Найменування двигуна |
Тип двигуна |
Призначення двигуна |
Потужність, тяга |
Авіаційні газотурбінні двигуни, що експлуатуються, та серійні |
АИ-20 (серії 1, 2) |
турбогвинтовий двигун |
Ан-10 "Україна", -ТС, Бе-12П, -ПС, Ил-18 "Москва" |
4000 к.с. |
АИ-20Д (серії 1, 2) |
-"- |
Ан-8, -8Т, Бе-12, -12БК |
5250 к.с. |
АИ-20 (серії 5) (АИ-20К) |
-"- |
Ан-12, Ан-10А, Ил-18Б, -18Е, -20,-3В |
4000 к.с. |
АИ-20Д (серії 3) (АИ-20ДК) |
-"- |
Ан-8, Ан-12, -12БК, Бе-12 |
5180 к.с. |
АИ-20 (серії 6) (АИ-20М) |
-"- |
Ан-10, -12 Ил-18Д, -20, -20М, -24Н, -3В |
4250 к.с. |
АИ-20Д (серії 4) (АИ-20ДМ) |
-"- |
Ан-8, Бе-12 |
5180 к.с. |
АИ-20Д (серії 5) |
-"- |
Ан-32Б, -32В |
5180 к.с. |
АИ-8 |
допоміжна силова установка |
Ан-8,-10, Бе-12, Ми-6,-6А, Ми-10 (В-10), -10К |
60 кВт |
АИ-24 (серії 1) |
турбогвинтовий двигун |
Ан-24 |
2400 к.с. |
АИ-24 (серії 2) |
-"- |
Ан-24А, Б, В, РВ, РТ, Т |
2550 к.с. |
АИ-24Т |
-"- |
Ан-24А,В,Т |
2820 к.с. |
АИ-24ВТ (серії 1, 2) |
-"- |
АН-26, -26Б, Ан-30 (аерофотозйомка) |
2820 к.с. |
АИ-9 |
допоміжна силова установка |
Д-2, М-15, Ми-14, -24, -28 Ка-27, -29,-32,-50, Як-40 |
відбір повітря 0,38 кг/с |
АИ-9В (-9В серії 1) |
допоміжна силова установка |
Ми-8МТ (-17), -9МТ, -8АМТ (-171), -8МТВ (-172), -24 (-35), -28 |
3 кВт (4,5 кВт) відбір повітря 0,4кг/с |
АИ-25 (серії 1) |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Як-40 |
1500 кгс |
АИ-25 (серії 2, 2Е) |
-"- |
Як-40 (пасажирський), -40К, -40ДТС, М-15 (сільськогосподарський) |
1500 кгс |
АИ-25ТЛ |
-"- |
L-39 |
1720 кгс |
АИ-25ТЛ.300.11 |
-"- |
Ту-300 (БПЛА) |
1720 кгс |
АИ-25ТЛК |
-"- |
JL-8 (K8-J, K8-W, R-8S) |
1720 кгс |
АИ-25-ТЛШ |
-"- |
L-39М1 |
1850 кгс |
Д-36 (серії 1) |
-"- |
Як-42Д |
6500 кгс |
Д-36 (серії 1А) |
-"- |
Ан-72, 72П |
6500 кгс |
Д-36 (серії 2А, 3А) |
-"- |
Ан-74, 74Д |
6500 кгс |
Д-36 (серії 4А) |
-"- |
Ан-74ТК-300 |
6500 кгс |
Д-136 |
турбовальний газотурбінний двигун |
Ми-26, -26Т |
11400 к.с. |
Д-18Т 9 (серії 1, 3) |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Ан-124 "Руслан", Ан-124-100, Ан-225 "Мрія" |
23430 кгс |
ДВ-2 |
-"- |
L-59 (L-39MS), Як-130Д |
2200 кгс |
ТВ3-117ВМА-СБМ1 |
турбогвинтовий двигун |
Ан-140 |
2800 к.с. |
АИ9-3Б |
допоміжна силова установка |
Ан-140 |
16 кВт відбір повітря 0,47 кг/с |
Д-436Т1 |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Ту-334-100 |
7500 кгс |
Д-436ТП (ТП-М) |
-"- |
Бе-200, -200ЧС |
7500 кгс |
Д-436-148Б (148Д, 148С) |
-"- |
Ан-148, Ан-158 |
7690 кгс |
АИ-222-25 |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Як-130 |
2500 кгс |
АИ-222К-25 |
-"- |
L-15 AJT |
2500 кгс |
Двигуни, що проходять доводочні і сертифікаційні випробування |
Д-27 |
турбогвинто-вентиляторний двигун |
Ан-70, Ан-70Т, А-42ПЭ, Як-44 |
14000 к.с. |
АИ-222К-25Ф |
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем |
L-15 LIFT |
4200 кгс |
АИ-450М/М1 |
турбогвинтовий двигун |
Ми-2М, AVQ Quest |
400/465 к.с. |
Д-136-2 |
турбовальний газотурбінний двигун |
Ми-26Т2 |
12200 к.с. |
Двигуни, що розробляються |
АИ-450С |
турбогвинтовий двигун |
DA-50 |
400…465 к.с |
АИ-450С2 |
-"- |
EV-55 |
750 к.с |
Д-436-148ФМ |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Ан-178 |
8600 кгс |
Д-436ТП-ФМ |
-"- |
Бе-200ЧС |
8200 кгс |
Д-18Т серії 3М |
-"- |
Ан-124-100, (-111) |
23430 кгс |
Перспективні двигуни |
АИ-28 |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Ан-178/158 |
8000…10000 кгс |
АИ-222-25Ф (28Ф) |
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем |
легкий бойовий літак/безпілотні літальні апарати |
4200 (4500) кгс |
АИ-222-28 |
турбореактивний двоконтурний двигун |
Як-133, учбовий бойовий літак |
2800 кгс |
Д-18Т серії 5 |
-"- |
Ан-124-300 |
32000 кгс |
АИ-527-12 |
турбореактивний двоконтурний двигун |
ближній та середній магістральний літак |
10000…14000 кгс |
АИ-222-30 (-40) |
-"- |
службові літаки/ безпілотні літальні апарати |
3000…4000 кгс |
АИ-9500Ф |
турбореактивний двоконтурний двигун з форсажем |
літаки тактичної авіації |
9000…9500 кгс |