- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 4 липня 2012 р. № 436-р
Київ
Про схвалення Концепції діяльності та розвитку Державної телерадіокомпанії "Культура"
1. Схвалити Концепцію діяльності та розвитку Державної телерадіокомпанії "Культура", що додається.
2. Державному комітетові телебачення і радіомовлення розробити та подати у місячний строк Кабінетові Міністрів України план заходів щодо реалізації
Концепції , схваленої цим розпорядженням.
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 70
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 4 липня 2012 р. № 436-р
КОНЦЕПЦІЯ
діяльності та розвитку Державної телерадіокомпанії "Культура"
Проблема, яка потребує розв’язання
Державна телерадіокомпанія "Культура" (далі - телерадіокомпанія) є одним із суб’єктів реалізації державної політики у сфері культури, який виконує важливу функцію у справі збереження національної історичної спадщини, висвітлення культурного життя суспільства.
Втрата моральних та етичних орієнтирів в українському суспільстві є наслідком поширення так званої масової культури і комерціалізації культурного сектору.
Для забезпечення виробництва високоякісного конкурентного телепродукту, збільшення аудиторії телерадіокомпанії, а отже, ефективної реалізації державної гуманітарної політики засобами телебачення необхідно посилити кадровий та технічний потенціал телерадіокомпанії та провести її технологічне переоснащення відповідно до світових стандартів.
Мета і строки реалізації Концепції
Метою Концепції є реформування телерадіокомпанії, спрямоване на забезпечення її ефективної роботи із задоволення інформаційних, культурних та освітніх потреб суспільства, зокрема шляхом всебічного висвітлення культурного життя країни, сприяння усвідомленню глядачами зв’язку між культурним розвитком та успішним формуванням громадянського суспільства.
Реалізувати Концепцію передбачається протягом 2013 і 2014 років.
Шляхи і способи розв’язання проблеми
Можливі два варіанти розв’язання проблеми.
Перший варіант передбачає залучення висококваліфікованих працівників до виробництва і розповсюдження теле- та радіопрограм телерадіокомпанією. Такий підхід не забезпечить комплексного розв’язання проблеми.
Другий, оптимальний варіант передбачає:
формування оперативної регіональної кореспондентської мережі;
розроблення механізму фінансового і матеріального забезпечення діяльності телерадіокомпанії, зокрема за рахунок альтернативних джерел фінансування;
створення Інтернет-порталу телерадіокомпанії для забезпечення інтерактивного зв’язку з аудиторією та її розширення за рахунок молодіжного сегмента;
започаткування переговорного процесу та налагодження співпраці з провідними телерадіокомпаніями світу;
проведення кадрових змін серед журналістів та інших працівників телерадіокомпанії виходячи з професійних вимог;
залучення до співпраці популярних телевізійних ведучих, відомих діячів науки, культури та мистецтва;
проведення рекламно-інформаційної кампанії, спрямованої на оновлення іміджу телерадіокомпанії;
................Перейти до повного тексту