1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 26 жовтня 2016 р. № 781-р
Київ
Про затвердження умов продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону
1. Затвердити умови продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" (далі - товариство) за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, що додаються.
Пакет складається з 118767348 акцій, що становить 99,833 відсотка статутного капіталу товариства, номінальною вартістю 29691,837 тис. гривень.
2. Фондові державного майна:
1) забезпечити в установленому порядку шляхом укладення договорів про конфіденційність наданої інформації про товариство доступ потенційних учасників конкурсу з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону з продажу пакета акцій товариства;
2) провести в установленому порядку конкурс з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону з продажу пакета акцій товариства з урахуванням затверджених цим розпорядженням умов продажу;
3) установити контроль за виконанням покупцем умов договору купівлі-продажу пакета акцій товариства відповідно до вимог статті 27 Закону України "Про приватизацію державного майна" ;
4) інформувати щокварталу Кабінет Міністрів України про виконання покупцем умов договору купівлі-продажу пакета акцій товариства.
Прем'єр-міністр України В.ГРОЙСМАН
Інд. 25
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 26 жовтня 2016 р. № 781-р
УМОВИ
продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону
1. У конкурсі з продажу пакета акцій публічного акціонерного товариства "Херсонська теплоелектроцентраль" (далі - товариство) мають право брати участь особи, які можуть бути покупцями об'єктів приватизації згідно із статтею 8 Закону України "Про приватизацію державного майна" .
До участі у конкурсі не допускаються юридичні та фізичні особи, визначені в частині третій статті 8 Закону України "Про приватизацію державного майна" .
2. Потенційні покупці - юридичні особи зобов'язані подати державному органу приватизації документ про розподіл статутного капіталу серед учасників.
Разом із заявою для участі у конкурсі подаються:
інформація про потенційних покупців об'єктів приватизації або осіб, в інтересах яких придбаваються державні об'єкти, їх засновників, учасників, у тому числі фізичних осіб - кінцевих бенефіціарних власників (контролерів), відповідно до Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення" ;
для потенційних покупців - фізичних осіб - довідка органу доходів і зборів про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію);
для потенційних покупців - юридичних осіб - інформація про фінансово-майновий стан та документи щодо проведення аудиторської перевірки таких покупців, що засвідчують достовірність інформації про їх фінансово-майновий стан.
Відповідальність за достовірність, повноту поданих документів та обов'язок довести своє право на придбання об'єктів державної власності покладається на покупця.
3. Початкова ціна державного пакета акцій товариства у кількості 118767348 штук, або 99,833 відсотка статутного капіталу товариства (далі - пакет акцій), становить 155000 тис. гривень.
4. Покупець пакета акцій зобов'язаний забезпечити:
1) в економічній діяльності товариства:
дотримання ліцензійних умов провадження діяльності з виробництва, постачання електричної та теплової енергії (далі - продукція);
надання послуг з централізованого опалення та постачання продукції;
погашення протягом одного року з дня переходу права власності на пакет акцій простроченої заборгованості товариства із сплати податків, зборів, платежів, єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування;
експлуатацію обладнання товариства відповідно до вимог галузевих нормативних документів Міненерговугілля;
надійне забезпечення споживачів продукцією відповідно до умов, визначених договорами на постачання та купівлі-продажу, провадження належним чином діяльності з передачі продукції;
проведення своєчасних поточних розрахунків за спожиті для виробництва продукції паливо та енергоресурси;
недопущення утворення нової простроченої заборгованості товариства з платежів до бюджетів усіх рівнів та обов'язкових платежів, а також недопущення виникнення податкового боргу;
виконання мобілізаційних завдань, визначених для товариства;

................
Перейти до повного тексту