- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 3 травня 2022 р. № 348-р Київ |
Про участь тристоронньої делегації у 110-й сесії Міжнародної конференції праці
1. Утворити тристоронню делегацію для участі у 110-й сесії Міжнародної конференції праці у складі згідно з додатком.
2. Дозволити главі делегації вносити у разі потреби зміни до її складу, розподіляти обов’язки між її членами, залучати в установленому порядку до роботи делегації працівників центральних органів виконавчої влади.
3. Затвердити директиви для участі тристоронньої делегації у 110-й сесії Міжнародної конференції праці, що додаються.
Прем'єр-міністр України |
Д. ШМИГАЛЬ |
Інд. 73 |
|
Додаток
до розпорядження Кабінету Міністрів України
від 3 травня 2022 р. № 348-р
СКЛАД
тристоронньої делегації для участі у 110-й сесії Міжнародної конференції праці
|
ДЯДЮРА Ігор Григорович |
- |
заступник Міністра економіки з питань цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації, глава делегації (делегат) |
|
ФІЛІПЕНКО Євгенія Іллівна |
- |
Постійний представник України при Відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у м. Женеві, заступник глави делегації (делегат) |
|
БІЛЕНЬКИЙ Сергій Леонідович |
- |
заступник голови Ради Федерації роботодавців України (делегат, за згодою) |
|
БЛАГОВЕЩЕНСЬКА Альона Вікторівна |
- |
голова Харківської обласної організації профспілки працівників охорони здоров’я України (радник, за згодою) |
|
БРЯЗГУНОВА Олеся Юріївна |
- |
міжнародний секретар Конфедерації вільних профспілок України (радник, за згодою) |
|
ВОЛИНЕЦЬ Михайло Якович |
- |
голова Конфедерації вільних профспілок України (заступника делегата, за згодою) |
|
ГНАТЮК Олег Анатолійович |
- |
начальник управління інспекційної діяльності Держпраці (радник) |
|
ДЕГНЕРА Ігор Анатолійович |
- |
перший заступник Голови Держпраці (радник) |
|
ЗЕЛЕНИЙ Дмитро Леонідович |
- |
голова Конфедерації незалежних профспілок Донецької області (радник, за згодою) |
|
ІЛЛІЧОВ Руслан Володимирович |
- |
керівник секретаріату Спільного представницького органу сторони роботодавців на національному рівні (радник, за згодою) |
|
КОВАЛЬ Вікторія Миколаївна |
- |
голова профспілки працівників охорони здоров’я України (радник, за згодою) |
|
КУБАНСЬКИЙ Сергій Анатолійович |
- |
голова Ради Київської міської профспілки працівників охорони здоров’я (радник, за згодою) |
|
КУЗОВОЙ Юрій Віталійович |
- |
генеральний директор директорату розвитку ринку праці та умов оплати праці Мінекономіки (радник) |
|
ЛЕВИЦЬКА Наталія Анатоліївна |
- |
заступник голови Конфедерації вільних профспілок України (радник, за згодою) |
|
НІКІТОВ Андрій Вікторович |
- |
радник Постійного представництва України при Відділенні ООН та інших міжнародних організаціях у м. Женеві (заступник делегата) |
|
РЕВУК Ольга Миколаївна |
- |
заступник Міністра соціальної політики з питань європейської інтеграції (заступник делегата) |
|
САВЕНКО Олександр Леонідович |
- |
генеральний директор директорату зайнятості та трудової міграції Мінекономіки (радник) |
|
ЧАБАНЮК Ольга Анатоліївна |
- |
заступник голови Профспілки працівників освіти і науки України (радник, за згодою) |
|
ШИЛОВ Василь Іванович |
- |
керівник департаменту міжнародних зв’язків апарату Федерації профспілок України (радник, за згодою) |
|
ШУБІН Олександр Олександрович |
- |
заступник голови Федерації профспілок України (делегат, за згодою) |
|
ЯВОРСЬКИЙ Олександр Анатолійович |
- |
директор департаменту конкурентоспроможності бізнесу та регуляторної політики Федерації роботодавців України (радник, за згодою) |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 3 травня 2022 р. № 348-р
ДИРЕКТИВИ
для участі тристоронньої делегації України у 110-й сесії Міжнародної конференції праці
1. Основні завдання делегації, включаючи кінцеву мету участі у заході
Під час роботи на Конференції:
надавати пріоритетне значення захисту інтересів України та забезпеченню створення умов для подальшого використання потенціалу Міжнародної організації праці насамперед з метою сприяння відсічі та подолання наслідків збройної агресії Російської Федерації, допомоги біженцям з України, посиленню економіки України, досягненню Цілей сталого розвитку до 2030 року, узгоджених на міжнародному рівні, та належному виконанню нової Програми гідної праці Міжнародної організації праці для України на 2020-2024 роки, якою визначено актуалізовані головні напрями та завдання співробітництва між Україною та Міжнародною організацією праці;
звертати увагу, що Генеральна Асамблея ООН підтвердила відданість суверенітету, незалежності, єдності та територіальній цілісності України в межах її міжнародно визнаних кордонів та територіальних вод;
наголошувати, що триваюча агресія Російської Федерації проти України є порушенням
Статуту ООН, а її вторгнення на суверенну територію України із застосуванням сили проти України та подальші погрози є нічим іншим, як війною проти нашої держави;
акцентувати увагу на тих напрямах діяльності Міжнародної організації праці, які відповідають економічним інтересам і завданням, що стоять перед Україною в соціально-трудовій сфері (зокрема, щодо подолання наслідків збройної агресії Росії, допомоги біженцям, захисту соціальної справедливості), сприяють її курсу на європейську інтеграцію та подальшу демократизацію суспільства, створенню умов для підвищення ефективності участі України у діяльності Міжнародної організації праці;
спрямовувати зусилля на забезпечення максимального врахування в межах технічного співробітництва під егідою Міжнародної організації праці інтересів та проблем країн, темпи зростання економіки яких потребують пришвидшення, а також на закріплення у підсумкових документах і рішеннях сесії Міжнародної конференції праці положень, що відповідають інтересам нашої держави;
керуватися
Конституцією та законами України, указами та розпорядженнями Президента України, постановами та рішеннями Верховної Ради України і Кабінету Міністрів України, а також цими директивами;
запобігати, не допускати та блокувати можливі кроки Російської Сторони, спрямовані на використання заходу для легітимізації спроб анексії Російською Федерацією Автономної Республіки Крим та м. Севастополя та легітимізації рішення РФ від 21 лютого 2022 р. щодо статусу окремих районів Донецької та Луганської областей України, та прийняття рішень, що можуть інтерпретуватися як пряме або непряме визнання будь-якої зміни статусу окремих районів Донецької та Луганської областей України та Автономної Республіки Крим як тимчасово окупованих РФ частин території України;
враховувати та у разі потреби активно використовувати відповідні положення резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 68/262 від 27 березня 2014 р. "Територіальна цілісність України", 71/205 від 19 грудня 2016 р., 72/190 від 19 грудня 2017 р., 73/263 від 22 грудня 2018 р. "Ситуація з правами людини в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь (Україна)", 74/168 від 18 грудня 2019 р., 75/192 від 16 грудня 2020 р. "Ситуація з правами людини в Автономній Республіці Крим та місті Севастополь (Україна)", 76/169 від 16 грудня 2021 р. "Тероризм і права людини", а також резолюцій Генеральної Асамблеї ООН 73/194 від 17 грудня 2018 р., 74/17 від 9 грудня 2019 р., 75/29 від 7 грудня 2020 р. "Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим і міста Севастополь (Україна), а також частин Чорного та Азовського морів", 76/70 від 9 грудня 2021 р. "Проблема мілітаризації Автономної Республіки Крим та міста Севастополь, Україна, а також регіонів Чорного та Азовського морів", 11/1 від 2 березня 2022 р. "Агресія проти України", 11/2 від 24 березня 2022 р., резолюції Ради ООН з прав людини (A/HRC/49/L.1) від 4 березня 2022 р. про ситуацію щодо прав людини в Україні внаслідок агресії Російської Федерації, проміжне рішення Міжнародного суду Організації Об’єднаних Націй від 16 березня 2022 р., відповідно до якого на найвищому юридичному рівні констатовано факт вторгнення Росії на територію України;
