1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 24 липня 2013 р. № 614-р
Київ
Про схвалення Концепції Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року
1. Схвалити Концепцію Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року, що додається.
Визначити Міністерство економічного розвитку і торгівлі державним замовником - координатором Програми, а Державне агентство з питань науки, інновацій та інформатизації - державним замовником Програми.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі, Державному агентству з питань науки, інновацій та інформатизації разом із заінтересованими центральними органами виконавчої влади розробити і подати у двомісячний строк Кабінетові Міністрів України проект Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 49
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 24 липня 2013 р. № 614-р
КОНЦЕПЦІЯ
Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року
Визначення проблеми, на розв’язання якої спрямована Програма
На сучасному етапі розвитку України виникає потреба у створенні нових засад державного управління, що базуються на принципах відкритості та прозорості, з метою формування нового типу держави, орієнтованої на задоволення потреб громадян та суб’єктів господарювання, насамперед у наданні адміністративних послуг.
Реалізація таких засад повинна здійснюватися шляхом створення інформаційної системи надання адміністративних послуг, забезпечення функціонування якої не можливе без упровадження інформаційних технологій у діяльність державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування.
Міжнародний досвід, зокрема Франції і Канади, свідчить, що застосування інформаційних технологій під час надання адміністративних послуг сприяє підвищенню рівня поінформованості громадськості про порядок та умови надання адміністративних послуг, а також надає можливість значно підвищити ефективність їх надання та створити зручні умови для одержувачів таких послуг.
Сучасний стан інформаційного забезпечення надання адміністративних послуг в Україні є недостатнім для громадськості внаслідок відсутності:
ефективного механізму для інформування суб’єктів звернення про адміністративні послуги, порядки, умови та суб’єктів їх надання, нормативно-правові акти, відповідно до яких надаються такі послуги, зокрема цілодобової Урядової телефонної довідки про адміністративні послуги;
можливості звернення щодо надання адміністративних послуг з використанням Інтернету.
Створення зручних і доступних умов для отримання суб’єктами звернення адміністративних послуг є одним з головних завдань державних органів, органів влади Автономної Республіки Крим та органів місцевого самоврядування.
Аналіз причин виникнення проблеми та обґрунтування необхідності її розв’язання програмним методом
Причинами виникнення проблеми є:
недостатнє використання інформаційно-телекомунікаційних технологій під час організації надання адміністративних послуг;
значні витрати часу на проведення погоджувальних процедур з державними органами, органами влади Автономної Республіки Крим, органами місцевого самоврядування для прийняття рішення щодо надання адміністративних послуг;
відсутність єдиного доступного та зручного для громадськості офіційного джерела інформації про адміністративні послуги, суб’єктів, порядки та умови їх надання, нормативно-правові акти, відповідно до яких надаються такі послуги.
Відповідно до Закону України "Про адміністративні послуги" (далі - Закон) суб’єкти звернення мають право на безоплатне отримання інформації про адміністративні послуги та порядок їх надання, що забезпечується шляхом надання їм доступу до Реєстру адміністративних послуг, розміщеного на Урядовому порталі, функціонування цілодобової Урядової телефонної довідки про адміністративні послуги та інформування таких суб’єктів через засоби масової інформації.
Надання адміністративних послуг в електронній формі та доступ суб’єктів звернення до інформації про адміністративні послуги з використанням Інтернету забезпечуються через Єдиний державний портал адміністративних послуг, який є офіційним джерелом інформації про надання адміністративних послуг в Україні.
Виконання зазначених вимог Закону можливе шляхом створення та ефективного функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг, яка буде включати систему електронної міжвідомчої взаємодії, Єдиний державний портал адміністративних послуг та цілодобову Урядову телефонну довідку про адміністративні послуги, що повинна забезпечувати можливість надання довідок про адміністративні послуги за допомогою засобів телекомунікації, актуалізації, обліку, аналізу наданих довідок, фіксації процесу їх надання технічними засобами (електронна база даних, автоматизований пошук, аудіозапис на цифрових носіях телефонного зв’язку тощо).
Розв’язання проблеми можливе шляхом розроблення та виконання Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року.
Мета Програми

................
Перейти до повного тексту