- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
Київ
Про делегацію Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС
1. Утворити делегацію Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС, у складі згідно з додатком.
Дозволити главі делегації вносити у разі потреби зміни до персонального складу делегації та залучати експертів до участі в її роботі.
2. Затвердити такі, що додаються:
директиви делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон;
директиви делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Словацької Республіки про співробітництво під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів у спільних пунктах пропуску.
Прем'єр-міністр України | Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 21 | |
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
СКЛАД
делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки текстів міжнародних договорів щодо співробітництва під час здійснення контролю осіб, транспортних засобів і товарів, які перетинають спільний державний кордон України з державами - членами ЄС
| ДЕРКАЧ Сергій Анатолійович | - | заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури, глава делегації |
| БАЛУЄВ Станіслав Сергійович | - | начальник відділу прикордонної інфраструктури управління міжнародних автомобільних перевезень департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури |
| БЕВЗА Олександр Володимирович | - | головний державний інспектор відділу організації провадження у справах про порушення митних правил управління боротьби з митними правопорушеннями департаменту боротьби з контрабандою та порушеннями митних правил Держмитслужби |
| БІЛОУС Наталія Адольфівна | - | начальник відділу двостороннього співробітництва департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби |
| ГОЯ Олег Васильович | - | директор департаменту організації митного контролю та оформлення Держмитслужби |
| ЗАДОРОЖНИЙ Олександр Вячеславович | - | директор департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури |
| ЗІНКЕВИЧ Світлана Олексіївна | - | начальник відділу міжнародного права, адаптації та систематизації законодавства управління юридичного забезпечення Адміністрації Держприкордонслужби |
| КАРПЕНКО Євген Миколайович | - | заступник директора департаменту міжнародних зв’язків - начальник відділу договірно-правових питань МВС |
| КЛЮГА Ярослав Миронович | - | завідувач сектору аналізу поточної діяльності та контролю управління взаємодії з Держприкордонслужбою МВС |
| КНЯЗЕВИЧ Микола Миколайович | - | директор департаменту міжнародної взаємодії Держмитслужби |
| КРАВЧЕНКО Ольга Олександрівна | - | директор департаменту правової роботи Мінінфраструктури |
| ЛИСЮК Юрій Олександрович | - | заступник директора департаменту охорони державного кордону - начальник управління організації прикордонного контролю Адміністрації Держприкордонслужби |
| МАЛЬЦЕВА Тетяна Володимирівна | - | заступник директора департаменту - начальник відділу міжнародного співробітництва департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Мінінфраструктури |
| МРУЦЬ Юрій Богданович | - | заступник директора департаменту - начальник управління будівництва та державного майна департаменту бухгалтерського обліку, планово-фінансової та господарської роботи Держмитслужби |
| ОНИЩЕНКО Катерина Вячеславівна | - | начальник управління міжнародних автомобільних перевезень департаменту дорожніх і авіаційних перевезень, розвитку туризму та безпеки на транспорті Мінінфраструктури |
| ПОГИБА Микола Григорович | - | головний спеціаліст відділу нормативного забезпечення прикордонного контролю управління організації прикордонного контролю Адміністрації Держприкордонслужби |
| РОЖКОВ Олексій Валерійович | - | директор департаменту економічного співробітництва з Європейським Союзом та країнами світу Мінекономіки |
| САВЧЕНКО Ольга Петрівна | - | директор департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції Мінінфраструктури |
| СЕРГЄЄВ Олексій Олексійович | - | заступник Міністра внутрішніх справ |
| СІДЛОВСЬКА Людмила Євгенівна | - | заступник директора департаменту міжнародного права - начальник управління правової експертизи міжнародних договорів та міжнародного співробітництва Мін’юсту |
| СМІРНОВ Ігор Васильович | - | заступник директора департаменту з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Держмитслужби |
| ШАЛОПУТ Олена Олександрівна | - | заступник директора другого територіального департаменту МЗС |
| ЮРЧЕНКО Анна Станіславівна | - | заступник Міністра розвитку громад, територій та інфраструктури з питань європейської інтеграції |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 21 квітня 2023 р. № 386-р
ДИРЕКТИВИ
делегації Уряду України для участі у переговорах з метою підготовки тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон
Основні завдання делегації, включаючи кінцеву мету участі у заході
1. Метою участі делегації Уряду України у переговорах є підготовка тексту Угоди між Кабінетом Міністрів України та Урядом Угорщини про контроль прикордонного руху в спільних пунктах пропуску через державний кордон (далі - проект Угоди).
