- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 21 листопада 2013 р. № 911-р
Київ
Про затвердження умов продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Волиньобленерго" за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону
1. Затвердити умови продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Волиньобленерго" (далі - товариство) за конкурсом з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону, що додаються.
Пакет складається з 357957002 акцій, що становить 75 відсотків статутного капіталу товариства, номінальною вартістю 17897,8501 тис. гривень.
2. Фондові державного майна:
провести в установленому порядку конкурс з відкритістю пропонування ціни за принципом аукціону з продажу пакета акцій товариства з урахуванням затверджених цим розпорядженням умов продажу;
установити контроль за виконанням покупцем умов договору купівлі-продажу пакета акцій товариства відповідно до вимог статті
27 Закону України "Про приватизацію державного майна";
інформувати щокварталу Кабінет Міністрів України про результати виконання покупцем договору купівлі-продажу пакета акцій товариства.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 21 листопада 2013 р. № 911-р
УМОВИ
продажу державного пакета акцій публічного акціонерного товариства "Волиньобленерго"
1. У конкурсі з продажу пакета акцій публічного акціонерного товариства "Волиньобленерго" (далі - товариство) мають право брати участь особи, які можуть бути покупцями об’єктів приватизації згідно із статтею
8 Закону України
"Про приватизацію державного майна" та відповідають одній з таких кваліфікаційних характеристик:
провадження протягом трьох останніх повних календарних років діяльності з передачі та постачання електричної енергії в обсязі не менш як 30 відсотків обсягу передачі та постачання електричної енергії товариством за такий самий період;
провадження протягом трьох останніх повних календарних років діяльності з виробництва та відпуску (продажу) електричної енергії в обсязі не менш як 30 відсотків обсягу передачі та постачання електричної енергії товариством за такий самий період;
безпосереднє або опосередковане володіння більш як 50 відсотками статутного капіталу юридичної особи, показники якої відповідають характеристикам, зазначеним в абзацах другому або третьому цього пункту;
перебування більш як 50 відсотків статутного капіталу потенційного покупця у безпосередньому або опосередкованому володінні юридичної особи, яка одночасно безпосередньо або опосередковано володіє більш як 50 відсотками статутного капіталу юридичної особи, показники якої відповідають характеристикам, зазначеним в абзацах другому або третьому цього пункту.
Інформація про обсяги передачі та постачання електричної енергії, виробництва та відпуску (продажу) електричної енергії потенційним покупцем повинна бути підтверджена відповідним органом державного регулювання діяльності в електроенергетиці або листом міжнародної аудиторської компанії.
До участі в конкурсі не допускаються:
юридичні особи та об’єднання, що не мають статусу юридичної особи і уклали договір про спільну діяльність на основі об’єднання вкладів або без такого об’єднання, у статутному капіталі (внесеному у спільну діяльність майні) яких частка (внесок, вклад тощо), що належить державі Україна чи іншій державі або їх державним підприємствам (установам, організаціям, господарським товариствам тощо), становить більш як 25 відсотків;
особи, що прямо або опосередковано контролюються особами, у статутному капіталі (внесеному у спільну діяльність майні) яких частка (внесок, вклад тощо), що належить державі Україна чи іншій державі або їх державним підприємствам (установам, організаціям, господарським товариствам тощо), становить більш як 25 відсотків;
компанії, зареєстровані в офшорних зонах та країнах, що внесені FATF до списку країн, що не співпрацюють у сфері протидії відмиванню доходів, одержаних злочинним шляхом;
юридичні особи, які прямо чи опосередковано контролюються особами, зазначеними в абзацах восьмому - десятому цього пункту.
Відомості про потенційного покупця відповідно до вимог абзаців восьмого і дев’ятого цього пункту повинні бути підтверджені витягом з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців, довідкою з іноземного судового чи торговельного реєстру, випискою з рахунка в цінних паперах, виданою депозитарною установою, або листом міжнародної аудиторської компанії.
2. Початкова ціна державного пакета акцій товариства у кількості 357957002 штуки, що становить 75 відсотків статутного капіталу товариства (далі - пакет акцій), становить 456000 тис. гривень.
3. Покупець пакета акцій зобов’язаний забезпечити:
1) в економічній діяльності товариства:
дотримання ліцензійних умов провадження діяльності з передачі та постачання електричної енергії;
надійне постачання товариством електричної енергії споживачам відповідно до умов, визначених договорами на користування електричною енергією, договорами про постачання електричної енергії та провадження належним чином діяльності з передачі електричної енергії;
проведення своєчасних поточних розрахунків за електричну енергію, закуплену на оптовому ринку електричної енергії України, за умови скасування положень нормативно-правових актів, якими встановлено заборону або обмеження відключення споживачів - неплатників за електричну енергію;
погашення заборгованості за закуплену електричну енергію на оптовому ринку електричної енергії України відповідно до договорів реструктуризації заборгованості з державним підприємством "Енергоринок";
досягнення починаючи з 2014 року фактичних технологічних втрат електричної енергії за рік не вище нормативних;
недопущення виникнення податкового боргу та простроченої заборгованості товариства із сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування;
виконання мобілізаційних завдань, визначених для товариства;
утримання в належному стані об’єктів та засобів цивільної оборони;
2) в інноваційно-інвестиційній діяльності товариства:
спрямування інвестицій на виконання інвестиційних програм, які щороку схвалюються НКРЕ з визначенням джерел фінансування і передбачають:
- технічний розвиток (переозброєння), модернізацію та будівництво електричних мереж та обладнання;
- здійснення заходів із зниження та/або недопущення понаднормативних витрат електричної енергії;
- впровадження та удосконалення автоматизованих систем диспетчерсько-технологічного керування;
................Перейти до повного тексту