час проведення переговорів:
1) керуватися Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України та цими директивами;
2) забезпечувати захист національних інтересів України з використанням переговорного процесу для посилення міжнародного авторитету держави та розвитку рівноправних економічних зв’язків між Україною та ЄС;
3) звертати увагу, що Генеральна Асамблея ООН підтвердила відданість суверенітету, незалежності, єдності та територіальній цілісності України в межах її міжнародно визнаних кордонів та територіальних вод;
4) наголошувати, що триваюча агресія Російської Федерації проти України є порушенням Статуту ООН, а її вторгнення на суверенну територію України із застосуванням сили проти України та подальші погрози є нічим іншим, як війною проти нашої держави;
5) упереджувати, не допускати та блокувати можливі кроки Російської або будь-якої іншої Сторони, спрямовані на легітимізацію спроби анексії Російською Федерацією тимчасово окупованих Російською Федерацією частин території України, та прийняття рішень, що можуть інтерпретуватися як пряме або непряме визнання будь-якої зміни статусу таких територій України;
6) враховувати і за необхідності активно використовувати положення резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 68/262 "Територіальна цілісність України", 71/205, 72/190, 73/263, 74/168, 75/192, 76/179 "Ситуація з правами людини в тимчасово окупованих Автономній Республіці Крим та м. Севастополь (Україна)", 73/194, 74/17, 75/29, 76/70 "Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Україна, а також частин Чорного та Азовського морів" та резолюції 11-ї надзвичайної спеціальної сесії Генеральної Асамблеї ООН 11/1 від 2 березня 2022 р. "Агресія проти України", 11/2 від 27 березня 2022 р. "Гуманітарні наслідки агресії проти України" та 11/4 від 12 жовтня 2022 р. "Територіальна цілісність України: захист принципів Статуту ООН";
7) наполягати на використанні в офіційних документах, повідомленнях, публікаціях, інформаційних матеріалах та доповідях у рамках переговорів/відряджень, у тому числі щодо відповідних статистичних даних, які стосуються Російської Федерації або були надані Російською Федерацією, а також які розміщуються та використовуються на офіційних інтернет-ресурсах та інтернет-платформах ООН, формулювань:
"агресивна війна"/"war of aggression" та "збройне вторгнення"/"armedinvasion" під час згадування триваючої збройної агресії Російської Федерації проти України та подальших погроз нашій державі, відповідно до заяв та позиції Генерального секретаря ООН;
"тимчасово окуповані території України"/"тemporarily occupied territories of Ukraine" під час згадування тимчасово окупованих Російською Федерацією Автономної Республіки Крим, м. Севастополя і частин Донецької, Запорізької, Луганської та Херсонської областей;
"окупаційна влада Російської Федерації"/"occupying authorities of the Russian Federation" під час згадування органів Російської Федерації та їх представників на тимчасово окупованих територіях України.
У разі виявлення фактів подання статистичної інформації від Російської Федерації, до якої включена статистика тимчасово окупованих територій, без відповідної примітки або використання стосовно тимчасово окупованих територій будь-якого іншого формулювання, ніж це передбачено зазначеними резолюціями Генеральної Асамблеї ООН, вживати таких заходів реагування:

................
Перейти до повного тексту