2. Делегації Уряду України під час проведення переговорів:
1) керуватися
Конституцією та законами України, актами Президента України та Кабінету Міністрів України, міжнародними договорами України та цими директивами;
2) забезпечувати захист національних інтересів України з використанням переговорного процесу для посилення міжнародного авторитету держави та розвитку рівноправних економічних зв’язків між Україною та ЄС;
3) звертати увагу, що Генеральна Асамблея ООН підтвердила відданість суверенітету, незалежності, єдності та територіальній цілісності України в межах її міжнародно визнаних кордонів та територіальних вод;
4) наголошувати, що триваюча агресія Російської Федерації проти України є порушенням Статуту ООН, а її вторгнення на суверенну територію України із застосуванням сили проти України та подальші погрози є нічим іншим, як війною проти нашої держави;
5) упереджувати, не допускати та блокувати можливі кроки Російської або будь-якої іншої Сторони, спрямовані на легітимізацію спроби анексії Російською Федерацією тимчасово окупованих Російською Федерацією частин території України, та прийняття рішень, що можуть інтерпретуватися як пряме або непряме визнання будь-якої зміни статусу таких територій України;
6) враховувати і за необхідності активно використовувати положення резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 68/262 "Територіальна цілісність України", 71/205, 72/190, 73/263, 74/168, 75/192, 76/179 "Ситуація з правами людини в тимчасово окупованих Автономній Республіці Крим та м. Севастополь (Україна)", 73/194, 74/17, 75/29, 76/70 "Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, Україна, а також частин Чорного та Азовського морів" та резолюції 11-ї надзвичайної спеціальної сесії Генеральної Асамблеї ООН 11/1 від 2 березня 2022 р. "Агресія проти України", 11/2 від 27 березня 2022 р. "Гуманітарні наслідки агресії проти України" та 11/4 від 12 жовтня 2022 р. "Територіальна цілісність України: захист принципів Статуту ООН";
7) наполягати на використанні в офіційних документах, повідомленнях, публікаціях, інформаційних матеріалах та доповідях у рамках переговорів/відряджень, у тому числі щодо відповідних статистичних даних, які стосуються Російської Федерації або були надані Російською Федерацією, а також які розміщуються та використовуються на офіційних інтернет-ресурсах та інтернет-платформах ООН, формулювань:
"агресивна війна"/"war of aggression" та "збройне вторгнення"/"armedinvasion" під час згадування триваючої збройної агресії Російської Федерації проти України та подальших погроз нашій державі, відповідно до заяв та позиції Генерального секретаря ООН;
"тимчасово окуповані території України"/"тemporarily occupied territories of Ukraine" під час згадування тимчасово окупованих Російською Федерацією Автономної Республіки Крим, м. Севастополя і частин Донецької, Запорізької, Луганської та Херсонської областей;
"окупаційна влада Російської Федерації"/"occupying authorities of the Russian Federation" під час згадування органів Російської Федерації та їх представників на тимчасово окупованих територіях України.
У разі виявлення фактів подання статистичної інформації від Російської Федерації, до якої включена статистика тимчасово окупованих територій, без відповідної примітки або використання стосовно тимчасово окупованих територій будь-якого іншого формулювання, ніж це передбачено зазначеними резолюціями Генеральної Асамблеї ООН, вживати таких заходів реагування:
................Перейти до повного тексту