від 20 грудня 2017 р. № 977-р Київ |
Прем'єр-міністр України | В.ГРОЙСМАН |
Інд. 19 |
Кваліфікаційні вимоги | ||
1. | Освіта | - вища, ступінь вищої освіти - магістр |
2. | Досвід роботи |
- загальний стаж роботи - не менше семи років; - досвід роботи на посадах державної служби категорії "А" чи "Б" або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування чи досвід роботи на керівних посадах у відповідній сфері - не менше трьох років |
3. | Володіння державною мовою | - вільне володіння державною мовою |
Вимоги до компетентності | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Стратегічне бачення |
- бачення загальної картини; - концептуальне мислення; - здатність визначити напрям розвитку; - інноваційне мислення |
2. | Управління змінами |
- формування плану змін; - управління змінами та реакцією на них; - спрямованість на служіння суспільству, захист національних інтересів; - оцінка ефективності змін |
3. | Прийняття ефективних рішень |
- здатність приймати вчасні та виважені рішення; - аналіз альтернатив; - спроможність іти на виважений ризик; - автономність та ініціативність щодо пропозицій/рішень |
4. | Лідерство |
- вміння мотивувати до ефективної професійної діяльності; - сприяння всебічному розвитку особистості; - делегування та управління результатами; - створення ефективної організаційної культури державної служби |
5. | Комунікація та взаємодія |
- визначення заінтересованих і впливових сторін та розбудова партнерських стосунків; - здатність ефективно взаємодіяти – дослухатися, сприймати та викладати думку; - вміння публічно виступати, презентувати на аудиторію; - здатність переконувати інших за допомогою аргументів та послідовної комунікації |
6. | Досягнення результатів |
- чітке бачення результату; - сфокусовані зусилля для досягнення результату; - запобігання та ефективне подолання перешкод |
7. | Стресостійкість |
- розуміння своїх емоцій; - самоконтроль; - конструктивне ставлення до зворотного зв’язку, зокрема критики; - оптимізм |
8. |
Управління ефективністю та розвиток людських ресурсів |
- проектний менеджмент; - організація роботи і контроль; - управління якісним обслуговуванням; - мотивування; - управління людськими ресурсами |
9. | Робота з інформацією |
- здатність працювати з базами даних законодавства; - вміння працювати в умовах електронного урядування |
10. | Аналітичні здібності |
- логічне мислення; - абстрактне мислення; - встановлення причинно-наслідкового зв’язку |
11. | Вербальне мислення | - здатність розуміти та працювати з текстовою інформацією |
Професійні знання | ||
Вимога | Компоненти вимоги | |
1. | Знання законодавства |
Знання: - Конституції України ; - Закону України "Про державну службу" ; - Закону України "Про запобігання корупції" |
2. | Знання спеціального законодавства, що пов’язане із завданнями та змістом роботи заступника Державного секретаря Кабінету Міністрів України |
Знання: - Закону України "Про Кабінет Міністрів України" ; - Закону України "Про центральні органи виконавчої влади" ; - Закону України "Про звернення громадян" ; - Закону України "Про доступ до публічної інформації" ; - Закону України "Про публічні закупівлі" ; - Закону України "Про соціальний діалог в Україні" ; - Закону України "Про очищення влади" ; - інші акти законодавства, що регулюють питання взаємодії державних органів; - стратегічні документи, прийняті в установленому порядку актами Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України |
3. | Знання основ державного управління у відповідній галузі |
- розуміння мети та завдань державної політики у відповідній сфері; - знання системи управління галуззю |
4. | Управління публічними фінансами |
- знання основ бюджетного законодавства; - знання системи державного контролю у сфері публічних фінансів |