1. Правова система ipLex360
  2. Законодавство
  3. Розпорядження


Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Указу Президента N 814/2006 від 02.10.2006 )
Питання Регіональних приймалень Президента України
1. Затвердити Положення про Регіональні приймальні Президента України (додається).
2. Збільшити граничну чисельність працівників Секретаріату Президента України до 619 штатних одиниць.
У зв'язку з цим внести зміну до Розпорядження Президента України від 10 березня 2005 року N 464 "Про граничну чисельність працівників Секретаріату Президента України", замінивши слова та цифри "у кількості 565 штатних одиниць" словами та цифрами "у кількості 619 штатних одиниць".
Президент України В.ЮЩЕНКО
м. Київ, 10 червня 2005 року
N 1088/2005-рп
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Президента України
від 10 червня 2005 року N 1088/2005-рп
ПОЛОЖЕННЯ
про Регіональні приймальні Президента України
1. Регіональні приймальні Президента України (далі - Регіональні приймальні) утворюються відповідно до Розпорядження Президента України від 28 квітня 2005 року N 1014 "Про Регіональні приймальні Президента України" в Автономній Республіці Крим, обласних центрах, містах Києві та Севастополі для роботи із зверненнями громадян і підпорядковуються Службі з питань звернень громадян Кабінету Президента України (далі - Служба з питань звернень громадян).
2. Регіональні приймальні у своїй діяльності керуються Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Державного секретаря України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Регіональних приймалень є:
забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;
опрацювання звернень громадян до Президента України, Секретаріату Президента України та надання повідомлень за результатами опрацювання;
сприяння громадянам за місцем їх проживання у вирішенні відповідно до законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів.
4. Регіональні приймальні відповідно до покладених на них завдань:
організують і проводять прийом громадян та надають у межах компетенції роз'яснення, рекомендації та консультації з порушених ними питань;
проводять роз'яснювальну роботу щодо практичної реалізації громадянами України конституційного права на письмові або особисті звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів;

................
Перейти до повного тексту