- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Постанова
КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
П О С Т А Н О В А
від 2 червня 2005 р. N 412 Київ |
Про фінансову підтримку виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях у 2005 році
( Із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1013 від 13.10.2005 )
З метою створення умов для організації виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях Кабінет Міністрів України
постановляє:
1. Підтримати пропозицію Міністерства аграрної політики щодо фінансової підтримки виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях шляхом компенсації вартості електроенергії, спожитої сільськогосподарськими підприємствами усіх форм власності та господарювання для поливу сільськогосподарських культур на зрошуваних землях та заповнення водою земельних чеків для вирощування рису, за рахунок коштів, передбачених у
Державному бюджеті України на 2005 рік за бюджетною програмою "Фінансова підтримка виробництва продукції тваринництва та рослинництва", в обсязі 27,1 млн. гривень.
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1013 від 13.10.2005 )
3. Міністерству аграрної політики внести зміни до обсягів розподілу коштів, визначених згідно з пунктом 2 Порядку використання коштів державного бюджету, що спрямовуються для фінансової підтримки виробництва продукції тваринництва та рослинництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 6 травня 2005 р.
N 325, передбачивши кошти, що використовуються для фінансової підтримки виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях відповідно до цієї постанови.
Прем'єр-міністр України | Ю.ТИМОШЕНКО |
ЗАТВЕРДЖЕНО
постановою Кабінету Міністрів України
від 2 червня 2005 р. N 412
ПОРЯДОК
використання коштів Державного бюджету України на 2005 рік ( 2285-15 ) для фінансової підтримки виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях
1. Цей
Порядок визначає механізм використання коштів загального фонду Державного бюджету України на 2005 рік за бюджетною програмою "Фінансова допомога виробництва продукції тваринництва і рослинництва" в обсязі 27,1 млн. гривень для фінансової підтримки виробництва продукції рослинництва на зрошуваних землях шляхом компенсації сільськогосподарським підприємствам вартості електроенергії, використаної починаючи з квітня для поливу сільськогосподарських культур на зрошуваних землях та заповнення водою земельних чеків для вирощування рису (далі - фінансова підтримка).
( Пункт 1 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ
N 1013 від 13.10.2005 )
2. Фінансова підтримка надається сільськогосподарським підприємствам через Міністерство агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим та головні управління агропромислового розвитку обласних, управління агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій у межах обсягів розподілу бюджетних коштів для фінансової підтримки в розрізі регіонів згідно з додатком 1.
Сільськогосподарські підприємства - сільськогосподарські підприємства усіх форм власності та господарювання, включаючи фермерські господарства, приватні сільськогосподарські підприємства, дослідні господарства сільськогосподарських навчальних закладів та науково-дослідних установ, які вирощують сільськогосподарську продукцію на зрошуваних землях (відкритому ґрунті) з використанням поливу або здійснюють заповнення водою земельних чеків для вирощування рису.
3. Міністерство агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, головні управління агропромислового розвитку обласних (за поданням управлінь агропромислового розвитку райдержадміністрацій) та управління агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій складають перелік сільськогосподарських підприємств із зазначенням орієнтовного обсягу електроенергії, необхідної для поливу сільськогосподарських культур на зрошуваних землях та заповнення водою земельних чеків для вирощування рису (далі - для поливу), із зазначенням коштів, необхідних для фінансової підтримки, за розподілом згідно з додатком 1. До переліку включаються сільськогосподарські підприємства, які отримують воду з насосних станцій державних меліоративних систем, а також ті, що забезпечують подачу води для поливу власними насосними станціями і мають прилади обліку електроенергії, що використовується для поливу. Перелік доводиться до відома управлінь агропромислового розвитку райдержадміністрацій.
4. Управління агропромислового розвитку райдержадміністрацій складають щомісяця реєстри за формою згідно з додатком 2, які затверджуються головами райдержадміністрацій.
Зазначені реєстри подаються Міністерству агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку облдержадміністрацій, які складають реєстри за формою згідно з додатком 3 і подають їх Мінагрополітики.
Управління агропромислового розвитку Севастопольської міськдержадміністрації складає щомісяця реєстр за формою згідно з додатком 4, який затверджується головою Севастопольської міськдержадміністрації і подається Мінагрополітики.
Фактичні витрати електроенергії сільськогосподарськими підприємствами підтверджуються актами звіряння на підставі показань приладів обліку електроенергії, установлених на зрошувальних насосних станціях.
Акти звіряння підписуються представниками управлінь зрошувальних систем, у зоні діяльності яких перебуває внутрішньогосподарська зрошувальна система, енергопостачальної організації і сільськогосподарських підприємств.
До реєстрів включаються сільськогосподарські підприємства в порядку подання ними управлінням агропромислового розвитку районних та Севастопольської міської держадміністрацій відповідних документів з урахуванням наданої їм фінансової підтримки та в межах доведеного помісячного розпису асигнувань державного бюджету.
Підставою для визначення обсягів фінансової підтримки є погоджені з енергопостачальною організацією розрахунки вартості електроенергії, необхідної для поливу, здійснені на підставі договору між власником (користувачем) зрошуваних земель і управлінням зрошувальних систем, на балансі якого перебуває точка водовиділу.
У разі коли вода з джерела зрошення забирається насосною станцією власника (користувача) зрошуваних земель, підставою для фінансової підтримки є погоджені з управлінням зрошувальних систем плани водокористування та договір між власником (користувачем) зрошуваних земель і енергопостачальною організацією.
За умови наявності у власника (користувача) зрошуваних земель дозволу на спеціальне водокористування у розрахунках фінансової підтримки визначаються тільки обсяги електроенергії, передбачені договором, укладеним з управлінням зрошувальних систем або енергопостачальною організацією.
5. Кошти, передбачені для фінансової підтримки, спрямовуються за розподілом Мінагрополітики Міністерству агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, головним управлінням агропромислового розвитку обласних, управлінню агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій відповідно до
Порядку обслуговування державного бюджету за видатками, затвердженого Державним казначейством.
Міністерство агропромислового комплексу Автономної Республіки Крим, головні управління агропромислового розвитку обласних, управління агропромислового розвитку Севастопольської міської держадміністрацій надають фінансову підтримку шляхом перерахування коштів на підставі поданих підтвердних документів (договір між власником (користувачем) зрошуваних земель і управлінням зрошувальних систем або енергопостачальною організацією, платіжні доручення з відмітками банку про оплату не менш як 50 відсотків використаної електроенергії для поливу) на поточні рахунки сільськогосподарських підприємств, відкриті в установах банків.
У разі відсутності платіжного доручення, що підтверджує оплату не менш як 50 відсотків використаної електроенергії для поливу, кошти фінансової підтримки перераховуються на поточний рахунок управління зрошувальних систем або енергопостачальної організації, відкритий в установі банку.
................Перейти до повного тексту