- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Розпорядження
Р О З П О Р Я Д Ж Е Н Н Я
ПРЕЗИДЕНТА УКРАЇНИ
( Розпорядження втратило чинність на підставі Указу Президента
N 814/2006 від 02.10.2006 )
Питання Регіональних приймалень Президента України
1. Затвердити Положення про Регіональні приймальні Президента України (додається).
2. Збільшити граничну чисельність працівників Секретаріату Президента України до 619 штатних одиниць.
У зв'язку з цим внести зміну до Розпорядження Президента України від 10 березня 2005 року
N 464 "Про граничну чисельність працівників Секретаріату Президента України", замінивши слова та цифри "у кількості 565 штатних одиниць" словами та цифрами "у кількості 619 штатних одиниць".
Президент України | В.ЮЩЕНКО |
м. Київ, 10 червня 2005 року N 1088/2005-рп |
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядженням Президента України
від 10 червня 2005 року N 1088/2005-рп
ПОЛОЖЕННЯ
про Регіональні приймальні Президента України
1. Регіональні приймальні Президента України (далі - Регіональні приймальні) утворюються відповідно до Розпорядження Президента України від 28 квітня 2005 року
N 1014 "Про Регіональні приймальні Президента України" в Автономній Республіці Крим, обласних центрах, містах Києві та Севастополі для роботи із зверненнями громадян і підпорядковуються Службі з питань звернень громадян Кабінету Президента України (далі - Служба з питань звернень громадян).
2. Регіональні приймальні у своїй діяльності керуються
Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, розпорядженнями Державного секретаря України, а також цим Положенням.
3. Основними завданнями Регіональних приймалень є:
забезпечення реалізації конституційного права громадян на звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів щодо захисту їх законних прав та інтересів;
опрацювання звернень громадян до Президента України, Секретаріату Президента України та надання повідомлень за результатами опрацювання;
сприяння громадянам за місцем їх проживання у вирішенні відповідно до законодавства питань, з якими вони звертаються до органів державної влади, органів місцевого самоврядування, посадових і службових осіб цих органів.
4. Регіональні приймальні відповідно до покладених на них завдань:
організують і проводять прийом громадян та надають у межах компетенції роз'яснення, рекомендації та консультації з порушених ними питань;
проводять роз'яснювальну роботу щодо практичної реалізації громадянами України конституційного права на письмові або особисті звернення до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів;
................Перейти до повного тексту