наполягати на використанні в офіційних документах, повідомленнях, публікаціях, інформаційних матеріалах та доповідях Міжнародної організації праці, у тому числі щодо відповідних статистичних даних, які стосуються Російської Федерації або були надані Російською Федерацією, а також які розміщуються та використовуються на офіційних інтернет-ресурсах та інтернет-платформах Організації Об’єднаних Націй:
- формулювання "війна" / "war" та "вторгнення" / "invasion" під час згадування триваючої збройної агресії Російської Федерації проти України та подальших погроз нашій державі відповідно до заяв та позиції Генерального секретаря ООН;
- формулювання "Автономна Республіка Крим та місто Севастополь, Україна, тимчасово окуповані Російською Федерацією" / "Autonomous Republic of Crimea and the city of Sevastopol, Ukraine, temporarily occupied by the Russian Federation" під час згадування Автономної Республіки Крим та м. Севастополя;
- формулювання "Тимчасово окуповані території у Донецькій та Луганській областях" / "Temporarily occupied territories in the Donetsk and Luhansk regions" під час згадування тимчасово окупованих окремих районів Донецької та Луганської областей;
- формулювання "окупаційна влада Російської Федерації" / "occupying authorities of the Russian Federation" під час згадування структур Російської Федерації та їх представників в Автономній Республіці Крим та м. Севастополі;
- формулювання "Російська окупаційна адміністрація" / "Russian occupation administration" під час згадування структур Російської Федерації та їх представників в тимчасово окупованих окремих районах Донецької та Луганської областей.
У разі виявлення фактів подання статистичної інформації від РФ, до якої включена статистика Криму та/або окремих районів Донецької та Луганської областей України, без відповідної примітки, або використання стосовно тимчасово окупованих територій будь-якого іншого формулювання, аніж це передбачено згаданими резолюціями Генеральної Асамблеї ООН, вживати таких заходів реагування:
- інформувати МЗС про ідентифіковані проблеми та вжиті в межах компетенції заходи з метою їх усунення;
- у разі, коли документ розповсюджується в рамках установ міжнародних організацій/секретаріатів міжнародних договорів, затверджується на засіданні її керівних чи робочих (експертних) органів, - блокувати такі рішення;
- у разі, коли Українська Сторона не в змозі запобігти такому розповсюдженню, ухваленню чи затвердженню, - виголосити заяву під час засідання або коментар за підсумками, у яких опротестувати факт оприлюднення документа, що завдає шкоди незалежності, територіальній цілісності та суверенітету України і порушує тим самим політику невизнання, запроваджену згаданими резолюціями Генеральної Асамблеї ООН;
наполягати на необхідності позбавлення / призупинення членства Росії / її кандидатур в міжнародних організаціях і їх допоміжних, конвенційних та виборних органах;
вживати усіх можливих заходів для досягнення цієї мети. Сприяти залученню міжнародної гуманітарної допомоги та фінансових ресурсів донорської спільноти для задоволення потреб постраждалого населення;
врахувати факт проведення 110-ї сесії Міжнародної конференції праці у режимі он-лайн, що потребуватиме організації відповідних дистанційних підключень та використання засобів електронного зв’язку.
2. Окремі доручення главі делегації та в разі потреби кожному члену делегації
Наполягати на необхідності виключення Російської Федерації з членства у Міжнародній організації праці та забороні на участь в заходах та подіях, що проходять під егідою Міжнародної організації праці.
................Перейти до повного тексту