- Правова система ipLex360
- Законодавство
- Угода
Робоча угода
між Державною податковою адміністрацією України і Міністерством фінансів Словацької Республіки про проведення одночасних перевірок в рамках положень про обмін інформацією згідно зі статтею 26 Конвенції між Урядом України й Урядом Словацької Республіки про уникнення подвійного оподатковування і попередження податкових ухилень стосовно податків на доход і майно
Дата підписання: 12.06.1998
Дата набуття чинності для України: 01.09.1998
I - Визначення і юридична база
В цілях даної Угоди термін "одночасна податкова перевірка" означає перевірку, проведену за домовленістю між двома Договірними Державами одночасно і незалежно, кожна на своїй території, податкових стосунків платників податків, по відношенню до яких у них є загальна або споріднена зацікавленість, із наміром обміну будь-якою відповідною інформацією, одержуваною ними в такий спосіб.
Обмін інформацією, який здійснюється відповідно до цієї Угоди, повинен бути проведений у рамках і відповідно до положень згаданої вище
статті 26.
Будь-який обмін інформацією, що є необхідним за таких перевірок по запиту або спонтанно, здійснюється через компетентні органи.
II - Задачі
Основною метою одночасної перевірки є:
1. Визначення вірогідності податкового зобов'язання платника податків у випадках, коли:
- витрати розподілені або понесені, а прибуток розподілений між платниками податків у різних податкових юрисдикціях або (у більш широкому значенні) існують проблеми трансфертного ціноутворення;
- виявлені очевидні схеми або техніка податкових відхилень, що включають угоди, в яких форма відмінна від змісту, контрольованих схем фінансування, маніпуляцій із цінами, розподілу прямих витрат або податкових сховищ;
- установлені: незадекларований прибуток, відмивання грошей, контрабанда, підкуп, нелегальні розрахунки та ін.;
- установлені розрахунки з податковими сховищами або схеми податкових відхилень, в яких задіяні податкові сховища.
2. Сприяння обміну інформацією стосовно:
- багатонаціональної торговельної діяльності, комплексних операцій, податкових перевірок і тенденцій податкових порушень, що можуть, зокрема, відноситися до виробництва або до групи виробництв;
- угод по розподілу витрат;
- методів розподілу прибутків у особливих сферах, таких як світова торгівля і нові фінансові інструменти.
Одночасна податкова перевірка не припускає заміщення процедури взаємної домовленості, передбаченої статтею
26 Податкової Конвенції.
III - Добір справ для перевірки і процес перевірки
1. Компетентний орган у кожній з держав буде незалежно визначати платників податків, відібраних і запропонованих для одночасної перевірки.
2. Компетентний орган у кожній з Договірних Держав буде інформувати іншу сторону про свій вибір потенційних випадків одночасної перевірки, використовуючи критерій добору, описаний нижче. Він пояснить, по-можливості, чому були обрані саме ці випадки для перевірки і надасть інформацію, виходячи з якої були зроблені пропозиції для перевірки, поряд із якоюсь іншою відповідною інформацією, так само як із положеннями про обмеження часу, застосованими до випадків запропонованих для одночасної перевірки.
3. Кожна держава буде виявляти готовність брати участь в одночасній перевірці.
4. Компетентний орган, якому була запропонована участь в одночасній перевірці, розгляне цю інформацію разом з інформацією, отриманою з власних джерел, і підтвердить письмово іншій стороні свою згоду або відмову взяти участь у конкретних одночасних податкових перевірках (вказуючи платників податків, податки і запитувані податкові періоди). Перед узгодженням компетентний орган буде прагнути одержати будь-яку інформацію з метою ухвалення рішення відповідно до внутрішнього законодавства або відповідно до положень статті
26 Конвенції про обмін інформацією. Підтвердження повинно бути надане протягом одного місяця після одержання запиту.
Той же компетентний орган призначить представника, який нестиме функціональну відповідальність за керівництво і координування перевірки. Компетентний орган, що пропонує перевірку, також письмово вказує призначеного представника.
Компетентні органи потім можуть подати запити один одному з метою обміну інформацією або забезпечити один одного спонтанною інформацією відповідно до положень
Конвенції.
5. Призначені представники компетентних органів піклуються про практичні аспекти одночасної перевірки (розклад, тип і період перевірки).
6. Передумовою і, відповідно, істотною умовою добору є наявність конкретного податкового періоду, визначеного для проведення податкової перевірки в двох державах, зацікавлених у проведенні одночасної перевірки.
IV - Критерій добору випадків для перевірки
Будь-який випадок, відібраний для одночасної перевірки, як правило, буде відноситися до платника податків або платників податків, що здійснюють діяльність за допомогою асоційованих підприємств або за допомогою постійних представництв у двох Договірних Державах. Критерій, прийнятий до уваги при визначенні, чи буде підпадати даний випадок під одночасну перевірку, може включати:
................Перейти до повного тексту