від 15 листопада 2019 р. № 1051-р Київ |
Прем'єр-міністр України | О.ГОНЧАРУК |
Інд. 19 |
1. | Освіта | - ступінь вищої освіти - не нижче магістра |
2. | Досвід роботи |
- загальний стаж роботи - не менше семи років; - досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у сферах економічного, соціального розвитку і торгівлі, державної промислової політики, державної військово-промислової політики, державної інвестиційної політики, державної зовнішньоекономічної політики, технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об’єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, інноваційної діяльності в реальному секторі економіки, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів, формування та реалізацію державної політики у сфері державної статистики, державного матеріального резерву, експортного контролю, захисту прав споживачів, державної політики з контролю за цінами, державної регуляторної політики та державної політики з питань ліцензування, дозвільної системи, нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, аграрної політики, державної політики у сфері сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, охорони прав на сорти рослин, тваринництва, насінництва та розсадництва, рибного господарства та рибної промисловості, охорони, використання та відтворення водних біоресурсів, регулювання рибальства та безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства, лісового та мисливського господарства, ветеринарної медицини, безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, у сфері карантину та захисту рослин, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу, праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального діалогу, у сфері промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, здійснення державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про працю та зайнятість населення - не менше трьох років або досвід реформування чи управління змінами у великих організаціях |
3. | Володіння державною мовою | - вільне володіння державною мовою |
4. | Володіння іноземною мовою | - володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська та/або французька) |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Стратегічне бачення |
- розуміння загальної ситуації, що склалася у відповідній сфері діяльності; - здатність до концептуального мислення; - здатність визначати напрям розвитку; - здатність до інноваційного мислення; - вміння проводити оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та оцінювання державної політики; - спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів |
2. | Управління змінами |
- вміння формувати план змін; - вміння управляти змінами та реакцією на них; - вміння оцінювати ефективність змін |
3. | Прийняття ефективних рішень |
- здатність своєчасно приймати виважені рішення; - вміння аналізувати альтернативи; - спроможність на виважений ризик; - автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень |
4. | Лідерство |
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності; - сприяння всебічному розвитку особистості; - вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності; - здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби |
5. | Комунікація та взаємодія |
- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини; - здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку; - вміння публічно виступати перед аудиторією; - здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації |
6. | Досягнення результатів |
- здатність до чіткого бачення результату діяльності; - вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; - вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
7. | Стресостійкість |
- вміння управляти своїми емоціями; - здатність до самоконтролю; - здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики |
8. | Мотивація |
- чітке бачення своєї місії на обраній посаді в державному органі; - розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади |
9. | Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів |
- вміння управляти проектами; - вміння організовувати роботу і контролювати її виконання; - вміння управляти якісним обслуговуванням; - здатність до мотивування; - вміння управляти людськими ресурсами |
10. | Робота з інформацією |
- здатність працювати з базами даних законодавства; - вміння працювати в умовах електронного урядування |
11. | Абстрактне мислення |
- здатність до логічного мислення; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки |
12. | Вербальне мислення | - здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства |
знання: - Конституції України ; - Закону України "Про державну службу" ; - Закону України "Про запобігання корупції" |
2. | Знання спеціального законодавства, пов’язаного із завданнями та змістом роботи державного секретаря Мінекономіки |
знання: - Закону України "Про публічні закупівлі" ; - Закону України "Про основні засади державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності" ; - Закону України "Про державну підтримку сільського господарства України" ; - Закону України "Про управління об’єктами державної власності" ; - Закону України "Про захист прав споживачів" |
3. | Знання основ державного управління у сферах економічного, соціального розвитку і торгівлі, державної промислової політики, державної військово-промислової політики, державної інвестиційної політики, державної зовнішньоекономічної політики, технічного регулювання, стандартизації, метрології та метрологічної діяльності, управління об’єктами державної власності, розвитку підприємництва, державно-приватного партнерства, інтелектуальної власності, інноваційної діяльності в реальному секторі економіки, туризму та курортів (крім здійснення державного нагляду (контролю) у сфері туризму та курортів), державних та публічних закупівель, а також державного замовлення на підготовку фахівців, наукових, науково-педагогічних та робітничих кадрів, підвищення кваліфікації та перепідготовку кадрів, формування та реалізацію державної політики у сфері державної статистики, державного матеріального резерву, експортного контролю, захисту прав споживачів, державної політики з контролю за цінами, державної регуляторної політики та державної політики з питань ліцензування, дозвільної системи, нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності, організації та контролю за виготовленням цінних паперів, документів суворої звітності, аграрної політики, державної політики у сфері сільського господарства та з питань продовольчої безпеки держави, охорони прав на сорти рослин, тваринництва, насінництва та розсадництва, рибного господарства та рибної промисловості, охорони, використання та відтворення водних біоресурсів, регулювання рибальства та безпеки мореплавства суден флоту рибного господарства, лісового та мисливського господарства, ветеринарної медицини, безпечності та окремих показників якості харчових продуктів, у сфері карантину та захисту рослин, топографо-геодезичної і картографічної діяльності, земельних відносин, землеустрою, Державного земельного кадастру, державного нагляду (контролю) в агропромисловому комплексі в частині дотримання земельного законодавства, використання та охорони земель усіх категорій і форм власності, родючості ґрунтів, нагляду (контролю) у системі інженерно-технічного забезпечення агропромислового комплексу, праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального діалогу, у сфері промислової безпеки, охорони праці, гігієни праці, поводження з вибуховими матеріалами, здійснення державного гірничого нагляду, здійснення державного нагляду та контролю за додержанням вимог законодавства про працю та зайнятість населення |
- розуміння мети та завдань відповідної державної політики; - знання системи управління галуззю |
4. | Управління публічними фінансами |
- знання основ бюджетного законодавства; - знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів |