від 16 жовтня 2019 р. № 964-р Київ |
Прем'єр-міністр України | О.ГОНЧАРУК |
Інд. 19 |
1. | Освіта | ступінь вищої освіти - не нижче магістра |
2. | Досвід роботи |
- загальний стаж роботи - не менше семи років; - досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у сфері охорони здоров’я, захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, забезпечення формування та реалізації державної політики у сфері епідеміологічного нагляду (спостереження), формування та реалізації державної політики у сфері створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів і медичних виробів, у сфері обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також формування державної політики у сфері санітарного та епідемічного благополуччя населення - не менше трьох років або досвід реформування чи управління змінами у великих організаціях |
3. | Володіння державною мовою | - вільне володіння державною мовою |
4. | Володіння іноземною мовою | - володіння іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи (англійська та/або французька) |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Стратегічне бачення |
- розуміння загальної ситуації, що склалася у відповідній сфері діяльності; - здатність до концептуального мислення; - здатність визначати напрям розвитку; - здатність до інноваційного мислення; - вміння проводити оцінку гендерного впливу під час формування, впровадження та оцінювання державної політики; - спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів |
2. | Управління змінами |
- вміння формувати план змін; - вміння управляти змінами та реакцією на них; - вміння оцінювати ефективність змін |
3. | Прийняття ефективних рішень |
- здатність своєчасно приймати виважені рішення; - вміння аналізувати альтернативи; - спроможність на виважений ризик; - автономність та ініціативність щодо прийняття пропозицій/рішень |
4. | Лідерство |
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності; - сприяння всебічному розвитку особистості; - вміння делегувати повноваження та управляти результатами діяльності; - здатність до формування ефективної організаційної культури державної служби |
5. | Комунікація та взаємодія |
- вміння визначати заінтересовані і впливові сторони та розбудовувати партнерські відносини; - здатність ефективно взаємодіяти, дослухатися, сприймати та викладати думку; - вміння публічно виступати перед аудиторією; - здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації |
6. | Досягнення результатів |
- здатність до чіткого бачення результату діяльності; - вміння фокусувати зусилля для досягнення результату діяльності; - вміння запобігати та ефективно долати перешкоди |
7. | Стресостійкість |
- вміння управляти своїми емоціями; - здатність до самоконтролю; - здатність до конструктивного ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики |
8. | Мотивація |
- чітке бачення своєї місії на обраній посаді в державному органі; - розуміння ключових чинників, які спонукають до зайняття обраної посади |
9. | Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів |
- вміння управляти проектами; - вміння організовувати роботу і контролювати її виконання; - вміння управляти якісним обслуговуванням; - здатність до мотивування; - вміння управляти людськими ресурсами |
10. | Робота з інформацією |
- здатність працювати з базами даних законодавства; - вміння працювати в умовах електронного урядування |
11. | Абстрактне мислення |
- здатність до логічного мислення; - вміння встановлювати причинно-наслідкові зв’язки |
12. | Вербальне мислення | - здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства |
знання: - Конституції України ; - Закону України "Про державну службу" ; - Закону України "Про запобігання корупції" |
2. | Знання спеціального законодавства, пов’язаного із завданнями та змістом роботи державного секретаря МОЗ |
знання: - Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров’я" ; - Закону України "Про екстрену медичну допомогу" ; - Закону України "Про протидію захворюванню на туберкульоз" ; - Закону України "Про психіатричну допомогу" ; - Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" |
3. | Знання основ державного управління у сферах охорони здоров’я, захисту населення від інфекційних хвороб, протидії ВІЛ-інфекції/СНІДу та іншим соціально небезпечним захворюванням, епідеміологічного нагляду (спостереження), створення, виробництва, контролю якості та реалізації лікарських засобів, медичних імунобіологічних препаратів і медичних виробів, обігу наркотичних засобів, психотропних речовин, їх аналогів і прекурсорів, протидії їх незаконному обігу, а також санітарного та епідемічного благополуччя населення |
- розуміння мети та завдань відповідної державної політики; - знання системи управління галуззю |
4. | Управління публічними фінансами |
- знання основ бюджетного законодавства; - знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів |