1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 27 червня 2012 р. № 413-р
Київ
Про схвалення Концепції проекту Закону України "Про засади зовнішньоекономічної політики України на середньостроковий та довгостроковий періоди"
1. Схвалити Концепцію проекту Закону України "Про засади зовнішньоекономічної політики України на середньостроковий та довгостроковий періоди", що додається.
2. Міністерству економічного розвитку і торгівлі разом з Міністерством фінансів, Міністерством закордонних справ, Міністерством юстиції та Національним банком (за згодою) розробити з урахуванням положень Концепції, схваленої цим розпорядженням, та подати Кабінетові Міністрів України проект Закону України "Про засади зовнішньоекономічної політики України на середньостроковий та довгостроковий періоди".
Прем'єр-міністр України М.АЗАРОВ
Інд. 27
СХВАЛЕНО
розпорядженням Кабінету Міністрів України
від 27 червня 2012 р. № 413-р
КОНЦЕПЦІЯ
проекту Закону України "Про засади зовнішньоекономічної політики України на середньостроковий та довгостроковий періоди"
Проблема, яка потребує розв’язання
Необхідною умовою забезпечення сталого розвитку національної економіки є ефективна зовнішньоекономічна політика, яка повинна базуватися на захисті національних інтересів.
На даний час окремі питання реалізації зовнішньоекономічної політики в Україні регулюються Конституцією України , Законами України "Про зовнішньоекономічну діяльність" , "Про засади внутрішньої і зовнішньої політики" , "Про основи національної безпеки України" , Програмою економічних реформ на 2010-2014 роки "Заможне суспільство, конкурентоспроможна економіка, ефективна держава" .
За результатами аналізу розвитку зовнішньоекономічної діяльності, зокрема у 2010-2011 роках, визначено ряд чинників, які зумовлюють необхідність розроблення засад зовнішньоекономічної політики України на середньостроковий та довгостроковий періоди. Серед них насамперед:
незбалансованість зовнішньоекономічних операцій та формування у 2010-2011 роках від’ємного сальдо торговельного балансу;
наявність диспропорцій товарного експорту та імпорту, які полягають у значній частці сировини і напівфабрикатів у структурі експорту та енергоресурсів і продукції машинобудування у структурі імпорту;
недостатні темпи зростання прямих іноземних інвестицій в національну економіку;
виробництво вітчизняною промисловістю переважно низькотехнологічної продукції;
значний вплив зовнішньої торгівлі на валовий внутрішній продукт, зростання рівня відкритості національної економіки.

................
Перейти до повного тексту