- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 14 квітня 2021 р. № 320-р Київ |
Про затвердження плану заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року
1. Затвердити план заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року, що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним, Київській міській державним адміністраціям:
забезпечити виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням, у межах видатків, передбачених у державному та місцевих бюджетах на відповідний рік, а також інших джерел, не заборонених законодавством;
подавати щороку до 10 лютого Міністерству освіти і науки інформацію про стан виконання плану заходів, затвердженого цим розпорядженням, для її узагальнення та подання до 15 березня Кабінетові Міністрів України.
Прем'єр-міністр України |
Д.ШМИГАЛЬ |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 14 квітня 2021 р. № 320-р
ПЛАН
заходів щодо популяризації природничих наук та математики до 2025 року
1. Оснастити навчальні та методичні кабінети, фізичні, хімічні, біологічні лабораторії, ІТ-лабораторії і кабінети географії, математики та інформатики для проведення лабораторних і практичних занять у закладах фахової передвищої та вищої освіти.
|
МОН, обласні та Київська міська держадміністрації. |
|
2022-2025 роки. |
2. Сприяти створенню і функціонуванню навчально-наукових лабораторій на базі закладів вищої освіти та наукових установ для виконання на їх базі школярами науково-дослідних проектів під керівництвом вчених у рамках розвитку освіти наукового спрямування.
|
МОН, Національна академія наук (за згодою). |
|
2022-2025 роки. |
|
МОН, Мінекономіки. |
|
2022 рік. |
4. Створити серію науково-популярних просвітницьких соціальних короткометражних відеороликів для популяризації природничих наук та математики за участю знаних особистостей (ведучих засобів масової інформації, громадських діячів, лідерів громадської думки).
|
МОН, Мінцифри. |
|
2022-2025 роки. |
................Перейти до повного тексту