- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Порядок
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ МВС України
24.06.2005 № 500 ( z0851-05 )
Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
03 серпня 2005 р.
за № 852/11132
ПОРЯДОК
особистого прийому громадян у приймальні Міністерства внутрішніх справ України
( Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства
внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
( У тексті Порядку слово "центрального" виключено на підставі Наказу Міністерства внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
1. Загальні положення
1.1. Особистий прийом громадян у приймальні МВС України (далі - Приймальня) здійснюється щоденно, крім вихідних та святкових днів, з 09.00 до 17.00 (напередодні вихідних і святкових днів - з 09.00 до 16.00) із перервою на обід з 13.00 до 14.00 за адресою: вул. Академіка Богомольця, 10, м. Київ.
1.2. Особистий прийом громадян керівництвом Міністерства здійснюється згідно з графіком, який затверджується Міністром внутрішніх справ України (далі - Міністром), та проводиться в приміщеннях Приймальні.
1.3. Громадяни, які прибули на особистий прийом, попередньо реєструються відповідальними працівниками відділу організації роботи зі зверненнями громадян управління документування службової діяльності Департаменту з питань режиму та службової діяльності МВС (далі - ДПРСД МВС).
Для цього такі громадяни:
( Пункт 1.3 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
1.3.1. Пред'являють документи, які посвідчують їх особу, а також у разі необхідності, документи, які підтверджують їх повноваження щодо представництва інших осіб. Відсутність таких документів є підставою для відмови в особистому прийомі.
1.3.2. Подають письмові звернення, викладені з дотриманням вимог статті
5 Закону України "Про звернення громадян" , або в усній формі стисло висловлюють питання, яке вони мають намір порушити на прийомі.
1.3.3. Інформують відповідального працівника про наявність раніше поданих звернень до Міністерства внутрішніх справ з питання, яке вони порушують. Якщо такі мали місце, надають повідомлення про наслідки їх розгляду.
( Підпункт 1.3.3 пункту 1.3 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
1.4. Особистий прийом громадян ведеться в порядку черговості. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.
Звернення Героїв України, Героїв Радянського Союзу, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни розглядаються Міністром особисто.
1.5. Особистий прийом іноземних громадян і осіб без громадянства здійснюється на загальних підставах.
У разі необхідності для забезпечення їх прийому запрошуються перекладачі з Департаменту міжнародного співробітництва та європейської інтеграції МВС.
( Пункт 1.5 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
1.6. На прийом не допускаються особи, які прибули з тваринами, та такі, які мають при собі громіздкі речі, валізи, зброю тощо.
( Пункт 1.6 розділу 1 із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства внутрішніх справ
№ 763 від 08.08.2016 )
1.7. Під час особистого прийому громадян Міністром внутрішніх справ України, його першим заступником і заступниками в приміщенні Приймальні та на території, що до неї прилягає, можуть уживатися додаткові заходи безпеки.
2. Особистий прийом громадян працівниками Приймальні та керівниками структурних підрозділів апарату
2.1. Особистий прийом громадян працівниками Приймальні здійснюється у робочі дні тижня, а керівниками структурних підрозділів апарату МВС України - згідно з графіком, затвердженим керівництвом Міністерства внутрішніх справ України.
2.2. Особистий прийом громадян ведеться, як правило, не менше ніж двома працівниками.
2.3. Прийом починається з пропозиції відвідувачеві назвати своє прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання та викласти суть порушеного питання.
2.4. Питання, з якими звертаються громадяни, за можливості розв'язуються під час прийому.
Посадова особа, яка веде прийом, керується законодавчими та іншими нормативними актами і в межах своєї компетенції має право прийняти одне з таких рішень:
2.4.1. Задовольнити прохання чи вимогу й повідомити відвідувача про порядок і строк виконання прийнятого рішення.
2.4.2. Відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови і порядок оскарження прийнятого рішення.
2.4.3. Прийняти письмове звернення, пояснити відвідувачеві причини неможливості розв'язання порушеного питання під час особистого прийому, а також надати роз'яснення щодо порядку й строку розгляду його звернення.
................Перейти до повного тексту