- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 10 березня 2016 р. № 199-р Київ |
Про затвердження плану заходів, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови, на період до 2020 року
1. Затвердити план заходів, спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови, на період до 2020 року, що додається.
2. Міністерствам, іншим центральним органам виконавчої влади, обласним та Київській міській держадміністраціям забезпечити виконання затвердженого цим розпорядженням плану заходів за рахунок та в межах видатків державного та місцевих бюджетів, а також за рахунок інших не заборонених законодавством джерел фінансування.
Прем'єр-міністр України |
А.ЯЦЕНЮК |
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 10 березня 2016 р. № 199-р
ПЛАН ЗАХОДІВ,
спрямованих на активізацію вивчення громадянами англійської мови, на період до 2020 року
1. Запровадити у педагогічних та класичних університетах підготовку педагогічних працівників за інноваційною програмою "Шкільний учитель нового покоління".
МОН, Національна академія педагогічних
наук (за згодою).
Вересень 2016 - травень 2018 року.
2. Запровадити сертифікацію та атестацію випускників вищих навчальних закладів, які навчалися за мовними педагогічними спеціальностями, щодо професійно-методичної компетентності.
МОН, громадські та міжнародні організації
(за згодою).
Вересень 2017 - травень 2019 року.
3. Запровадити механізм звільнення від складення вступного іспиту з іноземної мови вступників на навчання для здобуття ступеня магістра та доктора філософії, які підтвердили свій рівень знання іноземної мови дійсним міжнародним сертифікатом відповідного рівня (рівень встановлюється відповідно до вимог навчальної програми вищих навчальних закладів з урахуванням навчальної спеціальності).
МОН, громадські та міжнародні організації
(за згодою).
2017-2018 роки.
4. Створити інтернет-ресурс з навчальними матеріалами для методичної та практичної підготовки учителів англійської мови.
МОН, Національна академія педагогічних наук
(за згодою), громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2016-2017 роки.
5. Запровадити для підвищення кваліфікації учителів англійської мови в обласних інститутах післядипломної педагогічної освіти навчально-методичний комплекс "Програма післядипломної педагогічної освіти вчителів іноземних мов".
МОН, обласні та Київська міська
держадміністрації, громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2016 рік.
6. Розробити та запровадити систему моніторингу рівня професійної компетенції учителів/викладачів англійської мови.
МОН, обласні та Київська міська
держадміністрації, громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2016-2017 роки.
7. Сприяти підтвердженню професійної компетенції методистів англійської мови обласних інститутів післядипломної педагогічної освіти шляхом добровільного проходження міжнародної сертифікації.
МОН, обласні та Київська міська
держадміністрації, громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2016 рік.
8. Організувати проведення для учителів англійської мови, керівників загальноосвітніх навчальних закладів, районних та обласних методичних служб короткострокових курсів, семінарів, конференцій з питань впровадження в навчальний процес сучасних методик та технологій викладання англійської мови.
МОН, Національна академія педагогічних наук
(за згодою), обласні та Київська міська
держадміністрації, громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2016-2020 роки.
9. Сприяти розвитку дистанційної форми навчання у післядипломній освіті з ефективним використанням інформаційних та інформаційно-комунікаційних технологій.
МОН, Національна академія педагогічних наук
(за згодою), обласні та Київська міська
держадміністрації, громадські та міжнародні
організації (за згодою).
2017-2020 роки.
10. Опрацювати питання щодо:
визначення як одного з критеріїв під час моніторингу успішності з вивчення іноземних мов критерію наявності в учнів міжнародних сертифікатів;
звільнення учнів загальноосвітніх навчальних закладів від складення іспитів з іноземної мови за умови наявності в них міжнародного сертифіката з підтвердженням рівня володіння іноземною мовою за Загальноєвропейськими рекомендаціями з мовної освіти.
................Перейти до повного тексту